Gå til innhold

Asian sugardating/eskorter?

Yuontra

Anbefalte innlegg

Hei, ser etter noen som er av (hel/halv)asiatisk etnisitet sugardating/eskorte.

Ser ikke etter den typen du får fra thai massasjer, men mer eksotiske. Har noen anbefalelser? 

Endret av Yuontra
glemte å spørre
  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Fant henne ikke som Miss Europe Continental riktignok, men ser flott ut. Ser ut som om hun er en blanding av latinsk og asiatisk så jeg vil gjette en av stan-landene.

• Like 3
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Frk Bennett er helt super, om du liker veltrente, petite damer med sixpack og siliconpupper. Jeg har hatt flere svært bra treff med denne godbiten og jeg kan ikke helt se for meg at noe vil skuffet over det de møter her. Anbefales på det varmeste, så 9/10 fra meg.

• Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
På 31.1.2025 den 9.04, Thermos skrev:

Fant henne ikke som Miss Europe Continental riktignok, men ser flott ut. Ser ut som om hun er en blanding av latinsk og asiatisk så jeg vil gjette en av stan-landene.

Møtt henne før sommer. Flott dame og leverte som avtalt men ble dessverre litt for kunstig for meg. 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar