Amir3 Skrevet Lørdag klokken 17:40 Share Skrevet Lørdag klokken 17:40 1 minutt siden, JoeRoganJosh skrev: Høres ut som kvinnegruppen ottar er på ferde. Hold kjeft hallikk! Jentene dine har det ikke bra og det vet du. Håper politiet leser her inne. Siter Lenke til kommentar
Amir3 Skrevet Lørdag klokken 17:41 Share Skrevet Lørdag klokken 17:41 1 minutt siden, jegern skrev: Mener du Amir3? Jeg ser ikke hva han skriver, heldigvis Rart at du alltid får med deg alle innleggene mine da. Nei snakker ikke om de som blir sitert din dust. Jeg ser at du har tatt på deg en viss rolle her inne på forumet. Det bør du slutte med. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Lørdag klokken 17:43 Share Skrevet Lørdag klokken 17:43 Det er den tiden av måneden igjen hvor amir3 blør ut av fitta. Vil anbefale alle å blokkere denne brukeren. Han innrømmer at han er et troll, uten oppmerksomhet så dør han sakte men sikkert av sult. 3 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Lørdag klokken 17:43 Forfatter Share Skrevet Lørdag klokken 17:43 Vel, jeg synes det er morsomt å erte deg for det er du som hele tiden viser dine tydelige begrensninger. "Bestefar"er vel diskriminering i seg selv, og jeg innehar ikke den verdige tittelen enda. Synes du skal slå opp "overgrep" når du likevel har et faneark oppe med Wikipedia for samtykkende sex mellom to parter er ikke overgrep selv om myndighetene har forbudt "den ene parten" å være del av en slik avtale. Noe som igjen er en tvilsom praksis for det gjelder kun den ene parten i en felles handling. Jeg jobber med IT så det skal godt la seg gjøre at du kan "hacke" min IP-adresse for den er godt skjult 3 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Lørdag klokken 17:45 Forfatter Share Skrevet Lørdag klokken 17:45 4 minutter siden, jegern skrev: Mener du Amir3? Jeg ser ikke hva han skriver, heldigvis Ja, det er riktig. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Amir3 Skrevet Lørdag klokken 17:46 Share Skrevet Lørdag klokken 17:46 Akkurat nå, Thermos skrev: Vel, jeg synes det er morsomt å erte deg for det er du som hele tiden viser dine tydelige begrensninger. "Bestefar"er vel diskriminering i seg selv, og jeg innehar ikke den verdige tittelen enda. Synes du skal slå opp "overgrep" når du likevel har et faneark oppe med Wikipedia for samtykkende sex mellom to parter er ikke overgrep selv om myndighetene har forbudt "den ene parten" å være del av en slik avtale. Noe som igjen er en tvilsom praksis for det gjelder kun den ene parten i en felles handling. Jeg jobber med IT så det skal godt la seg gjøre at du kan "hacke" min IP-adresse for den er godt skjult § 316.Kjøp av seksuelle tjenester fra voksne Med bot eller fengsel inntil 1 år straffes den som a.skaffer seg eller en annen seksuell omgang eller handling ved å yte eller avtale vederlag, b.oppnår seksuell omgang eller handling ved at slikt vederlag er avtalt eller ytet av en annen, eller c.på den måten som beskrevet i bokstav a eller b får noen til å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv. Sier ikke at du må forholde deg til norsk straffelov. Det er opp til deg å være kriminell. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Lørdag klokken 17:47 Share Skrevet Lørdag klokken 17:47 Jeg har IP adressen til amir3 vis noen er interessert. Call center kunnskapene mine kom endelig til bruks for noe. Snart blir han oppringt av paypal som sier at noen har opprettet en bruker på han sitt nummer. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Amir3 Skrevet Lørdag klokken 17:49 Share Skrevet Lørdag klokken 17:49 4 minutter siden, Thermos skrev: Vel, jeg synes det er morsomt å erte deg for det er du som hele tiden viser dine tydelige begrensninger. "Bestefar"er vel diskriminering i seg selv, og jeg innehar ikke den verdige tittelen enda. Synes du skal slå opp "overgrep" når du likevel har et faneark oppe med Wikipedia for samtykkende sex mellom to parter er ikke overgrep selv om myndighetene har forbudt "den ene parten" å være del av en slik avtale. Noe som igjen er en tvilsom praksis for det gjelder kun den ene parten i en felles handling. Jeg jobber med IT så det skal godt la seg gjøre at du kan "hacke" min IP-adresse for den er godt skjult På 29.6.2024 den 22.27, Thermos skrev: Jeg tror mange går til Thai-salongene fordi de en gang for et stykke tid siden hadde en flott opplevelse hos disse. Før Covid-19 så var også kvaliteten mye høyere, og muligheten for at junior fikk møte et par slanke ungpike-hender eller mer var ikke utenfor rekkevidde. Man går i et vintermørkt land mot nord, og håper å finne igjen dette. Borte er den pirrende opplevelsen når du ligger på benken naken, og venter på den slanke piken som kommer om noen minutter og lukter som Thailand og smaker som Thailand. Nå er det godt voksne damer som nærmest hjerte ikke lenger har penger, men fiskesaus og nudler med hender som en erfaren snekker. Se her ja. Så du på 50+ liker at junior får møte et par slanke ungpike-hender. Oioioioi. Så du liker å kjøpe sex av ungpiker. La meg lete litt mer i historikken din. Siter Lenke til kommentar
