Gjest Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 Min vennine spør Om eg som massøse gir en H.E. men ikkje full pakke er eg fortsatt en hore i menn sine øyner? Ka svarer eg her? Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 At du gidder å bry deg.. Du bør reflektere og filosofere deg til et nivå flere hakk høyere enn venninnen din og andre harryer i strileland ligger på Siter Lenke til kommentar
Gjest paal_erik_68 Skrevet September 2, 2016 Share Skrevet September 2, 2016 Spør du oss om hva du mener? Du kan starte med å kalle det f.eks sexarbeider isteden. I mine ører er hore nedverdigende, er det slik du ser på din venninne? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 Hm eg vet ka eg tenker.her spørte eg bare ka andre tenker. Om det er harry? Vel deg om det. Finnes værre ting å bli kalt for. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 4, 2016 Share Skrevet September 4, 2016 Svaret er vel "hvorfor bryr hun seg". Og "ja", i mine øyne - hun selger en seksuell tjeneste. Bare en litt kjedelig og begrenset en. Med andre ord, en dårlig hore Jeg har respekt for folk som gjør det de gjør åpent og fullstendig. En dyktig/stolt hore ser jeg opp til! En kvinne/mann som skammer seg for det hun gjør, tja, hvordan respekterer man det? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg