Gå til innhold

Deres erfaring av møte med damer uten anmeldelser på RE


Sjonne

Anbefalte innlegg

Lurte litt på hva deres erfaring er av å besøke damer uten anmeldelser.

Nå er vel mange som nøler med å avtale treff av fare for å bli skuffet pga fake profiler osv.

Dere som har vært modige nok til å slå til, hva er deres erfaring statistisk sett, bør man kun satse på damer med positiv omtale eller dukker det ofte opp fine damer blandt disse fake profilene som ikke har fått.

Her snakker jeg om profiler på RE med bilder som ikke kan konkluderes med at er stjålet fra andre.

Lenke til kommentar

Det kan være begge deler. Er anmeldelsene ikke aktivert kan det tyde på to ting. 1) Leverer dårlig kvalitet. 2) Ønsker ikke å utlevere seg. 3) De som har "0". Så behøver ikke dette på bety noen ting, men kan ha relasjon til pkt. 2 - at de ikke ønsker å utlevere eskorten. Husk gså på at de "horebukker" som er her i forummet bare er en brøkdel av de som oppsøker eskorter.

Lenke til kommentar
Både og ja, fra helt knall til....... Men kjemi har nok endel å bety uansett, noen har labre fortellinger om noen som en kamerat har hatt det supert med.

Kort sagt: "Noen liker mora og noen liker dattera"

Lenke til kommentar

Om en poster en dårlig anmeldelse på RE så kan en bli slettet som bruker. Det er faktisk bedre på stjerneportalen. Om ei dame får en dårlig anmeldelse så betyr ikke det at hun er et skikkelig hespetre men at han ene ble misfornøyd. Damer uten anmeldelser er jo blanke ark. Ingen har blitt sur og grinete så der kan en godt forsøke seg med et møte. Men så er det noen som får så fjæra fyker og da forsvinner annonsen på RE veldig fort. De gjennomgående med dårlige anmeldelser er russiske og fargede. Noen thai også. Da har gjerne kunden blitt lurt for penger eller betalt for tjenester som jentene ikke utførte eller nektet å utføre til tross for avtale eller 1 time ble til 15 minutter. På andre enden av skalaen er ros opp i skyene. Det er ikke slik at alle er helt supre og får full pott på alt. Derfor er ei uten en eneste kommentar kanskje den sikreste å besøke. En får det en forventer å få for de penger en har betalt for dette.

Lenke til kommentar
Jeg opprettet en konto på RE for å gi en positiv anmeldelse. Da fikk jeg bare en epost fra RE hvor jeg ble beskyldt for å gi falsk anmeldelse og kontoen min ble sperret.

Etter dette har jeg ikke gitt fler anmeldelser.

Samma med meg, men fordi jeg skrev negativt. Han kødden som styrer UNreal er jo ubrukelig.

Lenke til kommentar

Hvis språket tydelig viser at det er skrulling synes jeg det er bra at de tar affære.

Er lite troverdig om en misfornøyd kar lager konto og går direkte til skryt evt. slakt.

Admin der er som oss, han tenker selv.

Lenke til kommentar

..... hva er deres erfaring statistisk sett, bør man kun satse på damer med positiv omtale eller dukker det ofte opp fine damer blandt disse fake profilene som ikke har fått.

Her snakker jeg om profiler på RE med bilder som ikke kan konkluderes med at er stjålet fra andre.

Ofte gode erfaringer. Flere av de mest minneverdige faktisk. Mulig tjukken har bygget opp en del intuisjon på å velge de ut i årenes løp.

Damer med veldig mange gode omtaler har mange kunder. Kan være teknisk bra, men ... der er du en i rekken, og det blir skjelden noe spesielt.

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...