JoeRoganJosh Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 (endret) https://www.ao.no/mann-funnet-dod-pa-bordell-i-oslo-sexkunde-skal-ha-dodd-under-samleie/s/5-128-958350 En mann i slutten av 50-årene ble funnet død i en leilighet på St. Hanshaugen i september 2021. Bygården han befant seg i, ble benyttet som bordell for et stort halliknettverk. I september 2021 fikk AMK en telefon fra en kvinne som oppholdt seg i en bygård på St. Hanshaugen. Noen med abonnement som vil legge ut hele artikkelen? Endret Januar 8 av JoeRoganJosh 1 2 Siter Lenke til kommentar
Dirty Harry Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 Døde han før eller etter han ble betjent.. det er spørsmålet her Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 3 timer siden, Dirty Harry skrev: Døde han før eller etter han ble betjent.. det er spørsmålet her Mens... 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Januar 24 Forfatter Share Skrevet Januar 24 En mann i slutten av 50-årene ble funnet død i en leilighet på St. Hanshaugen i september 2021. Bygården han befant seg i, ble benyttet som bordell for et stort halliknettverk. I september 2021 fikk AMK en telefon fra en kvinne som oppholdt seg i en bygård på St. Hanshaugen. Bygården ligger på hjørnet av Ullevålsveien og Wessels gate, og ble fra 2020 til 8. mars 2022 benyttet som bordell. Kvinnen som ringte kunne fortelle at en mann hadde dødd helt plutselig. Det skal ha skjedd mens han hadde sex med en prostituert. Da ambulansen kom til stedet, fant de en mann i slutten av 50-årene død i en av de 19 leilighetene. Skal ha dødd under sex Opplysninger om hendelsen kom først frem under den store «halliksaken» som går i Oslo tingrett, der åtte personer er tiltalt for å ha drevet et halliknettverk. I løpet av to år skal de ha fraktet minst 150 kvinner til Norge for å jobbe som prostituerte. De fleste havnet i Oslo – og i bygården på St. Hanshaugen. Før jul fortalte en av kvinnene som jobbet for nettverket at hun ble holdt i en leilighet og kunne ha 12–13 kunder på en dag, uten å bestemme selv. Men at en sexkunde skal ha dødd på bordellet, var ukjent for aktørene i saken. I retten fortalte plutselig den 52 år gamle ukrainske hovedkvinnen i saken – som ledet nettverket sammen med sin 39 år gamle norske ektemann – at en mann døde under samleie. Ifølge hovedkvinnen skal sexkunden ha holdt den seksuelle aktiviteten gående en stund før han plutselig døde. Politiet: Saken henlagt Etter at AMK fikk vite om dødsfallet, varslet de politiet. Politiet bekrefter overfor Avisa Oslo at en mann ble funnet død på adressen, og at de opprettet en undersøkelsessak. – Politiet opprettet en undersøkelsessak etter at en mann var funnet død. Da det ikke ble funnet noe straffbart, ble saken henlagt. Dødsårsaken var sykdom, sier politiadvokat Kari Kirkhorn. Hovedkvinnens forsvarer, Svein Holden, ønsker ikke å kommentere opplysningene som hans klient fortalte i åpen rett. Det norsk-ukrainske ekteparet erkjenner straffskyld for å ha drevet hallikvirksomhet. De skal ha tjent minst 52 millioner kroner på sexsalget. Kvinnen er den eneste av de åtte tiltalte som sitter varetektsfengslet. Saken startet 3. desember og går i tingretten frem til 20. januar. 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Januar 24 Share Skrevet Januar 24 Kan bekrefte at den døde mannen ikke er meg. 3 4 Siter Lenke til kommentar
Danish.Henrik.78 Skrevet Februar 17 Share Skrevet Februar 17 På 24.1.2025 den 20.00, Chen skrev: Kan bekrefte at den døde mannen ikke er meg. Nå ler jeg som jeg griner nesten 😅 Du er Kongen! 2 1 Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet Mars 10 Share Skrevet Mars 10 Haha, huff..! Dette er skrekken.. hvordan forklare jeg har en naken fremmed mann i sengen min 😂😂😂 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg