Darlingen Skrevet Desember 29, 2024 Share Skrevet Desember 29, 2024 Er det noen som har et nytt års forsett ? Mitt forsett er å kutte ut de damer som kjemien ikke stemmer. Det must for meg. Jeg bruker ikke mine penger på hvem som helst 4 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Desember 29, 2024 Share Skrevet Desember 29, 2024 (endret) Har for dårlig dømmekraft når det gjelder Thailandske jenter, så jeg skal bli flinkere til å snu i døra" som mange her er bedre på enn meg. Endret Desember 29, 2024 av Thermos 4 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Desember 29, 2024 Share Skrevet Desember 29, 2024 Mitt forsett er å pule færre colombianere, og flere asiater. Mere puling generelt. 1 Siter Lenke til kommentar
Amir3 Skrevet Desember 29, 2024 Share Skrevet Desember 29, 2024 Akkurat nå, jegern skrev: Mitt forsett er å pule færre colombianere, og flere asiater. Mere puling generelt. Kvalm er du. Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Desember 29, 2024 Share Skrevet Desember 29, 2024 10 minutter siden, jegern skrev: Mere puling generelt. Støttes! 3 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Desember 29, 2024 Share Skrevet Desember 29, 2024 16 minutter siden, jegern skrev: Mitt forsett er å pule færre colombianere Hvorfor færre colombianere? 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Desember 29, 2024 Share Skrevet Desember 29, 2024 Akkurat nå, Langbein skrev: Hvorfor færre colombianere? Dårlig erfaring i det siste. Men hvem vet, det kan ta seg opp, kommer nok til å ta noen "stikkprøver" innimellom 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Desember 29, 2024 Share Skrevet Desember 29, 2024 49 minutter siden, Langbein skrev: Hvorfor færre colombianere? Han har runda Oslo-colombianerene Han fikk ny inspirasjon når det dukket opp ei på Kløfta. Men når er også hun i Oslo 1 3 Siter Lenke til kommentar
Darlingen Skrevet Desember 29, 2024 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2024 5 timer siden, jegern skrev: Dårlig erfaring i det siste. Men hvem vet, det kan ta seg opp, kommer nok til å ta noen "stikkprøver" innimellom Kort sagt Flere injeksjoner.. 1 2 Siter Lenke til kommentar
PetterStordalen Skrevet Januar 14 Share Skrevet Januar 14 Jeg avsluttet 2024 knallsterkt og fortsetter trenden inn i 2025. Jeg er mindre RE og mindre Thai og har nå 3 x norske swingers damer jeg knuller på. Overraskende hvor bra dette er vs eskorter og massasje damer. Det beste av alt er kostanden. 2 kjøpe damer i uka blir kostbart i lengden, men ingenting varer evig så jeg får bare nye denne «free riden» 7 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg