Satyr Skrevet Desember 28, 2024 Share Skrevet Desember 28, 2024 Ser det er noen nye damer i Oslo nå som ser helt hindu ut. Ringte ei av dem og hun snakket litt sånn og hadde veldig sexy feminin stemme i tillegg. Majorstuen på flere av disse, men forskjellige adresser. Noen som har prøvd noen av disse.. ? Tror faktisk aldri jeg har hatt indisk.. Og spørs om de virkelig er det, i tillegg, så må nesten forhøre meg her. Søkte på navn i forumet først og fant ingen av dem. 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Desember 28, 2024 Share Skrevet Desember 28, 2024 De er nok ikke fra India, ikke hun jeg besøkte heller, selv om hun indiske plagg på seg. Det kan jo også være sigøynerklær for alt jeg vet 1 Siter Lenke til kommentar
homserr Skrevet Desember 28, 2024 Share Skrevet Desember 28, 2024 Det er nok de sigøynerdamene som vanker rundt på Oslo s hele dagen og suger narkiser bak søppelcointainern. Siter Lenke til kommentar
bps Skrevet Desember 28, 2024 Share Skrevet Desember 28, 2024 11 minutter siden, homserr skrev: Det er nok de sigøynerdamene som vanker rundt på Oslo s hele dagen og suger narkiser bak søppelcointainern. Damn hvor mye tar de for en kjapp bj? Siter Lenke til kommentar
homserr Skrevet Desember 28, 2024 Share Skrevet Desember 28, 2024 8 minutter siden, bps skrev: Damn hvor mye tar de for en kjapp bj? Disse suger for mat. Du forskuddsbetaler på burger king. Siter Lenke til kommentar
bps Skrevet Desember 28, 2024 Share Skrevet Desember 28, 2024 2 minutter siden, homserr skrev: Disse suger for mat. Du forskuddsbetaler på burger king. Damn alle sigøynere? Hvordan går man frem? Siter Lenke til kommentar
homserr Skrevet Desember 28, 2024 Share Skrevet Desember 28, 2024 1 minutt siden, bps skrev: Damn alle sigøynere? Hvordan går man frem? Faen til mas da. Finn ut av det.. Siter Lenke til kommentar
bps Skrevet Desember 28, 2024 Share Skrevet Desember 28, 2024 6 minutter siden, homserr skrev: Faen til mas da. Finn ut av det.. Jævla gaylord etter å ha drept forumet kan du i det minste lire av deg et sabla svar for en gangs skyld Siter Lenke til kommentar
homserrr Skrevet Desember 28, 2024 Share Skrevet Desember 28, 2024 4 minutter siden, bps skrev: Jævla gaylord etter å ha drept forumet kan du i det minste lire av deg et sabla svar for en gangs skyld Pisser deg i øret. Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Januar 17 Forfatter Share Skrevet Januar 17 (endret) Ok, jeg gikk nå og knulla denne dama. Mener det kun er ei dame det var snakk om, ung og med veldig søt og feminin stemme, som svarte telefonen. Så at hun svarte på nummer fra begge de to forskjellige hindu-annonsene og oppga samme adresse i tillegg. Pleier å booke et kvarter ved første møte, men gikk for en halvtime, her. Er normalt ferdig med all sex på 10-12 minutter, max, men her tok jeg og sleiket den kusa hennes noe særdeles grundig. Hun ble svært, svært våt og stønnet tungt underveis, krampet litt og klemte lårene hardt rundt ansiktet midt i noen spasmer noen ganger. Det er ingenting hindu-aktig ved henne når man møter henne ansikt til ansikt og jeg vil tippe hun er rumensk e.l. Da mener jeg ikke sigøyner. Huden var vel mer melkehvit. Jeg snudde ikke i døra, for hun var altfor ung og hadde altfor fin kropp og søt stemme til å droppe det hele. Ansiktet var litt mer "grå mus", men definitivt ikke stygg. Alt i alt så var jeg topp fornøyd. Ingen grunn til å tro at en hindu ville gjort det bedre, selv om det ville ha vært mer eksotisk, da. En av mine beste opplevelser her i Oslo på sengefronten, siste ca halvannet året - men har hatt flere som var omtrent like gode. Prøver stort sett å prøve helt nye damer hver gang og aller helst på nye adresser også, men i dette tilfellet ble det en svært godt kjent adresse nær Stensparken, som har vært veldig grundig besøkt en del ganger tidligere... Endret Januar 17 av Satyr 1 3 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 28 minutter siden, Satyr skrev: Ok, jeg gikk nå og knulla denne dama. Mener det kun er ei dame det var snakk om, ung og med veldig søt og feminin stemme, som svarte telefonen. Så at hun svarte på nummer fra begge de to forskjellige hindu-annonsene og oppga samme adresse i tillegg. Link til annonse? 1 Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Januar 17 Forfatter Share Skrevet Januar 17 3 minutter siden, SolanGundersen skrev: Link til annonse? Nå husker jeg dessverre ikke hva hun kalte seg, der... Vent, skal sjekke loggen min. Kan ta litt tid. Mange forskjellige devices osv. 1 Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Januar 17 Forfatter Share Skrevet Januar 17 12 minutter siden, SolanGundersen skrev: Link til annonse? Ok, finner ingen aktive annonser. Har tre forskjellige mobilnummer til henne, men ingen har aktiv annonse og ingen har anmeldelse på Eskortejenter net stjerner ratingsportalen hva enn vi skal kalle det... Den mest hinduaktige annonsen het "Sapna Hindu" (eller sammenslått "sapnahindu") og hun oppga å være på Majorstuen. Det var i realiteten altså Fagerborg, veldig nær Stensparken. Jeg traff henne lørdag 28. desember, nær midnatt. 1 Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Januar 17 Forfatter Share Skrevet Januar 17 Ok, sapna og jaya var de to navnene, ja - forskjellige bilder. Hun hadde hårdott, og det liker jeg, men ingen voldsom busk, og det var definitivt ikke en indisk-utseende dame a la de to på de to annonsene. Mer melkehvit-ish i huden, so sagt. Ser i tråden som ble lenket inn at hun kan ha vært kazakhstansk, dersom hun ikke da er genuint rumensk, altså majoritetsbefolkningen der og ikke gypsy/romani. (Er hun romani så er hun en veldig utvannet, veldig lys en - tviler, uansett. Men stemmer at romani, elller "roma-folket", har sine røtter i India. De er jo vel derimot ikke hindu, men har sin egen kultur, og migrerte vestover fra India for flere århundrer siden.) 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 Hvis det navnet jeg har er riktig, så er chatgpt svaret: blend of ancient Persian (first name) and Romanian (last name) 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg