Grim Torkild Skrevet Januar 3 Share Skrevet Januar 3 Er på utkikk etter en vanlig massør som tilbyr "det lille ekstra" (HJ). En skikkelig god massasje med en god, gammeldags happy ending. Ikke noe hore-lingo eller mas om ekstratjenester. En påkledd massør som ikke trenger å bekymre seg for tafsing fra min side, så slipper jeg å bekymre meg for hvem jeg legger igjen penger hos eller trafficking (dømmer ingen her altså...) Jeg vil gå et sted jeg ikke trenger å være redd for å bli sett eller måtte legge igjen nummeret mitt på en tvilsom telefon. Et sted der jeg slipper maset om ekstratjenester eller å møte onkel i døren. En helt vanlig skjønnhets-/massasjesalong. Regner med at det ikke kommer noen link her, da diskresjon er hele poenget. Men; noen som har inntrykk av hvor vanlig dette er? 3 Siter Lenke til kommentar
Enjoyoslo69 Skrevet Januar 3 Share Skrevet Januar 3 Kan være lurt å skrive hvor i Norge du søker dette Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Januar 4 Share Skrevet Januar 4 21 timer siden, Grim Torkild skrev: Er på utkikk etter en vanlig massør som tilbyr "det lille ekstra" (HJ). En skikkelig god massasje med en god, gammeldags happy ending. Ikke noe hore-lingo eller mas om ekstratjenester. En påkledd massør som ikke trenger å bekymre seg for tafsing fra min side, så slipper jeg å bekymre meg for hvem jeg legger igjen penger hos eller trafficking (dømmer ingen her altså...) Jeg vil gå et sted jeg ikke trenger å være redd for å bli sett eller måtte legge igjen nummeret mitt på en tvilsom telefon. Et sted der jeg slipper maset om ekstratjenester eller å møte onkel i døren. En helt vanlig skjønnhets-/massasjesalong. Regner med at det ikke kommer noen link her, da diskresjon er hele poenget. Men; noen som har inntrykk av hvor vanlig dette er? Vanlig massasje det finner du på nettet om du søker. De finnes over hele landet, som regel er det ikke Thai som er eiere. Alle Thai salonger tilbyr massasje av ulik kvalitet, uten sextjenester om du ønsker. Det er bare å be om det og beholde trusa på. HJ er en sex tjeneste og er like straffbart som full pakke. B2B også. Traffcking innen massasje kan du glatt glemme. De står i kø for å få komme til. De fleste er skilte som må skaffe penger til hus og mat. Har også truffet noen som trenger penger til stoff av Thai, men de er i et mindretall. Uansett hva du har til utdannelse med deg inn i Norge så er verdien på den lik 0. Er hun i fra Asia eller svart så er den utdannelsen lik minus 10, eller mer, under 0. Vasking ordnet av NAV eller plystrejobb på sykehjem, da har hun ingen mulighet til å kunne forsørge seg og sine. Var selv sammen med ei svart dame som jobbet på sykehjem en tid. Enke, inngiftet til Norge. Hun vente nesa si hjem til Gambia med sine unger som var norsk. Mange Thai damene kommer i fra Sverige, de er gifte og skilte etter som. De kommer hit for å knulle inn penger for å kunne kjøpe vesker til 40 K eller betale spillegjeld. De er godt voksne hele gjengen. Hun jeg har forbindelse har passert 50, fremdeles gift i Sverige, men har bodd i Norge sammen med sin tante som hun forsørger i 5 år nå pluss mor i Thailand og seg selv med "massasje". Ei av hennes venninner har nå bygd hus i Thailand med å knulle penger i Norge. Men de fleste. De roter vekk hver ei krone. 8 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Januar 4 Share Skrevet Januar 4 4 minutter siden, Jan Moen skrev: HJ er en sex tjeneste og er like straffbart som full pakke. B2B også. Det er jo ganske vesentlig i forhold til det trådstarter spør om. Det er en lokal thaisalong som aldri averterer på RE, der blir man bedt om å beholde bokseren på, men tror dette er unntaket fra thaisalongene. Ønsker man "seriøs" massasje, så googler man og tar kontakt. Ellers er jeg enig i mange av dine betraktninger her, @Jan Moen. 5 Siter Lenke til kommentar
Grim Torkild Skrevet Januar 5 Forfatter Share Skrevet Januar 5 Ser jeg formulerte meg litt klønete i headingen. Burde stått "vanlig/lovlig...". Klar over at det ikke gjør det mer lovlig. Spørsmålet står seg fremdeles; hvor vanlig er det at normale massasjesteder (skjønnhet/sport/medisinske etc...) tilbyr det lille ekstra? 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Januar 5 Share Skrevet Januar 5 (endret) 6 timer siden, Grim Torkild skrev: Ser jeg formulerte meg litt klønete i headingen. Burde stått "vanlig/lovlig...". Klar over at det ikke gjør det mer lovlig. Spørsmålet står seg fremdeles; hvor vanlig er det at normale massasjesteder (skjønnhet/sport/medisinske etc...) tilbyr det lille ekstra? Såkalte normale massasjesteder, høyst uvanlig! Men hvis du tenker på thai massasje salonger, høyst vanlig 😀 Endret Januar 5 av Langbein 3 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 Det er noen seriøse salonger, men da er det ikke noen HJ m.m etterpå. Sawadee i Colbjørnsensgt. i Oslo er et slikt sted, og der kan de massere i motsetning til de som tilbyr mer. Jeg kjenner ikke de svarte damenes privatliv, men er forholdvis godt kjent med de thailandske, og beskrivelsen til @Jan Moen er veldig presis. Jeg vil kanskje legge til at mange av de eldre damene også ser etter en ny mann privat, grunnet presset økonomi selvsagt. I thailand ofte omtalt som "Walking ATM" eller sponsor. Ser at noen salong-eiere prøver å ta inn unge jenter direkte fra hjemlandet, men de forsvinner fort igjen uten at jeg vet hvorfor. 3 Siter Lenke til kommentar
PetterStordalen Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 4 timer siden, Thermos skrev: Ser at noen salong-eiere prøver å ta inn unge jenter direkte fra hjemlandet, men de forsvinner fort igjen uten at jeg vet hvorfor. Rett fra Thailand er krevende grunnet turist visum. 95% kommer fra SE eller kontinentet. Jeg har selv jobbet med å få en Thai over og den jobber tar jeg ikke igjen. 1 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 10 timer siden, Thermos skrev: Det er noen seriøse salonger, men da er det ikke noen HJ m.m etterpå. Sawadee i Colbjørnsensgt. i Oslo er et slikt sted, og der kan de massere i motsetning til de som tilbyr mer. Jeg kjenner ikke de svarte damenes privatliv, men er forholdvis godt kjent med de thailandske, og beskrivelsen til @Jan Moen er veldig presis. Jeg vil kanskje legge til at mange av de eldre damene også ser etter en ny mann privat, grunnet presset økonomi selvsagt. I thailand ofte omtalt som "Walking ATM" eller sponsor. Ser at noen salong-eiere prøver å ta inn unge jenter direkte fra hjemlandet, men de forsvinner fort igjen uten at jeg vet hvorfor. Det kommer hver år en del "bekjente" av salongeieren. De er her på turistvisum og har ikke lov til å tjene penger. 3 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Januar 9 Share Skrevet Januar 9 Ja, merker at de sannsynligvis kommer direkte fra Thailand for de er ikke så gode i engelsk, og virker ellers noe isolert. De er myke, og diskret slik thailandske kvinner skal være. Ofte en frisk pust i dette thai-miljøet for de er yngre, og ser flottere ut. Ikke så "Pattaya" som de eldre med mye tatoveringer, gull, og utrert væremåte. Synes det er gått litt langt når man møter store maver, og hengepupper på en thai. 2 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 13 timer siden, Thermos skrev: Ja, merker at de sannsynligvis kommer direkte fra Thailand for de er ikke så gode i engelsk, og virker ellers noe isolert. De er myke, og diskret slik thailandske kvinner skal være. Ofte en frisk pust i dette thai-miljøet for de er yngre, og ser flottere ut. Ikke så "Pattaya" som de eldre med mye tatoveringer, gull, og utrert væremåte. Synes det er gått litt langt når man møter store maver, og hengepupper på en thai. Som en sa - tjukk kjæring har jeg hjemme. Ei av de feiteste jeg har møtt var i en salong. Det hang alle veier. Når en er tykkere rundt livet enn høyden så bli det feil. Hadde hun tilbudt full pakke med BB så tror jeg faktisk jeg hadde sakt ok, latt henne ta jobben. Bare for å ha pult ei så feit ei. Hun var litt morsom men også som en klegg for å få jobben. Avslutning bare med hand. Salong eier kom og hun vet om meg, hun ordnet opp. Jeg fikk ei som hadde "tjenestegjort" i salongen i neste 3 måneder og skulle hjem om ei uke. Hun var helt ordinær, så mitt i haugen som en kan komme. Det er også et problem når en kommer inn og der er flere damer. En får det en får, eller hun som står først i køen eller hun en helt ikke vil ha. Når en da vet at ei av de andre der er det bare å fylle fitta full. Det blir fort ugreier. 1 Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 14 timer siden, Thermos skrev: ...de er ikke så gode i engelsk, og virker ellers noe isolert. De er myke, og diskret slik thailandske kvinner skal være. Å ha sine preferanser er greit, men du bestemmer dessverre ikke hvordan thailandske kvinner skal oppføre seg. Kommentaren din er på kanten til rasistisk. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Dirty Harry Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 24 minutter siden, Otono skrev: Å ha sine preferanser er greit, men du bestemmer dessverre ikke hvordan thailandske kvinner skal oppføre seg. Kommentaren din er på kanten til rasistisk. Vi horekunder ser på dette som å leie inn en snekker for å få noe reparert. Når vi betaler for en profesjonell så vil vi ha følgende: arbeidet skal utføres profesjonellt, til høy standard, ellers kan vi gjøre jobben sjøl når vi betaler for jobben så forventer vi god service innstilling vi vil ikke ha stygge, feite, uattraktive vrak som lukter vondt, det kan vi få gratis andre steder høflighet og feminin fremtoning er et absolutt krav Vi logger ikke på her for å bli fortalt at vi er rasister når vi stiller disse enkle, grunnleggende kravene til tjenestens kvalitet. 2 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 28 minutter siden, Otono skrev: Å ha sine preferanser er greit, men du bestemmer dessverre ikke hvordan thailandske kvinner skal oppføre seg. Kommentaren din er på kanten til rasistisk. du bør også med massage minst 2.5+1000 bj+500svelging Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 30 minutter siden, Otono skrev: Å ha sine preferanser er greit, men du bestemmer dessverre ikke hvordan thailandske kvinner skal oppføre seg. Kommentaren din er på kanten til rasistisk. du har mange diskussioner i emne sugardating! @Otono Er alt i orden med dit natjob med den samme kunde som om torsdagen? du vil være fuld af sperm inde i din fitte. Ta litt sovd du Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 1 time siden, Dirty Harry skrev: Vi horekunder ser på dette som å leie inn en snekker for å få noe reparert. Når vi betaler for en profesjonell så vil vi ha følgende: arbeidet skal utføres profesjonellt, til høy standard, ellers kan vi gjøre jobben sjøl når vi betaler for jobben så forventer vi god service innstilling vi vil ikke ha stygge, feite, uattraktive vrak som lukter vondt, det kan vi få gratis andre steder høflighet og feminin fremtoning er et absolutt krav Vi logger ikke på her for å bli fortalt at vi er rasister når vi stiller disse enkle, grunnleggende kravene til tjenestens kvalitet. Å påstå at en viss etnisitet skal oppføre seg sånn og sånn blir bare for dumt. Det er irrelevant om man skal diskutere kvalitet på tjenester. Det vet du nok godt selv. 1 Siter Lenke til kommentar
Dirty Harry Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 8 minutter siden, Otono skrev: Å påstå at en viss etnisitet skal oppføre seg sånn og sånn blir bare for dumt. Det er irrelevant om man skal diskutere kvalitet på tjenester. Det vet du nok godt selv. Nei, det er helt innafor, faktisk. Asia-kulturen er en annen enn Colombia-kulturen, og jeg synes slett ikke at vedkommende sa noe galt når han påpeker at de damene som har jobbet 25-30 år på salong får en helt annen adferd enn de ferske, det er helt legitimt å påpeke dette. Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 1 minutt siden, Dirty Harry skrev: Nei, det er helt innafor, faktisk. Asia-kulturen er en annen enn Colombia-kulturen, og jeg synes slett ikke at vedkommende sa noe galt når han påpeker at de damene som har jobbet 25-30 år på salong får en helt annen adferd enn de ferske, det er helt legitimt å påpeke dette. Det hadde vært greit å påpeke det, men ikke påstå at thailandske kvinner SKAL oppføre seg på en viss måte. Hold deg til det som faktisk ble skrevet i den originale kommentaren i stedet for å spore av. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Dirty Harry Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 18 minutter siden, Otono skrev: Det hadde vært greit å påpeke det, men ikke påstå at thailandske kvinner SKAL oppføre seg på en viss måte. Hold deg til det som faktisk ble skrevet i den originale kommentaren i stedet for å spore av. Hør her, jeg driter i hva du mener, vi er her for å diskutere HORER og vi SIER HVA FAEN VI VIL 2 Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 1 time siden, Dirty Harry skrev: Hør her, jeg driter i hva du mener, vi er her for å diskutere HORER og vi SIER HVA FAEN VI VIL Du kunne spart tid ved å bare si det med en gang. 🙃 2 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 12 timer siden, Otono skrev: Å ha sine preferanser er greit, men du bestemmer dessverre ikke hvordan thailandske kvinner skal oppføre seg. Kommentaren din er på kanten til rasistisk. Rasisme er når man vurderer en folkegruppes verdi utifra dennes etnisitet. Altså etnisk diskriminering, noe jeg har vanskelig for å ta til meg da jeg foretrekker thailandske kvinner fremfor andre. Er jeg da rasistisk ovenfor f.eks norske kvinner? Jeg har vært en del i Thailand, og hvis du unngår Pattaya/Jomtien, deler av Bangkok, og Phuket så er kvinnene ofte en helt annen type. For å få frem dette så generaliserte jeg, som igjen er et skriftlig virkemiddel. Det må gå an å beskrive et bestemt miljø, altså en gruppe mennesker som ikke er av samme etnisitet som deg uten at dette er rasisme. Jeg er f.eks ikke veldig begeistret for tyske biler, gjør det meg rasistisk? Lite intelligent å kaste ut det mye brukte rasismekortet, men hyggelig at det er folk fra venstresiden her også 2 1 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 (endret) 11 timer siden, Otono skrev: Det hadde vært greit å påpeke det, men ikke påstå at thailandske kvinner SKAL oppføre seg på en viss måte. Hold deg til det som faktisk ble skrevet i den originale kommentaren i stedet for å spore av. PS: Med "slik thailandske kvinner skal oppføre seg" så er det implisitt at dette er noe jeg foretrekker din imbisil. Jeg forventer ikke at den kvinnelige delen av en befolkning på ca. 60 millioner skal etterkomme mine krav! Endret Januar 10 av Thermos 1 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Januar 15 Share Skrevet Januar 15 https://norges-dates.no/join Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg