TomX Skrevet Desember 24, 2024 Share Skrevet Desember 24, 2024 (endret) noen som vil starte opp en massasje klinikk drevet av jenter ? Ser det er Tomme lokaler på noen lokale kjøpesentere og da kunne jo en massasje klinikk vært Topp og ha der. at klinikken har tannlegestol og tilbyr alle massasjer i tannlegestol og hjelper med massasje fantasier og hjelper med og få det bort også en form for terapi hjelp og det er bare billige rimelige priser Endret Desember 24, 2024 av TomX Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Desember 24, 2024 Share Skrevet Desember 24, 2024 6 minutter siden, TomX skrev: at klinikken har tannlegestol Hvis et visst parti kommer i posisjon, betyr det at du får gratis "tannbehandling" da? 1 Siter Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet Desember 24, 2024 Share Skrevet Desember 24, 2024 Ja, en sånn klinikk vil nok overleve lenge på et kjøpesenter. Genialt💡 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Desember 25, 2024 Share Skrevet Desember 25, 2024 (endret) Lokalt er det en klinikk med inngang via et kjøpesenter i åpningstiden, jeg ser ikke plasseringen som det ultimate der. Derimot tjenester, service og ærlige annonser. Endret Desember 25, 2024 av nelson2 Siter Lenke til kommentar
homserr Skrevet Desember 25, 2024 Share Skrevet Desember 25, 2024 Hold kjeft fittetryner. Homserrrr!!! Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Desember 25, 2024 Share Skrevet Desember 25, 2024 Jeg så et taimassasje sted i et kjøpesenter en gang, nærmere @SolanGundersen land. De smilte og lurte på om jeg ikke ville ha massasje. Neste gang jeg var der var salongen borte. Så det er nok mulig, men vanskelig. Må det være en tannlegestol, eller holder det med en godstol? 🙂 1 Siter Lenke til kommentar
homserr Skrevet Desember 25, 2024 Share Skrevet Desember 25, 2024 14 timer siden, TomX skrev: noen som vil starte opp en massasje klinikk drevet av jenter ? Ser det er Tomme lokaler på noen lokale kjøpesentere og da kunne jo en massasje klinikk vært Topp og ha der. at klinikken har tannlegestol og tilbyr alle massasjer i tannlegestol og hjelper med massasje fantasier og hjelper med og få det bort også en form for terapi hjelp og det er bare billige rimelige priser Du må spørre mora di først da om hun kan bli mama-san. Regner med hun kjører full pakke med både deg og resten av familien din innavl jævel. Siter Lenke til kommentar
Dirty Harry Skrevet Desember 25, 2024 Share Skrevet Desember 25, 2024 1 time siden, homserr skrev: Du må spørre mora di først da om hun kan bli mama-san. Regner med hun kjører full pakke med både deg og resten av familien din innavl jævel. Vi er ikke i Pakistan nå, kjære deg Siter Lenke til kommentar
homserr Skrevet Desember 25, 2024 Share Skrevet Desember 25, 2024 11 minutter siden, Dirty Harry skrev: Vi er ikke i Pakistan nå, kjære deg Nei vi er på nordmøre. Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Desember 26, 2024 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2024 På 25.12.2024 den 12.14, jegern skrev: Jeg så et taimassasje sted i et kjøpesenter en gang, nærmere @SolanGundersen land. De smilte og lurte på om jeg ikke ville ha massasje. Neste gang jeg var der var salongen borte. Så det er nok mulig, men vanskelig. Må det være en tannlegestol, eller holder det med en godstol? 🙂 Ja det må helst være en tannlegestol eller gyno stol Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Desember 27, 2024 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2024 På 24.12.2024 den 23.48, nelson2 skrev: Hvis et visst parti kommer i posisjon, betyr det at du får gratis "tannbehandling" da? Ja og sånn penis massasje i stolen 2 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Desember 28, 2024 Share Skrevet Desember 28, 2024 https://norges-dates.no/join Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg