Gå til innhold

Karinagirl

Ghelektro

Anbefalte innlegg

Men som ateist vil jeg nok brenne i hvelvete uansett.

Det er det fler av oss som kan se frem til......

Merker man at noen åpenbart lider er det jo greit å unngå å påføre mer........

Så en annonse med ei som var helt usannsynlig mye oppkuttet for et par uker siden..................

Lenke til kommentar

@Idaws

jeg skrev verken 'flesteparten' eller de 'fleste prostituerte' men 'mange'...

vi kan aldri vite sikkert om bakgrunnen til den vi besøker, hverken om hun er 18 eller 70..

men okay, vi blir fritatt fra å brenne i helvete hvis vi ikke leser om at jenta er misbrukt eller på annen måte kan vite det ;)

Lenke til kommentar

men det triste faktum er at norske myndigheter og politi ser på det som det samme, om du besøker en som jobber frivillig eller om du besøker en som er tvunget eller har en eller annen overgrepsbakgrunn, de ønsker å straffe deg for begge tilfellene, og det med samme straffe- og bøtenivå...du får ikke akkurat strafferabatt om du besøker en frivillig, ...25 K uansett ;)

Lenke til kommentar
men det triste faktum er at norske myndigheter og politi ser på det som det samme, om du besøker en som jobber frivillig eller om du besøker en som er tvunget eller har en eller annen overgrepsbakgrunn, de ønsker å straffe deg for begge tilfellene, og det med samme straffe- og bøtenivå...du får ikke akkurat strafferabatt om du besøker en frivillig, ...25 K uansett ;)

Ja, det er helt SJUKT. Norsk(e) politi(kere) er blottet for sunn fornuft.

Lenke til kommentar
  • 5 months later...

Dere må tulle nå!!! er ikke tvil om at dette er samme jenta med samme tatoveringer som på fb. lurt å være oppriktig bekymret for hvordan det går med denne jenta.

Lenke til kommentar

Denne stian og trønderen er politianmeldt for å presse "emiliajenta" for å ligge med en mann. Dem er også anmeldt for trusler og for å ha sendt henne nakenbilder for å true henne. Hvis hun ikke har sex med denne mannen så skal dem spre bildene. 

Emilia ringte politiet og dem begge er anmeldt, vi vet også navnet på denne mannen og familien hans og jobben vil bli informert:) 

"Kåt trønder" på snap lurte emilia og han skulle kjøpe bilder av henne. Hun sendte bildene og han ga ikke penger. Pass dere for disse menna. Dem kan ødelegge liv. 

Heldigvis har vi politiet her i norge og navna på han her som sendte mail til emilia.

Lenke til kommentar

Om noen har gjort det,  er det bra det anmeldes.  Jeg har aldri snakket med hava/emiliejenta.  Utpressing er en syk ting å gjøre.  Alt jeg gjorde er å kjenne igjen bilde fra to forskjellige annonser,  pluss  at jeg har lest ting som ble skrevet åpent på facebook. Vi snakker her om en jente med store psykiske problemer og rusavhengighet, som jeg håper får hjelp. 

Lenke til kommentar
Gjest Horebukken
10 timer siden, Lollol skrev:

Denne stian og trønderen er politianmeldt for å presse "emiliajenta" for å ligge med en mann. Dem er også anmeldt for trusler og for å ha sendt henne nakenbilder for å true henne. Hvis hun ikke har sex med denne mannen så skal dem spre bildene. 

Emilia ringte politiet og dem begge er anmeldt, vi vet også navnet på denne mannen og familien hans og jobben vil bli informert:) 

"Kåt trønder" på snap lurte emilia og han skulle kjøpe bilder av henne. Hun sendte bildene og han ga ikke penger. Pass dere for disse menna. Dem kan ødelegge liv. 

Heldigvis har vi politiet her i norge og navna på han her som sendte mail til emilia.

Driver Lollol på å spre løgn å usannheter her inne da ?

Lenke til kommentar

Kan kun snakke for meg selv. Hun kallte meg arne i en post oppi her,  av brukeren sugerdaddy,  det ble fjernet av admin.  Jeg er ikke arne.  Så tror det er noe misforståelse ute å går.  Frykter ikke politi på min dør når jeg ikke har møtt henne eller gjort noe.  Håper de hun anmelder faktisk har gjort noe.. 

Lenke til kommentar

Oppfordrer alle heretter å tenke litt på hva dem skriver, er dere usikker så ta en titt på forums reglene.

Vi begynner å ligge godt ut på det som kan kalles saklig diskusjon nå folkens... Dette gjelder både for oss gutta og jentene. 

Det burde være unødvendig for meg å måtte slette en tråd.

Kalle K.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...