Gå til innhold

Ut med tunga og øyne i kryss

Leo

Anbefalte innlegg

Dette "fenomenet" er det vel folk i denne menigheten som kan forklare meg litt mer om.

Mens jenta feks ligger på rygg og blir knullet, så er det ut med tunga og øynene i kryss, Som om et eller annet anfall er på gang... 

Kan jo ikke være i forbindelse med oralsex... Ser ikke behagelig ut nei..

Hva er greia? 

Bilder er kun tilfeldige bilder funnet på utenlandske nettsteder..... 

278905685.jpg

280765506.jpg

301284106.jpg

• Like 3
  • Confused 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Amir30 skrev:

liker du å gjøre det @Otono?disse tungerbilder har bakterier!!! hvite tunge, blå tunge kommer frä suge/kyse! dårlige hygiene mest frä kundene

Jig liker lange tunger!  å ha ræva sugd? Jes jes 

Lenke til kommentar

I like to be watched while the girl is sucking my cock and balls. Then I grab her hard by the head, and push my whole cock, all the way down her throat so the girl can't breathe. Seeing her tears from how deep my cock is inside fascinates me. It makes me horny.

I also, like to pick her up and put her pussy in my mouth and suck her clitoris and put my entire tongue deep in her pussy. It's impressive the feeling of seeing, how the girl loses control.  Just to think about it i i get hugry. I love pussy its the best to feel how wet they get 

Lenke til kommentar
3 timer siden, alex skrev:

I like to be watched while the girl is sucking my cock and balls. Then I grab her hard by the head, and push my whole cock, all the way down her throat so the girl can't breathe. Seeing her tears from how deep my cock is inside fascinates me. It makes me horny.

I also, like to pick her up and put her pussy in my mouth and suck her clitoris and put my entire tongue deep in her pussy. It's impressive the feeling of seeing, how the girl loses control.  Just to think about it i i get hugry. I love pussy its the best to feel how wet they get 

Det er hva du drømmer med tviler du fine noen for det Taper

Lenke til kommentar
1 time siden, Amir30 skrev:

Det er hva du drømmer med tviler du fine noen for det Taper

Prøver å være litt seriøs. Kan du ikke det så la vær å kommentere. 

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Leo skrev:

Prøver å være litt seriøs. Kan du ikke det så la vær å kommentere. 

Du får sette ham på ignorerte brukere som vi andre gjør, så slipper du å se kommentarene hans.

• Like 5
Lenke til kommentar
16 timer siden, Mzungu skrev:

Du får sette ham på ignorerte brukere som vi andre gjør, så slipper du å se kommentarene hans.

Hvordan gjør man det? Prøvd å finne funksjonen, nettopp pga Amir, men ikke lyktes. Sannsynligvis fordi jeg er en hjerneskadet horekunde, hvis du spør Amir.

• Like 1
Lenke til kommentar
40 minutter siden, Avenger skrev:

Hvordan gjør man det? Prøvd å finne funksjonen, nettopp pga Amir, men ikke lyktes. Sannsynligvis fordi jeg er en hjerneskadet horekunde, hvis du spør Amir.

Trykk på navnet ditt oppe til høyre, trykk så på ignorerte brukere, skriv inn navnet på den som du vil ignorere, kryss av i alle 4 boksene og legg til bruker.

Da er det gjort 😀

Endret av Langbein
  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Langbein skrev:

Trykk på navnet ditt oppe til høyre, trykk så på ignorerte brukere, skriv inn navnet på den som du vil ignorere, kryss av i alle 4 boksene og legg til bruker.

Da er det gjort 😀

Eller (på pc) hold musemarkør over profilbildet (har brukt Avenger som eksempel). En infoboks kommer opp, og trykk Ignorer medlem nederst til høyre. Deretter Samme fremgangsmåte derfra som Langbein beskriver over her 

Skjermbilde 2025-01-05 kl. 16.33.24.png

Skjermbilde 2025-01-05 kl. 16.35.09.png

Endret av Mzungu
rettet feil
  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
29 minutter siden, Langbein skrev:

Da er det gjort 😀

Nå ble kryset alle disse 4 boksene. It was missing the one whirh messages so i was still getting privat messages 😅 thats why my old profil it was DumAlex 😅 im so bad whith media . Noow im learning 🫶 @Mzungu @Langbein ❤️ jeg sender hjerter til dere men jeg er hetero🙌🤣 i have gays friends nice people. 

• Like 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, alex skrev:

Nå ble kryset alle disse 4 boksene. It was missing the one whirh messages so i was still getting privat messages 😅 thats why my old profil it was DumAlex 😅 im so bad whith media . Noow im learning 🫶 @Mzungu @Langbein ❤️ jeg sender hjerter til dere men jeg er hetero🙌🤣 i have gays friends nice people. 

@jegern  dont be jelouse i send u a ❤️ to you also😚😚 take a like insted if be confused 😊 tusen takk for spør om mom. You guy are nice

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
10 minutter siden, alex skrev:

@jegern  dont be jelouse i send u a ❤️ to you also😚😚 take a like insted if be confused 😊 tusen takk for spør om mom. You guy are nice

😚

Lenke til kommentar