Gå til innhold

Betaling i Euro

Danish.Henrik.78

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Amir30 skrev:

for 2timer siden blev denne mand joeRogan også arrogant over for mig på PM 

taler dårligt om min etnicitet 

Også den arrogante mand sagde at han knepper @Otono når han vil!!!

mange arrogante ældre her !!!

Jig har nok sb og eskortepiger til at lytte til denne ældre arrogante mand! 

denne arrogante mand kan slippe af sted med spanjolen

han fortalte mig at kneppe mig på min røv og gi en bj

han kan give dig en bj grisen spanjol!!!

@Amir3 du ær broren min

Lenke til kommentar
21 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Når du betaler med euro er det mye større rom for pruting, eventuelt kom med resten av pengene i norske mynter.

Det var ikke det jeg spurte om. Om hennes pris er 1500 nok for en halv time, hva gir du så i Euro? 150? Eller gir du 127,5 Euro. Kurs i dag 11.75. Om du gir 150 Euro for 1500 som er 1760 så er du med på drive opp prisen. Nå prøver flere av massasje damene å legge seg på 900 for timen. Tar en prisen den gang den var 500  så er det 700 i dag. 

• Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Jan Moen skrev:

Det var ikke det jeg spurte om. Om hennes pris er 1500 nok for en halv time, hva gir du så i Euro? 150? Eller gir du 127,5 Euro. Kurs i dag 11.75. Om du gir 150 Euro for 1500 som er 1760 så er du med på drive opp prisen. Nå prøver flere av massasje damene å legge seg på 900 for timen. Tar en prisen den gang den var 500  så er det 700 i dag. 

betale med AED 

Eskorter rejser der meget!

Jig tager afsted med en russisk kvinde til Dubai

møde venner og familie og 2 kvinder jig har der😁

Lenke til kommentar
48 minutter siden, Jan Moen skrev:

Hvis vi betaler i euro, bør prisen være lavere. Vi sparer jo dem for arbeid og gebyr. Hvis prisen er kr 1500, så bør vi AVTALE i forkant at vi betaler 120 Euro (ca kr 1400). Begge tjener på det; vi betale litt mindre, de slipper å veksle om til brukbar valuta.

Ellers vil prisen bli presset opp slik @Jan Moen beskriver. Dessuten hvis vi ikke avtaler i forkant, så kan det bli uenighet om kurs osv. Ikke lett dette :-) 

• Like 4
Lenke til kommentar
42 minutter siden, Chen skrev:

Hvis vi betaler i euro, bør prisen være lavere. Vi sparer jo dem for arbeid og gebyr. Hvis prisen er kr 1500, så bør vi AVTALE i forkant at vi betaler 120 Euro (ca kr 1400). Begge tjener på det; vi betale litt mindre, de slipper å veksle om til brukbar valuta.

Ellers vil prisen bli presset opp slik @Jan Moen beskriver. Dessuten hvis vi ikke avtaler i forkant, så kan det bli uenighet om kurs osv. Ikke lett dette :-) 

Det her trenger ikke være så vanskelig. Hvis hun insisterer på å få betalt i euro eller annen valutta så er det som du sier bare å avtale på forhånd hva prisen skal være i euro. Enten blir man enig eller så blir man ikke enig om pris. Om det står om noen ti-kroner opp eller ned bør man tenke seg godt om det er akkurat denne eskorten du ønsker å møte. Da er kanskje ikke motivasjonen god nok i det aktuelle tilfelle.

Om eskorten "tjener" en hundrings på valuttafordelen så er vel det OK. Det er sluttsummen for deg som avgjør om du synes det er OK eller ikke. Hva summen er i norske kroner.

Men denne vurderingen gjør du vel også om det kun handler om norske kroner. Synes du et besøk hos akkurat henne er verdt 1000, 1200, 1500 eller 2000 for 30 minutter. Eller er det verdt å slenge på 300,- kroner ekstra for 15 minutter tilleggstid. Skal jeg velge en hel time? Bare en fjerdedel av prisen for de siste 30 minuttene. Eller 500 ekstra for en tilleggstjeneste du absolutt ønsker. Ja, variablene er mange. Men til slutt er det vel sluttsummen som kanskje avgjør.

• Like 3
Lenke til kommentar

Jig har altid betalt i euros bare til angel's massasj Og noe eskortepiger som önskes sæg valuta på euros men gjærne betale innorske kroner.

Lenke til kommentar
1 time siden, SolanGundersen skrev:

Det her trenger ikke være så vanskelig. Hvis hun insisterer på å få betalt i euro eller annen valutta så er det som du sier bare å avtale på forhånd hva prisen skal være i euro. Enten blir man enig eller så blir man ikke enig om pris. Om det står om noen ti-kroner opp eller ned bør man tenke seg godt om det er akkurat denne eskorten du ønsker å møte. Da er kanskje ikke motivasjonen god nok i det aktuelle tilfelle.

Om eskorten "tjener" en hundrings på valuttafordelen så er vel det OK. Det er sluttsummen for deg som avgjør om du synes det er OK eller ikke. Hva summen er i norske kroner.

Men denne vurderingen gjør du vel også om det kun handler om norske kroner. Synes du et besøk hos akkurat henne er verdt 1000, 1200, 1500 eller 2000 for 30 minutter. Eller er det verdt å slenge på 300,- kroner ekstra for 15 minutter tilleggstid. Skal jeg velge en hel time? Bare en fjerdedel av prisen for de siste 30 minuttene. Eller 500 ekstra for en tilleggstjeneste du absolutt ønsker. Ja, variablene er mange. Men til slutt er det vel sluttsummen som kanskje avgjør.

De verste er de som en betaler for 1 time, og så står en på gata etter 20 minutter. Også de som sier ok til BB og tar betalt for dette, for så å dra frem en gummi. Råd: Spar avtalen om den er på telefonen og vis henne. Vi kan uansett ikke gardere oss for at de holder avtaler. Men får du henne BB eller annen ekstra for 200 E så er det kanskje en vinn vinn situasjon om hun er ei selvstendig dame. Så er det de som er organiserte der de bak jentene godt kan få bryet med å veksle om Nok til hva de ønsker. Ei Porsgrunn i går sa 1500 + 2000 for uten - det ble nei takk. Husleieloven og sex kjøps loven trenges en overhaling. Påvirk de politikeren dere kjenner som kanskje tør pirke borti den loven. Erna torde ikke for 3 til 7 år siden. 

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, PetterStordalen skrev:

Dette er helt uproblematisk og jeg skjønner ikke at noen gidder strekke seg så lang for en eskorte du skal besøke i 30 min. Hun jobber i Norge. Vil hun ikke ha NOK så velg en annen eskorte. No problem.

Helt korrekt, jeg boikotter alle vanskelige kjerringer

De bruker alle slags unnskyldninger for å dekke over det faktum at de er redde for å bli lurt, fordi de flere ganger har blitt gitt verdiløse Islandske kroner og lignende, og er for dumme til å lære seg hvordan ekte OLJEDOLLARS ser ut

• Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Dirty Harry skrev:

Helt korrekt, jeg boikotter alle vanskelige kjerringer

De bruker alle slags unnskyldninger for å dekke over det faktum at de er redde for å bli lurt, fordi de flere ganger har blitt gitt verdiløse Islandske kroner og lignende, og er for dumme til å lære seg hvordan ekte OLJEDOLLARS ser ut

I oktober var jeg på besøk hos en eskorte som hadde tatt en stjålet / funnet iphone i betaling for sex som hun vill selge videre til meg for en god deal. Jeg bare «yeah right»

Her er det betaling i NOK ellers velger jeg en annen tilbyder.

• Like 5
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 11.1.2025 den 7.33, Jan Moen skrev:

Jo faktisk så har det blitt så mange restriksjonener på å hente ut sine egne penger i kontanter at dett er blitt en plage. Du kan ikke gå i banken å be om 50000. Jeg har et maleri jeg kunne tenke meg å selge. Om jeg selger det så har jeg et problem om jeg vil ha dette i kontanter. Kjøper må ta ut i små beløp som nå er belagt med gebyr. Jeg kan ikke gå i banken og sette inn det beløpet heller. Så har en del damer begynt å forlange diverse utenlandske betalings formidlinger. Sky de som pesten. Det er dyrt å bruke de. Bit Coin Crypto Revolut. Det samme blir det med veksling til Euro for 100 Euro er ikke det samme som 1000 kroner. Dette er dyrt nok som det er. De regulære horene har et problem for NOK er blitt et dasspapir i utlandet. Thai som gjør dette på "riktig måte".  Da må de ut med både vekslingsgebyr og skatt for å trygt kunne overføre penger eller deklarere de i tollen. De kan lure en toller men de lurer ikke en hund, den vil ha sin leke så hunden finner pengene hennes. 

Endret av Danish.Henrik.78
Jeg skrev det samme 2 ganger
  • Like 1
Lenke til kommentar

Jo faktisk så har det blitt så mange restriksjonener på å hente ut sine egne penger i kontanter at dett er blitt en plage. Du kan ikke gå i banken å be om 50000. Jeg har et maleri jeg kunne tenke meg å selge. Om jeg selger det så har jeg et problem om jeg vil ha dette i kontanter. Kjøper må ta ut i små beløp som nå er belagt med gebyr. Jeg kan ikke gå i banken og sette inn det beløpet heller. Så har en del damer begynt å forlange diverse utenlandske betalings formidlinger. Sky de som pesten. Det er dyrt å bruke de. Bit Coin Crypto Revolut. Det samme blir det med veksling til Euro for 100 Euro er ikke det samme som 1000 kroner. Dette er dyrt nok som det er. De regulære horene har et problem for NOK er blitt et dasspapir i utlandet. Thai som gjør dette på "riktig måte".  Da må de ut med både vekslingsgebyr og skatt for å trygt kunne overføre penger eller deklarere de i tollen. De kan lure en toller men de lurer ikke en hund, den vil ha sin leke så hunden finner pengene hennes. 

Du er gull!!!!

• Like 1
Lenke til kommentar

Trist, men sant! Men Revolut er faktisk ikke så dårlig. Funker bra den.

• Like 1
Lenke til kommentar