Gå til innhold

Anbefalinger i Lillestrøm/ Oslo/ Gardermoen

Darlingen

Anbefalte innlegg

Hei 

Skal til lillestrøm  i morgen ettermiddag  til søndag kveld.  Bor for tiden i Sogndal.  Har Dere noen anbefalinger.  Helst  dop frie jente. På forhånd takk 

Har vært en del i Tromsø.  Der er det mye bra

Endret av Darlingen
Rettskriving
  • Like 3
Lenke til kommentar
6 timer siden, Darlingen skrev:

Skal til lillestrøm  i morgen ettermiddag  til søndag kveld.

Har du noen preferanser? Etnisitet, tjenester, alder. Må det være Liklestrøm og ikke Oslo? Er bare 15 min med bil eller tog

• Like 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, jegern skrev:

Har du noen preferanser? Etnisitet, tjenester, alder. Må det være Liklestrøm og ikke Oslo? Er bare 15 min med bil eller tog

Takk for info.  Ingen spesielle ønsker.  Bare rolig og dop frie jente.  Har bodd på Lillestrøm før.  Brukte ca. 30 min med tog til Oslo eller Gardermoen.  Kom gjerne med fornuftig forslag.  Har go erfaring med Married women.  40 år  ung dame fra Portugal.  Ser at  hun har fått variert kritikk  men jeg har sansen for henne. Andre forslag  tas mot med Takk 

• Like 3
Lenke til kommentar