Satyr Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 (endret) Virker som om det er mange faste damer i byen som er på nyttårsferie fremdeles? Kan kanskje ha noe med at en del feirer jul 7. januar (ortodoks julaften) og nyttårsaften... 13. januar.. ? Men da kan de vel kanskje være på vei tilbake akkurat nå i helgen, eller allerede på plass i dag? Ønsker noen som ikke skal ha (særlig) mer enn en høvding, max, for en halvtime, og som ikke holder til i et av de aller mest brukte bordellene. (Ikke noe "Run & Rana Ofte", altså, eller rosefarget stue... Helst. I alle fall ikke den førstnevnte, som jeg er dypt skeptisk til.) Kvarters-rate på samme beløp kan aksepteres dersom det er snakk om skikkelig god gledespike som alltid leverer varene med godt humør og glød.. Liker de fra 18 år til max 42. Liker hvite/europeiske eller asiatiske best. Svarte kan utelates i sin helhet - omtrent aldri noe for meg.) Også interessert i tips om eventuelle nattklubber eller hotellbarer osv som frekventeres av vår type løse fugler, eller om noen vet om noen gate annet enn nederste to kvartal av Karl Johan, hvor det de facto kan plukkes opp noen for rask dogging eller BJ osv. Da mener jeg helt håndfaste erfaringer med positivt utfall, og ingen spekulasjon. Om noen har hørt om happy ending på slikt møte fra en kompis man stoler på, er det greit. Flere av mine aller heteste møter har kommet fra å møte noen tilfeldig på fortauet e.l. , kort flørt, gå sammen til et sted litt i skjul og rett på sak - ca ti minutter fra man ser deres ansikt på avstand og til staken er i aktivitet i et varmt kroppshulrom på dem, det er det faktisk noe helt eget ved - men mens det var lett som bare det for 15 år siden er det svært sjelden, vanskelig og komplisert i dag, virker det som. (Men hvorfor det? Er alle nettbaserte og finner treff via apps i dag, eller er det rett og slett forsvinnende få som gjør sånt i det hele tatt, lenger? Altså akkurat i Oslo. Vet jo at de klart og lett finnes i f.eks. København, mens man i enkelte tyske byer har fjernet fenomenet fullstendig, og "kun" har laufhaus og damer i private leiligheter eller på hoteller - ingen ute i gatene, der.) Endret Januar 17 av Satyr 1 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 De har nok dratt tilbake på skolen. 1 1 2 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 5 timer siden, Satyr skrev: Virker som om det er mange faste damer i byen som er på nyttårsferie fremdeles? Kan kanskje ha noe med at en del feirer jul 7. januar (ortodoks julaften) og nyttårsaften... 13. januar.. ? Men da kan de vel kanskje være på vei tilbake akkurat nå i helgen, eller allerede på plass i dag? Ønsker noen som ikke skal ha (særlig) mer enn en høvding, max, for en halvtime, og som ikke holder til i et av de aller mest brukte bordellene. (Ikke noe "Run & Rana Ofte", altså, eller rosefarget stue... Helst. I alle fall ikke den førstnevnte, som jeg er dypt skeptisk til.) Kvarters-rate på samme beløp kan aksepteres dersom det er snakk om skikkelig god gledespike som alltid leverer varene med godt humør og glød.. Liker de fra 18 år til max 42. Liker hvite/europeiske eller asiatiske best. Svarte kan utelates i sin helhet - omtrent aldri noe for meg.) Også interessert i tips om eventuelle nattklubber eller hotellbarer osv som frekventeres av vår type løse fugler, eller om noen vet om noen gate annet enn nederste to kvartal av Karl Johan, hvor det de facto kan plukkes opp noen for rask dogging eller BJ osv. Da mener jeg helt håndfaste erfaringer med positivt utfall, og ingen spekulasjon. Om noen har hørt om happy ending på slikt møte fra en kompis man stoler på, er det greit. Flere av mine aller heteste møter har kommet fra å møte noen tilfeldig på fortauet e.l. , kort flørt, gå sammen til et sted litt i skjul og rett på sak - ca ti minutter fra man ser deres ansikt på avstand og til staken er i aktivitet i et varmt kroppshulrom på dem, det er det faktisk noe helt eget ved - men mens det var lett som bare det for 15 år siden er det svært sjelden, vanskelig og komplisert i dag, virker det som. (Men hvorfor det? Er alle nettbaserte og finner treff via apps i dag, eller er det rett og slett forsvinnende få som gjør sånt i det hele tatt, lenger? Altså akkurat i Oslo. Vet jo at de klart og lett finnes i f.eks. København, mens man i enkelte tyske byer har fjernet fenomenet fullstendig, og "kun" har laufhaus og damer i private leiligheter eller på hoteller - ingen ute i gatene, der.) Besøg Norske dina @JoeRoganJosh er hendes faste klient og Joe siger, at han knepper hende, når han vil @Otono han siger alt om hende den eneste der knepper dina Siter Lenke til kommentar
Amir3 Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 RoganJosh den jævla indiern! Sprer faen meg alt av HERPES OG HIV OG HELE PAKKE til disse horene. Faen skulle holdt deg i hjemlandet ditt din skitne homse! 1 Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet Januar 18 Share Skrevet Januar 18 1000 kr? Vi lever i 2025. 2 2 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 18 Share Skrevet Januar 18 2 timer siden, Otono skrev: 1000 kr? Vi lever i 2025. denne mand siger at han er din fasteklient og at han knepper dig når han vil!!! han bestemmer körnår er det rigtigt? Har han også autisme eller er han narcissist? Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet Januar 19 Share Skrevet Januar 19 På 17.1.2025 den 21.35, JoeRoganJosh skrev: De har nok dratt tilbake på skolen. Angel er en konge film, Angels 2 & 3 not so much. Angel var en del av revenge bølgen i Hollywood. Angel er også en av Tarantinos favoritt filmer 🎥 2 Siter Lenke til kommentar
PetterStordalen Skrevet Januar 20 Share Skrevet Januar 20 På 17.1.2025 den 18.33, Satyr skrev: Ønsker noen som ikke skal ha (særlig) mer enn en høvding, max, for en halvtime, og som ikke holder til i et av de aller mest brukte bordellene. Er det ikke bare å sende ut noen sms og vifte med den 1000 lappen! Jeg vil vel tro at du har bred range i eskorter som har lyst på de pengene der. Oslo Plaza er kjent for å ha mange eskorter i helgene. Mye neger damer om dette er noe du faller for. https://www.thetoposlo.no/bar 2 Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Januar 20 Forfatter Share Skrevet Januar 20 Mhmmm, nei negresser betakker jeg meg for, i minst 90% av tilfellene. Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Januar 20 Forfatter Share Skrevet Januar 20 På 18.1.2025 den 7.34, Otono skrev: 1000 kr? Vi lever i 2025. Et kvarters møte er sjelden eller aldri verdt mer enn det beløpet. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg