Amir30 Skrevet Januar 25 Share Skrevet Januar 25 (endret) På 1.1.2025 den 11.59, Otono skrev: "Du vet at kundene dine også treffer andre eskorter og ikke bare deg?" Å gud, å nei... grusomme dager... dette ante jeg ingenting om. @Otono Ledig?Jig prøvede at sende en pm men det var ikke muligt besøger dig nu? Endret Januar 25 av Amir30 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 26 Share Skrevet Januar 26 (endret) @alex kompisen min ble med henne hele natten! vi har nummeret ditt!!! @Otono gik på toilettet og han fïk informasjonen din! ekkel gris! du lugter som en hjemløs mand! hö sier at du sender henne fleire PM om natten full! du er forelsket ög du er en søppelmand for henne[sier hön] akkurat nå er jig sammen med kompisen min og vi skal ringe til dig som han fikk av henne tlfnum.ditt Ikke send flere meldinger, la henne ligge. du betaler rimelig annonsepris og min venn har alltid rabatt frä mig også!!! Han er best på alt og utro med andre eskorte norskepige ög Sb-ene uten gummi! Hu leser ikke disse meldingene men du gjør det! pigen forteller vennen min... du er bare en dritt mann ög fortalte mig forrige gang hva du heter! otono forsvarer dig ikke her fordi hu sier at du r en gris! Barbien vil aldri forsvare deg, dra herfra og aldri komme tilbake GRISSpanjol!! ho er bare for kompisen min mens di andre betaler rimelig annonsepris🐽🐽🐽🐽🐽 !!! Jig gir 25%rabatt Mændag til frædag ög 35% helg. Løp og kjøp Send PM för privat num.mitt 10 timer siden, Amir30 skrev: @Otono Ledig?Jig prøvede at sende en pm men det var ikke muligt besøger jeg dig nu? Endret Januar 26 av Amir30 Adressa Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Januar 27 Share Skrevet Januar 27 18 timer siden, Amir30 skrev: vi har nummeret ditt!!! Så hvorfor ikke sende han en melding istedenfor å poste her? 1 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 27 Share Skrevet Januar 27 3 timer siden, jegern skrev: Så hvorfor ikke sende han en melding istedenfor å poste her? Grisen har mig blokeret på PM Så ringede vi til ham med et ukendt nümmer Kompisen min fär rabatpris og di andre betaler annoncepris!!!! Grisen mistede sin eskorte Siter Lenke til kommentar
Kalta69 Skrevet Februar 13 Share Skrevet Februar 13 www.noresk.com/dating/Kalta69 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg