Gå til innhold

Budapest

DiskretOslo

Anbefalte innlegg

Gjest paal_erik_68

Noen år siden jeg var der. Da var det masse fake profiler online. Var ikke ofte at den dama du ønsket var hun som kom på døra.

Noe som medførte at flere av de måtte dra skuffet hjem uten å tjene noe

Lenke til kommentar
  • 8 months later...
  • 2 years later...
  • 1 year later...
  • 3 years later...

Bumper denne.

Skal på tur til Budapest nå i høst. Anbefalinger?? Salong, outcall etc. Er primært ikke interessert i klubber med kredittkortsvindel og innkastere.

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 5 weeks later...
På 15.9.2024 den 10.50, Kayzer skrev:

Bumper denne.

Skal på tur til Budapest nå i høst. Anbefalinger?? Salong, outcall etc. Er primært ikke interessert i klubber med kredittkortsvindel og innkastere.

Veldig dårlig marked der og ingenting å anbefale

• Like 2
Lenke til kommentar

Har hatt min kanskje aller beste eskorte der nede, ei fra Polen. Men annonsen var falsk som bare pokker, og jeg har ikke greid å spore opp hvem det var i etterkant. pm meg hvis du vil ha et telefonnr du kan prøve, men tror det er til et «agency»

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
38 minutter siden, thorm skrev:

Veldig dårlig marked der og ingenting å anbefale

Jeg var der høsten 2019, så det er en del år siden, men opplevde at det var et godt utvalg av damer som annonserte.  Og flere som svarte på engelsk her enn eksempelvis i Polen.  Gikk på annonsesidene og sendte meldinger.  Fikk mange svar.  Besøkte en av de dyrere (samme pris som i Norge den gangen).  Det var luksus!  Leilighetskompleks med dørvakt nede.  Hun jobbet i toppleiligheten.  Flytende engelsk.  Perfekt kropp.  Kjempegod sex!  Det største problemet jeg hadde med henne var at hun holdt med partiet til Orban og ville snakke politikk mellom slagene.  I løpet av mine fire dager i Budapest besøkte jeg henne tre ganger.  Husker ikke navnet.  Etter siste besøket ville hun svært gjerne beholde hatten min som avskjedsgave.  Hun hadde prøvd den på hver gang jeg var der, og den passet henne faktisk.  Hun fikk den ikke, siden jeg nok aldri kommer til å møte deg igjen, sa jeg.

• Thanks 3
Lenke til kommentar
7 timer siden, Tototre skrev:

Jeg var der høsten 2019, så det er en del år siden, men opplevde at det var et godt utvalg av damer som annonserte.  Og flere som svarte på engelsk her enn eksempelvis i Polen.  Gikk på annonsesidene og sendte meldinger.  Fikk mange svar.  Besøkte en av de dyrere (samme pris som i Norge den gangen).  Det var luksus!  Leilighetskompleks med dørvakt nede.  Hun jobbet i toppleiligheten.  Flytende engelsk.  Perfekt kropp.  Kjempegod sex!  Det største problemet jeg hadde med henne var at hun holdt med partiet til Orban og ville snakke politikk mellom slagene.  I løpet av mine fire dager i Budapest besøkte jeg henne tre ganger.  Husker ikke navnet.  Etter siste besøket ville hun svært gjerne beholde hatten min som avskjedsgave.  Hun hadde prøvd den på hver gang jeg var der, og den passet henne faktisk.  Hun fikk den ikke, siden jeg nok aldri kommer til å møte deg igjen, sa jeg.

Kan støtte deg i at det var bedre før så tidene har nok forandret seg der også. Har vært der totalt 4 ganger og hatt mye gleder der med både studiojenter, horehus og hjemmehorer. var der i 2016/17 og var sist tilbake i fjor på vårparten. Ifjor var det ikke noe interessant å oppdrive men jeg var heldig å traff ei hyggelig berte på en pub. Skulle ikke mer enn å rive i noen øl/drinker og invitere henne på middag dagen etter så hadde jeg snella med på hotellet i 2 netter bare avbrutt av at hun måtte hjemom for å hente skift. Noen drinker og en middag var ingen investering for 2 netter i halmen

• Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Hold deg langt unna strippeklubber el. Der er det bare humbug. Det er min erfaring. Mye tvilsomt i Budapest , så vær forsiktig og bruk sunn fornuft.

Hadde derimot en god opplevelse der for noen år siden. Var midt på natten og hadde egentlig gitt opp noe  "kjøtt på kjeppen". Som en siste utvei , spurte jeg en taxisjafør om råd. Han virket rimelig pålitelig , så jeg tok sjansen. Han kjørte meg opp i et flott villastrøk på Buda siden , hvor han slapp meg av ved en 3 etasjers funkisbolig. Var mørkt som i en negermage der , så jeg var meget tvilsom. Sjåføren sa det bare var å ringe på døren , så ville jeg få svar. Ok. Under sterk tvil og  kåt som jeg var , tok jeg sjansen. Fikk umiddelbart svar og ble fortalt at jeg bare kunne komme opp i 3 etg, så ville jeg bli mottatt. Var ikke høy i hatten på det tidspunkt. Hadde  bilder i hodet om det absolutt verste senario. Der ble jeg derimot møtt av 4 fantastisk flotte damer i det mest sexy antrekket. Ikke vulgært , men representativt. Deretter tenkte jeg at dette vil koste flesk og var usikker om jeg hadde med meg nok cash. Det skulle vise seg å være ubegrunnet. Mener å huske at jeg havnet på ca 1600-1700 kr (våren 2019). Endte opp med en brunette med både pupper og former av rett sort. Himmelsk opplevelse. Ble faktisk også tilbudt BB , men valgte å avstå fra det. Etter endt akt fikk jeg også servert en iskald Stella Artois å slukke tørsten med. Den satt som et skudd den også.

Har gjort et iherdig forsøk på å kunne finne igjen dette stedet på nett , men er dessverre ikke i stand til å finne igjen.   Skulle gjerne har delt dette stedet. Derimot kan det være et alternativ å spørre om råd fra en taxisjafør. Dem er godt kjent , men ikke alle er like pålitelige. Pass på at dem har rett lampe på taket , og tilhører den statlige tjenesten.

• Like 2
Lenke til kommentar