Amir3 Skrevet Lørdag klokken 17:52 Share Skrevet Lørdag klokken 17:52 Og siden du er så stor fan av definisjoner Thermos... Skal vi slå opp definisjonen av ungpike? ungpiken Substantiv i bestemt form, entall. Ungpiken gikk på kino. Ungpiken gikk på skolen. Substantiv Grunnform: ungpike ungpike(ubestemt entall) ungpiken(bestemt entall) ungpiker(ubestemt flertall) ungpikene(bestemt flertall) En ungpike er en jente i ungdomsårene, vanligvis mellom 13 og 19 år. Dette er en periode med store forandringer og utvikling, både fysisk og psykisk Siter Lenke til kommentar
Amir3 Skrevet Lørdag klokken 17:52 Share Skrevet Lørdag klokken 17:52 En mann på 50+ forresten. Kjemisk kastrering! Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Lørdag klokken 17:55 Forfatter Share Skrevet Lørdag klokken 17:55 Ja, jeg er 50+ så "ungpiker" for meg kan være 30+. Du må gjerne lete i historikken her, det er jo det et forum er til for. 1 Siter Lenke til kommentar
Amir3 Skrevet Lørdag klokken 17:55 Share Skrevet Lørdag klokken 17:55 Akkurat nå, Thermos skrev: Ja, jeg er 50+ så "ungpiker" for meg kan være 30+. Du må gjerne lete i historikken her, det er jo det et forum er til for. Nå lyver du og det vet du selv. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Lørdag klokken 17:56 Share Skrevet Lørdag klokken 17:56 Alle forstår at @Thermos mente kvinner over 18år, til Maximum 25år. Amir3 fant ikke noe mer når han skulle grave etter dritt, så da endte han opp på wikipedia for å undersøke hva en ung pike egentlig er. Jeg sier det igjen, på tide å blokkere amir3, amir30 og alle andre som troller. 2 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Lørdag klokken 18:01 Forfatter Share Skrevet Lørdag klokken 18:01 Ja, sant det @JoeRoganJosh det er tross alt lørdag kveld snart. Jeg blokkerer deg nå @Amir3, men gi gjerne lyd fra deg når du har "hacket" IP-adressen min. Til info: man "hacker" ikke IP-adressen, men et systemet for å finne denne. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Amir3 Skrevet Lørdag klokken 18:02 Share Skrevet Lørdag klokken 18:02 Akkurat nå, Thermos skrev: Ja, sant det @JoeRoganJosh det er tross alt lørdag kveld snart. Jeg blokkerer deg nå @Amir3, men gi gjerne lyd fra deg når du har "hacket" IP-adressen min. Til info: man "hacker" ikke IP-adressen, men et systemet for å finne denne. Tok knekken på deg ja. Fant forresten bevis på at du liker dem unge Kjipt at man ikke kan slette innleggene sine her inne. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Lørdag klokken 18:09 Share Skrevet Lørdag klokken 18:09 1 minutt siden, Amir3 skrev: Tok knekken på deg ja. Du sitter bak et tastatur, hvordan skal du klare å ta knekken på noen? Du lider av atferdsforstyrrelser. 1 Siter Lenke til kommentar
Amir3 Skrevet Lørdag klokken 18:10 Share Skrevet Lørdag klokken 18:10 Akkurat nå, JoeRoganJosh skrev: Du sitter bak et tastatur, hvordan skal du klare å ta knekken på noen? Du lider av atferdsforstyrrelser. Du er så dum 🤣 Elsker deg Josh Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Lørdag klokken 18:17 Share Skrevet Lørdag klokken 18:17 Savner de gode tidene når @tototre styrte dette forumet med en jern hånd. Heldigvis har vi fortsatt @SolanGundersen, @jegern og @Langbein som legger inn arbeid i å gjøre dette forumet bedre. All kred til gutta krutt. 1 4 Siter Lenke til kommentar
Amir3 Skrevet Lørdag klokken 18:18 Share Skrevet Lørdag klokken 18:18 Akkurat nå, JoeRoganJosh skrev: Savner de gode tidene når @tototre styrte dette forumet med en jern hånd. Heldigvis har vi fortsatt @SolanGundersen, @jegern og @Langbein som legger inn arbeid i å gjøre dette forumet bedre. All kred til gutta krutt. Vi styrtet Tototre ganske effektivt. Tviler på at de resterende homsene orker å fortsette etter at vi tar angrepene på forumet til neste nivå. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Lørdag klokken 18:20 Share Skrevet Lørdag klokken 18:20 Tototre lever enda i beste velgående. R.I.P amir3, amir30 og alle trollene, de er herved blokkert. 3 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Lørdag klokken 19:14 Share Skrevet Lørdag klokken 19:14 Ber innstendig at folk lar være å sitere "våre venner". De er blokkert, og ønsker heller ikke å se dem i noen sitater. Takk 2 5 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Mandag klokken 17:00 Share Skrevet Mandag klokken 17:00 https://norges-dates.no/join Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg