Gå til innhold

Hvordan spørre jenter om massasje

TomX

Anbefalte innlegg

Hvordan spørre jenter om massasje når en har sexuelle fantasier og hvordan kan jeg få jenter til og runke meg på et Hc toalett på burger King Gol eller kan noen jenter 18+ komme dit ? . Og gjøre det på meg ? Skulle ønske jeg kunne oppleve noe sånn som på bildet. Men er snart 💔 av 0 interesse fra jenter 

931E48B2-0361-4DFE-9409-D0726F37CF09.png

• Haha 4
  • Confused 1
Lenke til kommentar
23 minutter siden, jegern skrev:

Alt er mulig bare man blar opp :) Tror det mest realistiske er å bli runka på HC toalettet. 

Tror det er mer realistisk med en natt på glattcelle og juridiske problemer hvis man oppsøker tilfeldige personer for å etterspørre seksuelle tjenester uten samtykke

• Like 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, bps skrev:

Tror det er mer realistisk med en natt på glattcelle og juridiske problemer hvis man oppsøker tilfeldige personer for å etterspørre seksuelle tjenester uten samtykke

Men test gjerne ut og legg med en anmeldelse her inne da ;)

• Like 1
Lenke til kommentar
23 minutter siden, Chen skrev:

Hvordan har du spurt til nå?

Har ikke turt og spørre noen redd for 👮🏻‍♂️ liksom 

Lenke til kommentar

Du legger stadig ut nye tråder og ber om hjelp, noe som du også faktisk får. Har du i det hele tatt klart å kjøpe noe tjenester? Er du egentlig interessert i det, eller er det oppmerksomheten på forumet du er ute etter????

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Chen skrev:

Du legger stadig ut nye tråder og ber om hjelp, noe som du også faktisk får. Har du i det hele tatt klart å kjøpe noe tjenester? Er du egentlig interessert i det, eller er det oppmerksomheten på forumet du er ute etter????

Jeg vil jo ha noe men det meste er jo scam og lureri overalt ikke lett da 

Lenke til kommentar

1 minutt siden, Chen skrev:

Du får ha lykke til med søken din. Jeg legger deg på ignorer lista, den lista vokser stadig vekk. :-) 

Ja litt masete folk er er litt 🤔😡 irriterende skjønner det. Men når behovene vokser og blir en verkebyll da sliter en 

• Haha 3
Lenke til kommentar
44 minutter siden, Chen skrev:

Han mener det ikke skal koste mer enn 900 kr.

• Haha 2
Lenke til kommentar
20 timer siden, bps skrev:

Planen er jo at det skal være frivillig 0 tvang da men. veit ikke hvordan jeg skal spørre hvilken måte og gå fram på for og gjøre jenter nysgjerrig 

Lenke til kommentar
59 minutter siden, TomX skrev:

Planen er jo at det skal være frivillig 0 tvang da men. veit ikke hvordan jeg skal spørre hvilken måte og gå fram på for og gjøre jenter nysgjerrig 

Finn noen på RE i Gol området og spør om outcall til mcdonalds for en kjapp 10-minutter.

Tviler på noen sier ja, men da vil du heller ikke få halve Gol på døra med fakler og balltrær.

• Haha 2
Lenke til kommentar
1 time siden, TomX skrev:

If you grotta ask the price you cant affordy it…

på samme vis, hvis du må spørre høyt så veit du ikke hva du driver med, ergo er saken din håpløs, du beløper større risiko for heksejakt og glattcelle enn en kjapp håndjager på HC

Lenke til kommentar
4 timer siden, jegern skrev:

Finn noen på RE i Gol området og spør om outcall til mcdonalds for en kjapp 10-minutter.

Tviler på noen sier ja, men da vil du heller ikke få halve Gol på døra med fakler og balltrær.

Problemet er at dem har kun WhatsApp og ringing og det er ikke jeg komfortabel med jeg liker den funksjonen send en melding men dem kutter ut den 

• Haha 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, TomX skrev:

Problemet er at dem har kun WhatsApp og ringing og det er ikke jeg komfortabel med jeg liker den funksjonen send en melding men dem kutter ut den 

Norske eller thai på HC Gol?

Lenke til kommentar
2 timer siden, Otono skrev:

Trenger nye blomster, du kan ordne det. Takk!

Når og klokken ? Jig bestiller dem på........ förân huset dïtt. Send PM

Lenke til kommentar
4 timer siden, Otono skrev:

Trenger nye blomster, du kan ordne det. Takk!

hvad er det her? en dårlig vits? blomster for ingenting?

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
5 timer siden, Amir30 skrev:

Ær det sant? Kan komme til dig

finnes det jenter som kunne kommet til burger King Gol i dag ? 

Endret av TomX
Lenke til kommentar

Høyst usikker på om TomX bare kødder med oss, men i tilfelle det ikke kun er vrøvl og for evt andre i en lignende situasjon kan jeg tilby min anbefaling:

Besøk en eskorte, evt massasjested, på normalt vis. Betal det de forlanger, ikke vær gniten og be om normale tjenester blant det de tilbyr. Etter at du har vært på besøk noen ganger og føler du har funnet tonen med damen kan du foreslå de mer kinky/utenom det vanlige fantasiene dine og høre om hun er interessert. Det er selvsagt ikke sikkert at hun går med på det, men det er ihvertfall uendelig mer sannsynlig enn om du ber om dette på direkten med en dame som aldri har sett deg før.

WhatsApp fungerer helt likt som å sende en tekstmelding (+ noen tilleggsfunksjoner du ikke trenger bry deg om). Fatter ikke hvorfor det skulle være noe vanskelig.

• Like 3
Lenke til kommentar