Gjest Skrevet Februar 18, 2017 Share Skrevet Februar 18, 2017 Ja, admin har fjernet noe, og hun det gjelder lager stadig egne kontoer for å kommentere. Hva er lov å si da?når man vet om noen som har blitt misbrukt fra barndommen av, er heroinavhengig og selvskader, burde man ikke advare folk fra å møte henne for å kjøpe sex? Trodde slikt var en av grunnene til at dette forumet eksisterte, men mulig jeg tar feil...? Lenke til kommentar
Lollol Skrevet Februar 18, 2017 Share Skrevet Februar 18, 2017 Denne "arne hartvig " på mail kaller seg også stian. Han spurte en venn av meg om han ville ha naken bilder av meg , som trønderen har spredt til denne "stian/arne" DETTE ER ULOVLIG. Jeg har dette på screen shott. Å spre slike bilder er ulovlig og slike kunder er ufyslige. Jeg er verken selvskader eller heroinst. Jeg har teste rus midler som mange andre har. Og hva så, det er mitt liv, det er en privatsak. Hva hvis en av eskortejentene hadde gått til familien deres og sat at du kjøper sex av jenter, at du liker å slå under sex osv. At du er utro osv. JEG GJØR IKKE SÅNN. Men dere der imot. Dere ødelegger for fremtiden min. Hvis dere er så jævelig imot salg av sex så ha dere til helvette vekk fra markedet. Hva faen er dere ute etter? Hva slags fantastier har dere og hvorfor i helvette skal dere plage meg, hva har jeg gjort mot dere?? LIGG UNNA LIVET TIL FOLK. Jævla kardashian idioter. Dere som har de bildene og stian/arne. Dere får en sak mot dere og jeg har vannfaste bevis. Hadebra Lenke til kommentar
Kalle Klovn Skrevet Februar 20, 2017 Share Skrevet Februar 20, 2017 Denne tråden er nå stengt for flere innlegg. Kalle Klovn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg