Gå til innhold

Hvor Dum kan en bli?

Jan Moen

Anbefalte innlegg

Mannen, som er kjent fra et av TV4s mest populære programmer, skal ha betalt for sex med bank-id.

Betalt med BANK- ID !  Mot slutten av fjoråret ble det kjent at en svært kjent TV-profil er tiltalt for 31 tilfeller av sexkjøp. Ikke min nåværende faste men ei før det. Salongeier. - De kommer hit og beteler men bank kort hele summen. Summen for massasje, summen for extra. Politiet kan bare gå inn å se, Betalt 2000. Den gang kostet timen 600. 

Hun ville gjerne ha 600 inn på bank for da gikk det inn i regnskapet men ikke pengene for å sprike med beina, som hun sa. 

Skjerp dere gutter.

• Haha 4
Lenke til kommentar
9 timer siden, Kneipp skrev:

Man er ikke nødvendigvis smart fordi man er tv-kjendis.

Men det visste vi jo.

I følge min tidligere Thai bekjente er det mange i den klubben. Jeg har også betalt med kort, massasje summen. For de må også ha inntekt som ikke går rett i lomma. 

• Like 2
Lenke til kommentar

Er det ikke mer mistenksomt at man betaler den lovlige delen av massasjen med kontant!? De fleste av oss bruker minimalt med kontanter til daglig, og det er naturlig å betale for tjenester som frisør og massasje med kort. 

• Like 2
Lenke til kommentar
10 timer siden, Chen skrev:

Er det ikke mer mistenksomt at man betaler den lovlige delen av massasjen med kontant!? De fleste av oss bruker minimalt med kontanter til daglig, og det er naturlig å betale for tjenester som frisør og massasje med kort. 

De fleste Thai vil ha alt rett i lomma. Det har sine ulemper det også. Du driver en virksomhet med husleie og andre utgifter men ikke ei krone inn via betalings terminalen. Hun må i banken og sette inn noe for virksomheten må gå i 0 om ikke så blir det konkurs. Det er gjerne på moms og skatt de ryker. Dette er en balansegang for hun må også bevise at hun lever. Når hun kjøper seg ev bil til en mill og ikke har inntekt så går det galt angående skatt. Skatt ringte! Når hun en vakker dag går i banken med 100 store og skal sende de til mamma så har hun et problem. Da kom skatt på besøk. Det ble private lån av en skokk massasjedamer. Men for meg å dra korte med 2500 ut, utenkelig. Kontanter rett i handa, jeg har ikke besøkt den damen der.

• Like 5
Lenke til kommentar

Noen av mine faste betaler meg med Vipps, revolut, paypal, onlyfans eller også ved å få regninger som de legger inn som straks betaling i banken sin.

de som betaler på Vipps eller paypal, ber jeg skrive «skap»/ «bilde»/ «sko» e.l via OF betaler de gjennom å tipse.

kunder jeg har møtt veldig ofte, får betale regninger og inn på lånene mine. Dette er det tryggeste, for det blir ikke registrert noe sted, bare som ekstra innbetaling på lånet. Men det kan jeg dessverre ikke la «alle» gjøre.

for en viss tillit bør legges til grunn her.

• Like 5
Lenke til kommentar
1 time siden, Tid for Nytelse skrev:

Noen av mine faste betaler meg med Vipps, revolut, paypal, onlyfans eller også ved å få regninger som de legger inn som straks betaling i banken sin.

de som betaler på Vipps eller paypal, ber jeg skrive «skap»/ «bilde»/ «sko» e.l via OF betaler de gjennom å tipse.

kunder jeg har møtt veldig ofte, får betale regninger og inn på lånene mine. Dette er det tryggeste, for det blir ikke registrert noe sted, bare som ekstra innbetaling på lånet. Men det kan jeg dessverre ikke la «alle» gjøre.

for en viss tillit bør legges til grunn her.

Det gjorde jig kun med dig 

fungerer bedre

med di anden barr mæd revolut eller cash[euro,nok] passer det finte!

• Like 1
Lenke til kommentar