Darlingen Skrevet Januar 9 Share Skrevet Januar 9 (endret) Hei Skal til lillestrøm i morgen ettermiddag til søndag kveld. Bor for tiden i Sogndal. Har Dere noen anbefalinger. Helst dop frie jente. På forhånd takk Har vært en del i Tromsø. Der er det mye bra Endret Januar 9 av Darlingen Rettskriving 3 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 6 timer siden, Darlingen skrev: Skal til lillestrøm i morgen ettermiddag til søndag kveld. Har du noen preferanser? Etnisitet, tjenester, alder. Må det være Liklestrøm og ikke Oslo? Er bare 15 min med bil eller tog 1 Siter Lenke til kommentar
Darlingen Skrevet Januar 10 Forfatter Share Skrevet Januar 10 7 timer siden, jegern skrev: Har du noen preferanser? Etnisitet, tjenester, alder. Må det være Liklestrøm og ikke Oslo? Er bare 15 min med bil eller tog Takk for info. Ingen spesielle ønsker. Bare rolig og dop frie jente. Har bodd på Lillestrøm før. Brukte ca. 30 min med tog til Oslo eller Gardermoen. Kom gjerne med fornuftig forslag. Har go erfaring med Married women. 40 år ung dame fra Portugal. Ser at hun har fått variert kritikk men jeg har sansen for henne. Andre forslag tas mot med Takk 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg