Gå til innhold

Fremtoning og kommentarer......

Leo

Anbefalte innlegg

Skal prøve å fremstå saklig og "litt" seriøs her. Håper dere leser det slikt.. Håper dette er riktig plass å legge inn et innlegg.

Etter å ha vert passiv tilskuer og ivrig leser av dette forumet en del uker nå, måtte jeg logge meg på her i går. 

Jeg må si det er utrolig at noen klarer å lerke av seg så mye skit og faenskap og kun for å lage kvalm. Jo, det kan jo ikke være noen annen grunn tenker jeg. De siste ukene har det bare blitt verre og verre. Er det ingen form for "sensur" eller "vasking" av innlegg av noen som sitter med noen rettigheter. 

Eller kanskje noen har det som hobby og syns det er morsomt å bare lage kvalm...?? 

Er dert meningen at det bare skal bli verre og verre? Vi er trolig voksen mennesker her hele gjengen og de aller fleste av oss har vel vert innom oppdragelse på ett eller annet tidspunkt i livet. Eller er dette kanskje mangel på muligheten for å få utløp for noen psykiske problemer .....???

• Like 6
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Det er en pågående prosess å ødelegge forumet. Det startet med en "shut down" som varte i en uke, etter et spam angrep som brukerne fant en løsning på.
Administratoren kom tilbake for noen uker siden og slettet brukerne som har tatt for mye plass her inne slik som Tototre. 

Etter at selve limet på forumet ble fjernet er det bare tilbakestående svin og rotter som søker informasjon uten å bidra med noe selv.
Det som nå vil skje er at forumet blir ubetydelig da det ikke er noen bidragsytere igjen.
Jeg og mine likesinnede vil fortsette å fyre opp under krangler og diskusjoner og alt som kan føre til at forumet blir mer irrelevant for rotter slik som TS her. 

Endret av Amir3
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Amir3 skrev:

Det er en pågående prosess å ødelegge forumet. Det startet med en "shut down" som varte i en uke, etter et spam angrep som brukerne fant en løsning på.
Administratoren kom tilbake for noen uker siden og slettet brukerne som har tatt for mye plass her inne slik som Tototre. 

Etter at selve limet på forumet ble fjernet er det bare tilbakestående svin og rotter som søker informasjon uten å bidra med noe selv.
Det som nå vil skje er at forumet blir ubetydelig da det ikke er noen bidragsytere igjen.
Jeg og mine likesinnede vil fortsette å fyre opp under krangler og diskusjoner og alt som kan føre til at forumet blir mer irrelevant for rotter slik som TS her. 

Deilig å høre Amir og godt å se at ny krefter har sluttet opp om bevegelsen som ble startet alp_dlp hans navn være hellig!

folk tror stadig at det er en enkelt masterhjerne som står bak ødeleggelsene men det er snarlig en naturlig reaksjon på at enkelte trodde dette forumet var deres eget lille kongedømme. Slikt kan vi ikke ha noe av. 

dette forumet må ødelegges også får skjebnen vise om det kan reise seg (no pun intended) noe vakker fra asken 

• Like 1
Lenke til kommentar
9 minutter siden, bps skrev:

Deilig å høre Amir og godt å se at ny krefter har sluttet opp om bevegelsen som ble startet alp_dlp hans navn være hellig!

folk tror stadig at det er en enkelt masterhjerne som står bak ødeleggelsene men det er snarlig en naturlig reaksjon på at enkelte trodde dette forumet var deres eget lille kongedømme. Slikt kan vi ikke ha noe av. 

dette forumet må ødelegges også får skjebnen vise om det kan reise seg (no pun intended) noe vakker fra asken 

Hold kjeft din religiøse fanatiker. 

Lenke til kommentar
26 minutter siden, Amir3 skrev:

Nå som admin nå har fjernet brukere som har tatt for stor plass som du skriver. 

Er dette med å fyre oppunder diskusjoner kun ment som fyllmasse? Eller ligger det en dypere tanke bak?

"Prøver bare å forstå"

Lenke til kommentar

De som drifter dette forumet gir komplett faen i hele greia. Det er ingen sensur eller moderering som du er inne på. 

Derfor er eneste løsning slik vi ser det å drepe forumet sånn at noen tar initiativ til å starte et nytt. 

Det var lenge et håp om at admin skulle komme tilbake og gi noen modereringsrettigheter, men når admin kom tilbake tok han bare knekken på disse brukerne. 

Lenke til kommentar

Det som har skjedd her inne er at aktive bidragsytere har fått sin personlige informasjon lekket inkludert navn, adresse og bilde.

Disse postene fikk stå åpenlyst i lang tid. Det har vært halliker her inne, gledespiker som har tystet og lekket meldinger fra sine kunder.

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Amir3 skrev:

De som drifter dette forumet gir komplett faen i hele greia. Det er ingen sensur eller moderering som du er inne på. 

Derfor er eneste løsning slik vi ser det å drepe forumet sånn at noen tar initiativ til å starte et nytt. 

Det var lenge et håp om at admin skulle komme tilbake og gi noen modereringsrettigheter, men når admin kom tilbake tok han bare knekken på disse brukerne. 

Hvorfor drepe forumet? Hvorfor ikke gjøre det til et bedre, slik du ser for deg det? 

Eller er det umulig?

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Amir3 skrev:

Det som har skjedd her inne er at aktive bidragsytere har fått sin personlige informasjon lekket inkludert navn, adresse og bilde.

Disse postene fikk stå åpenlyst i lang tid. Det har vært halliker her inne, gledespiker som har tystet og lekket meldinger fra sine kunder.

Ikke bra i det hele tatt. Selvsagt ikke bra det 

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Leo skrev:

Hvorfor drepe forumet? Hvorfor ikke gjøre det til et bedre, slik du ser for deg det? 

Eller er det umulig?

Det har vært forsøkt og er umulig.

Etter at det ble søkbart på google døde det for første gang og var dødt i noen år før aktiviteten gjenoppsto. Det var da problemene begynte.

Gang på gang får vi eksempler der brukere blir outet og informasjon lekket uten at noe kan gjøres med det. 

At noen fortsatt har troen på dette forumet etter så mange år er for meg helt latterlig. 

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Amir3 skrev:

Det har vært forsøkt og er umulig.

Etter at det ble søkbart på google døde det for første gang og var dødt i noen år før aktiviteten gjenoppsto. Det var da problemene begynte.

Gang på gang får vi eksempler der brukere blir outet og informasjon lekket uten at noe kan gjøres med det. 

At noen fortsatt har troen på dette forumet etter så mange år er for meg helt latterlig. 

Så, om jeg forstår deg riktig, så er all denne "skiten og faenskapet" jeg startet med å skrive om, ett forsøk på å få forumet til å forsvinne fra nett?

• Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Leo skrev:

Så, om jeg forstår deg riktig, så er all denne "skiten og faenskapet" jeg startet med å skrive om, ett forsøk på å få forumet til å forsvinne fra nett?

De få faste brukerne ignorer oss bare, men det har en effekt i det at det ødelegger og demotiverer de som bare lurker uten å logge inn. 

Når det ikke rekrutteres nye brukere så vil det bare være noen få rotter igjen her inne som driver med piss og forteller røverhistorier. 

De som faktisk kom med anmeldelser og bidro til at forumet var en ressursarena er allerede borte. Sånn sett har vi hatt suksess. 

Det som gjenstår er rotter som linker til annonser og spør om tips. Disse får frekke svar og vil også forsvinne en etter en. 

Håpet er at vi en dag får et forum slik som danskene har i eroguide.dk.

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Amir3 skrev:

De få faste brukerne ignorer oss bare, men det har en effekt i det at det ødelegger og demotiverer de som bare lurker uten å logge inn. 

Når det ikke rekrutteres nye brukere så vil det bare være noen få rotter igjen her inne som driver med piss og forteller røverhistorier. 

De som faktisk kom med anmeldelser og bidro til at forumet var en ressursarena er allerede borte. Sånn sett har vi hatt suksess. 

Det som gjenstår er rotter som linker til annonser og spør om tips. Disse får frekke svar og vil også forsvinne en etter en. 

Håpet er at vi en dag får et forum slik som danskene har i eroguide.dk.

Først vil jeg takk for svar som forklarer litt om hvorfor ditt og hvorfor datt. 

Men uansett synd at det blir slikt ettersom kanskje noen ønsker å bruke forumet til noe fornuftig og hyggelig.

Ja,ja. Får se hvor lenge jeg har aktiv profil her. Syns vel det er best, uansett, å holde ting litt for meg selv....

Godt nytt år 🎆

• Thanks 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Leo skrev:

Eller er dette kanskje mangel på muligheten for å få utløp for noen psykiske problemer .....???

Hei, Leo, ja mistenker det. Amir3 er samme brukeren som alpdlp, som fikk sin identitet avslørt her på forumet. Denne brukeren ble slettet av administrator.

Amir3, bps, homserrr, homserr osv er samme person som lager kvalm og ødelegger forumet.

Tototre kommer sikkert tilbake i en eller annen form, han ble bedt om å bli slettet, av helt andre grunner.

11 minutter siden, Leo skrev:

Først vil jeg takk for svar som forklarer litt om hvorfor ditt og hvorfor datt. 

Dette er ingen forklaring, Amir3 er samme person som har liret av seg homsebilder, spammet forumet og svarer frekt til alle som skriver noe her.

Så viktig å ignorere disse, og da er faktisk forumet ikke så verst :)

• Like 6
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
4 minutter siden, jegern skrev:

Hei, Leo, ja mistenker det. Amir3 er samme brukeren som alpdlp, som fikk sin identitet avslørt her på forumet. Denne brukeren ble slettet av administrator.

Amir3, bps, homserrr, homserr osv er samme person som lager kvalm og ødelegger forumet.

Tototre kommer sikkert tilbake i en eller annen form, han ble bedt om å bli slettet, av helt andre grunner.

Dette er ingen forklaring, Amir3 er samme person som har liret av seg homsebilder, spammet forumet og svarer frekt til alle som skriver noe her.

Greit å få høre flere sider av en sak. Og at man er saklig. 👍

• Like 3
Lenke til kommentar
42 minutter siden, Amir3 skrev:

@ZezeeRealBack må nevnes her, dama er spinn speka gærn, stygg som juling og burde blitt buret inne på mentalsykehus. @Otono er i samme gate, men hu er i det minste knullbar…

resten av dere kan brenne i helvrte dere også.

btw vi sitter med flere personopplysninger så kanskje folk burde begynne å holde kjeft før vi lekker mer info 

Lenke til kommentar
6 minutter siden, jegern skrev:

Heheh dere tror fortsatt alle er en person… @jegern eller bør jeg si Magnus?

• Like 1
Lenke til kommentar
12 minutter siden, bps skrev:

@ZezeeRealBack må nevnes her, dama er spinn speka gærn, stygg som juling og burde blitt buret inne på mentalsykehus. @Otono er i samme gate, men hu er i det minste knullbar…

resten av dere kan brenne i helvrte dere også.

btw vi sitter med flere personopplysninger så kanskje folk burde begynne å holde kjeft før vi lekker mer info 

Nei det gjør vi ikke din jævla idiot.

Lenke til kommentar

Brukerne som har brutt Norges lover har blitt politi anmeldt.
Ting har tatt tid fordi mye materiale måtte gjennomgås.
Dere som har prøvd å ødelegge forumet kan også regne med et sivilt søksmål når saken er ferdig etterforsket.

Vi har i.p adressen til alle dere som driver med forsøk på skadeverk på denne siden.

Vi er en bedrift, og vi har tenkt til å behandle denne saken som en straffesak.

• Thanks 4
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Admin skrev:

Dere som har prøvd å ødelegge forumet kan også regne med et sivilt søksmål når saken er ferdig etterforsket.

Vi har i.p adressen til alle dere som driver med forsøk på skadeverk på denne siden.

Bla bla sett deg litt inn i hvordan ip adresser fungerer, verden er ikke en cia film vettu

Lenke til kommentar
8 minutter siden, Admin skrev:

Det dere driver med her inngår dessuten under hallik paragrafen, da denne plattformen brukes for å fremme prostitusjon. Ses i retten sjef 

Lenke til kommentar
1 minutt siden, bps skrev:

Det dere driver med her inngår dessuten under hallik paragrafen, da denne plattformen brukes for å fremme prostitusjon. Ses i retten sjef 

Denne siden er ikke drevet i Norge.
Den er drevet fra Danmark.
Derfor gjelder ikke hallikparagrafen, når prostitusjon er lovlig i Danmark.

• Like 1
  • Thanks 5
Lenke til kommentar