Gå til innhold

Ha mer sex!

AlexanderLarsen

Anbefalte innlegg

25% har svart de ikke orker å ha sex, haha. Er en folkesykdom det der, ikke rart man tyr til eskorter når dama stenger butikken

• Like 5
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Det er en kompleks problemstilling, men jeg opplever at en stor del av min omgangskrets har koner som er tørre eller svær tørre om ikke knusk tørre. At det å tilfredsstille mannen sin er ett «ork» og «slit» og noe de ønsker å velg bort. Mange ønsker å leve i sex løse forhold da senga er til for å sove i…Nærhet kan de få med en varm kos. "Barna må stå i fokus og at han klarer seg uten sex". Sykdom -jeg kaller det en epidemi. Videre presses det frem utro ektemenn og ubalanse i familie dynamikken grunnet mangel på knulling. 

Jeg høre i julen om en bekjent som var utbrent og hadde mistet sex driven. Kona hadde da vært utro. Dette hadde alle forståelse for. Hun må gjøre det som er best for henne.  

Nyttårsaften uteble ett par da mannen hadde blitt tatt i grising. Alle syntes han var en scumbag. Drittsekk.  Alle hadde dyp empati og sympati for denne sårede kvinnen…

• Like 1
Lenke til kommentar