Alltidlyst Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 En bekjent var nylig ett par dager i Sarajevo. Han var der i anledning jobb sammen med ett par kollegaer, så det ble lite tid og anledning til å se seg om etter de riktige stedene. Nå har det seg sånn at den samme bekjente skal tilbake om noen uker. Han har nå bestemt seg for å planlegge oppholdet bedre denne gangen. Han har visstnok googlet Sarajevo i håp om å finne noe som passer, men det er lite å finne. Noen som har kjennskap til forholdene der nede, og som kan komme med tips? 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 Jeg vet ikke om denne siden kom i opp i Googlesøket ditt, men jeg pleier ofte å starte der, kan være et greit utgangspunkt. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 ... og her er det noen sider med svineprat om Sarajevo. Litt forvirrende at det forumet er omvendt kronologisk fra hva man er vant til, men det er vel en vanesak. Siter Lenke til kommentar
Alltidlyst Skrevet September 2, 2016 Forfatter Share Skrevet September 2, 2016 På vengne av min bekjente, takker jeg for nyttig informasjon. Hvis noen sitter på annen relevant informasjon om Sarajevo vil han være takknemlig for det. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg