Gå til innhold

Saya lee


Gjest

Anbefalte innlegg

Kompisen ringte og det var helt tydelig en mann som svarte i andre enden. Samme type stemme som når kompisen ringte for å møte Greentea.

Dette er tydeligvis nok en post-op. Sikkert mange som synes dette er greit, men kompisen kansellerte sin avtale.

Lenke til kommentar
Kompisen ringte og det var helt tydelig en mann som svarte i andre enden. Samme type stemme som når kompisen ringte for å møte Greentea.

Dette er tydeligvis nok en post-op. Sikkert mange som synes dette er greit, men kompisen kansellerte sin avtale.

Ja da blir det muligens ikke noe besøk av meg når jeg kommer til Oslo i slutten av uka :oops:

Men jeg lurer litt enda. Saya lee oppgir at hun ikke har silikon boobs, og hun tilbyr ikke gresk.

Hmm. dette er da utypisk post-op?

Lenke til kommentar

Som med andre jenter er det jo ofte at bildene viser dem fra den siden de selv ønsker å fremheve.

For transer, pre- og post.op betyr det gjerne at de fremstår med kvinnelige på bildene enn de er i virkeligheten.

De fleste her på forumet har vel opplevd at damen viste seg å ikke være like flott som på bildene. Det kan man svelge. At damen viser seg å ha store senete hender, adamseple eller andre typisk maskuline markører vil i hvert fall for meg være uakseptabelt.

Asiater høyere enn 170 bør få varselklokkene til å ringe. Hender, føtter, kjeveparti, adamseple er gjerne avslørende.

Lenke til kommentar
Gjest paal_erik_68

Ta en tur til Thailand og sjekk ut noen ladyboy's :D

Moro bare å sitte å observere de, de er så feminine noen av de at man tror det ikke.

Skal også sies at mange av de er morsomme å feste sammen med :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest paal_erik_68

Ta en titt på denne videoen. Se fra kl.03:11 hun i gul bukse. Hun syntes best da.

Jeg omtaler LB som hun, da det er det de regner seg som.

Uansett hun i gul bukse... Sneisen dame, pent ansikt. Kunne vurdert faktisk :lol:

Og jeg vet før eller siden så ryker jeg på en LB :mrgreen:

Lenke til kommentar
Ta en titt på denne videoen. Se fra kl.03:11 hun i gul bukse. Hun syntes best da.

Jeg omtaler LB som hun, da det er det de regner seg som.

Uansett hun i gul bukse... Sneisen dame, pent ansikt. Kunne vurdert faktisk :lol:

Og jeg vet før eller siden så ryker jeg på en LB :mrgreen:

Ja, utrolig pen "jente" :)

Lenke til kommentar
Ta en titt på denne videoen. Se fra kl.03:11 hun i gul bukse. Hun syntes best da.

Jeg omtaler LB som hun, da det er det de regner seg som.

Uansett hun i gul bukse... Sneisen dame, pent ansikt. Kunne vurdert faktisk :lol:

Og jeg vet før eller siden så ryker jeg på en LB :mrgreen:

har faktisk gått på noen LB smeller selv i Pattaya. på første turen, første kvelden traff jeg på "ei" som var så fin at jeg trodde jeg var i en slags fantasiverden. jeg tror nok til og med de erfarne ville hatt problem med å se at hun var LB. utrolig søtt og pent ansikt, mer jente sjenert og ikke så frempå, og en kropp som var helt sykt bra. burde jo ha skjønt litt av tegninga da vi lå halvnakne på sofaen og kosa, hun var så helvetes stram over hele kroppen, har faan ikke kjent noe så fast i hele mitt liv. da snakker vi hele kroppen fra topp til tå. desverre var det pikk i trusa. men med noen så nydelig i senga og man er kåt, så ja ja, man kommer jo frem til visse kompromisser....

de andre smellene gidder jeg ikke nevne, mer eller mindre samme storyen he he :D

ps de kan å behandle pikk, det skal de ha, de har jeg selv meget god personlig erfaring om hvordan gutte utstyret funker ;)

Lenke til kommentar
Gjest paal_erik_68

har faktisk gått på noen LB smeller selv i Pattaya.

Du fant dem ikke i Soi 6/1 :mrgreen:

Det er noen av de som er så feminine og flotte at "smellen" kommer... Det vet jeg!

Spørsmålet er hvor langt går man?

Lenke til kommentar

har faktisk gått på noen LB smeller selv i Pattaya.

Du fant dem ikke i Soi 6/1 :mrgreen:

Det er noen av de som er så feminine og flotte at "smellen" kommer... Det vet jeg!

Spørsmålet er hvor langt går man?

nei, var i selve hovedgata. 2 av dem. hun ene dro til og med opp skjørte for å vise at hun hadde mus. med trusa på selvsagt og kukken teipa så godt opp som om mulig kan. hun siste var inne på lucifer, et sted LB normalt ikke kommer inn, så det sier litt om hvor "kamuflert" hun/han var. definitivt den hotteste baben på stedet. det var på tur 2, og den første kvelden selvsagt, kåt og yr på reis fra gamlelandet så har man lagt igjen all fornuft. derimot var hun/han sykt bra i senga, og jeg ga bare etter for kåtskap. suging og kukke ronking/melking av en annen verden, ble ridetur i analen 2 ganger, bra det var noenlunde mørkt så jeg slapp og se kukken til dama. men uansett jeg var en happy nordmann på tur etterpå:-) i ettertid må jeg innrømme at jeg har fantasert om hvordan det måtte være å leke med kukken til en ladyboy, prøve hvordan det er å ronke og suge en annens pikk he he. tror man kunne hatt det mye gjensidig kult med den rette ladyboyen. pattaya er uten tvil rette sted hvis man vil leve ut fantasier og forbudte lyster;-)

Lenke til kommentar
Gjest paal_erik_68

Pattaya er Disney land for voksne :mrgreen:

Hatt mye moro der, og mer skal det bli. Vet dog ikke hvor langt jeg er villig til å gå, eller om jeg i det hele tatt klarer med en LB :?:

Tiden får vise...

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...