Otono Skrevet Januar 1 Share Skrevet Januar 1 "Du vet at kundene dine også treffer andre eskorter og ikke bare deg?" Å gud, å nei... grusomme dager... dette ante jeg ingenting om. 1 1 9 Siter Lenke til kommentar
alex Skrevet Januar 1 Share Skrevet Januar 1 You must stop following her and stop disturbing her post. Her customers are very nice. Stop talking bad about her and messaging me on my private messages , you know what i mean @Amir30 @Amir3 Siter Lenke til kommentar
alex Skrevet Januar 1 Share Skrevet Januar 1 28 minutter siden, Otono skrev: "Du vet at kundene dine også treffer andre eskorter og ikke bare deg?" Å gud, å nei... grusomme dager... dette ante jeg ingenting om. Dont care about what that person sayings, im getting converstation about what you wrote now on this post. He just talk alot. Godt nytt år 👍 2 1 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 På 1.1.2025 den 11.59, Otono skrev: "Du vet at kundene dine også treffer andre eskorter og ikke bare deg?" Å gud, å nei... grusomme dager... dette ante jeg ingenting om. @Otono "vet du at den spanske gris sannsynligvis har fått HIV? Grisen @alex du og hu kundene bør teste seg!!!! er så gammel at han ikke engang kunne finne den lille, ekle, illeluktende pikken sin under magen!!! Å gud,å nei... grusomme dager..ikke sant? Bruker hu gummi ved samleie alltid eller noe ganger? tilbudt mig 4 timers sex uten gummi 1 desember!! hu ba meg å slette på forumet hvilket område i oslo hun bor! etter at jig gjorde det hadde jig ventet på adressa til hu i over 30 minutter!!! Norske kompisen min vil alldri besøke dig igjen. Lykke til videre 4 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 1 time siden, Amir30 skrev: @Otono du sa til mig at du fikk HIV "vet at den spanske gris sannsynligvis har fått HIV av dig?Grisen @alex du og hu kundene bør teste seg!!!! er så gammel at han ikke engang kunne finne den lille, ekle, illeluktende pikken sin under magen!!! Å gud,å nei... grusomme dager..ikke sant? Bruker hu gummi ved samleie alltid eller noe ganger? tilbudt mig 4 timers sex uten gummi 1 desember!! hu ba meg å slette på forumet hvilket område i oslo hun bor! etter at jig gjorde det hadde jig ventet på adressa til hu i over 30 minutter!!! Norske kompisen min vil alldri besøke dig igjen. Lykke til videre Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 (endret) 3 timer siden, Amir30 skrev: @Otono "vet du at den spanske gris sannsynligvis har fått HIV? Grisen @alex du og hu kundene bør teste seg!!!! er så gammel at han ikke engang kunne finne den lille, ekle, illeluktende pikken sin under magen!!! Å gud,å nei... grusomme dager..ikke sant? Bruker hu gummi ved samleie alltid eller noe ganger? tilbudt mig 4 timers sex uten gummi 1 desember!! hu ba meg å slette på forumet hvilket område i oslo hun bor! etter at jig gjorde det hadde jig ventet på adressa til hu i over 30 minutter!!! Norske kompisen min vil alldri besøke dig igjen. Lykke til videre Endret Januar 2 av Amir30 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 På 1.1.2025 den 12.30, alex skrev: Dont care about what that person sayings, im getting converstation about what you wrote now on this post. He just talk alot. Godt nytt år 👍 @Otono spurte mig om det var greit at hu har HIV og kunne jig få 4 timer treff uten gummi Norske kompisen min bryr seg ikke om hu fikk det men alle sine kunder 90% bruker noresk og disse knuller med SB og sbabe-ene gjør sex uten gummi Fokx yow @alex Siter Lenke til kommentar
Minuss Skrevet Januar 3 Share Skrevet Januar 3 (endret) . Endret Januar 3 av Minuss 2 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 3 Share Skrevet Januar 3 @Otono send WA til ham og send pm med fjernbildet så kommer jig ikveld som ble avtalt men jig skal ikke vente i 30 min som sist Siter Lenke til kommentar
alex Skrevet Januar 3 Share Skrevet Januar 3 18 timer siden, Amir30 skrev: @Otono "vet du at den spanske gris sannsynligvis har fått HIV? Grisen @alex du og hu kundene bør teste seg!!!! er så gammel at han ikke engang kunne finne den lille, ekle, illeluktende pikken sin under magen!!! Å gud,å nei... grusomme dager..ikke sant? Bruker hu gummi ved samleie alltid eller noe ganger? tilbudt mig 4 timers sex uten gummi 1 desember!! hu ba meg å slette på forumet hvilket område i oslo hun bor! etter at jig gjorde det hadde jig ventet på adressa til hu i over 30 minutter!!! Norske kompisen min vil alldri besøke dig igjen. Lykke til videre Please dont tagg @Otono and me allways im not her client anymore because you destroyed just because i wanted to protect she to dont feels bad about how bad people are to me. She know i did in a good way. please be nice everyone whith her, she its nice,sweet and cares a lot about her clients. And HIV? WTF? Im very proud what she gave me but u destroyed.why? Because im spanish and know how to treat nice a woman? U know what? Im a person never gives up what i want. And my friends and familly its the must important. She is a eskort im a client and alllways makes her to feels good and the same her to me, because of money? Its alllways whats between eskort snd cllient but good friends felling also very importsnt. She will never answered me ok my mystake to protect her about bad people like you @Amir30 Last thing will tell u, Stop talking about my mom on other post , unfortunately i lost my mom yesterday night holding my hand and giving me the last smile and you dont know how much pain its to lose the person who gaves you the life and the biggest love ever i had on my life. Please stop. I can not hold this attacking all the time. you can talk to me bad, say that im a shit, whatever u want but not about my mom and not about Dina. Thanks 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Januar 3 Share Skrevet Januar 3 (endret) Hi @alex. I want to give you a good advice. The best thing to do is just to ignore Amir30 completely. There is a button on this forum which you can use for this purpose. Amir30 is just a silly and bad little boy looking for attention, and therefore he is playing with you. So, push the ignore button and you will never see his stupid writings no more. Take care! Endret Januar 3 av Langbein 5 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Januar 3 Share Skrevet Januar 3 Nytt år, nye muligheter! 🍑🥳 6 Siter Lenke til kommentar
alex Skrevet Januar 3 Share Skrevet Januar 3 1 time siden, jegern skrev: Nytt år, nye muligheter! 🍑🥳 Yes❤️ 4 Siter Lenke til kommentar
alex Skrevet Januar 3 Share Skrevet Januar 3 2 timer siden, Langbein skrev: Hi @alex. I want to give you a good advice. The best thing to do is just to ignore Amir30 completely. There is a button on this forum which you can use for this purpose. Amir30 is just a silly and bad little boy looking for attention, and therefore he is playing with you. So, push the ignore button and you will never see his stupid writings no more. Take care! I did but still showing all he tagget on me Siter Lenke til kommentar
alex Skrevet Januar 4 Share Skrevet Januar 4 I got help from a person on this chat and i think now its done, but he still sendind me messages and tagget me. Nye muligheter ja, men moren min blir alldri tilbake, time to come back to Norway today. So bad feeling also to think that i have to drive over Oslo but also thinks makes me smile and thinking how many nice time i have had on the city. I whish for this 2025 that things can be fixed , and have a great time again. I love to have fun, smile, joke a lot and make crazy the other person whith my spontanny things. Everyone its welcome to take a drink if one day i come to Oslo. I hope things can fix it but i made big mystake to dont make someone feels bad and i did it just to proctected that person. This will never change to me stop been nice and care about people makes me feels safe. I learn it now. Have all of you a great weeckend . We keep in touch ❤️❤️❤️❤️ 4 1 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 4 Share Skrevet Januar 4 2 timer siden, alex skrev: I got help from a person on this chat and i think now its done, but he still sendind me messages and tagget me. Nye muligheter ja, men moren min blir alldri tilbake, time to come back to Norway today. So bad feeling also to think that i have to drive over Oslo but also thinks makes me smile and thinking how many nice time i have had on the city. I whish for this 2025 that things can be fixed , and have a great time again. I love to have fun, smile, joke a lot and make crazy the other person whith my spontanny things. Everyone its welcome to take a drink if one day i come to Oslo. I hope things can fix it but i made big mystake to dont make someone feels bad and i did it just to proctected that person. This will never change to me stop been nice and care about people makes me feels safe. I learn it now. Have all of you a great weeckend . We keep in touch ❤️❤️❤️❤️ Du er en taper fokx Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Januar 4 Share Skrevet Januar 4 4 timer siden, Amir30 skrev: Legg til på ignore lista 👆👆👆 5 1 Siter Lenke til kommentar
Mann72mod Skrevet Januar 4 Share Skrevet Januar 4 3 timer siden, jegern skrev: Legg til på ignore lista 👆👆👆 Det er gjort for lenge siden. Bare vas derfra. 5 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Januar 4 Share Skrevet Januar 4 (endret) 3 timer siden, jegern skrev: Legg til på ignore lista 👆👆👆 Gjort her nå! @Amir30 ble del av en eksklusiv liste på 11 medlemmer som jeg nå har ignorert. Endret Januar 4 av Langbein 9 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Januar 5 Share Skrevet Januar 5 18 timer siden, Langbein skrev: Gjort her nå! @Amir30 ble del av en eksklusiv liste på 11 medlemmer som jeg nå har ignorert. Og nå ble også @Amir3 en del av den eksklusive klubben, 12 stk nå 😀 3 1 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet Januar 5 Share Skrevet Januar 5 (endret) 2 timer siden, Langbein skrev: Og nå ble også @Amir3 en del av den eksklusive klubben, 12 stk nå 😀 Amatør! Jeg har 39 på listen Livet er sååå mye bedre på noresk når du bare vet å fjerne all den unødvendige støyen. Endret Januar 5 av Idioten skriveleif 1 2 3 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 5 Share Skrevet Januar 5 Äääää 🥳🥳🥳 @Otono du fikk besøk fra mig mellom 1 og 4 januar🥳🥳🥳 när gutter sier " ka som skjer blir mellom oss" betyr nesten uten gummi norske kompisen min sa det!! en dag blir HIV farlig Siter Lenke til kommentar
B James Skrevet Januar 5 Share Skrevet Januar 5 TAKK! En fantastisk funksjon i forumet. Skulle visst om denne for lente siden! 6 1 1 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Januar 6 Share Skrevet Januar 6 https://norges-dates.no/join Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg