Gå til innhold

Ingen som vil starte opp en massasje klinikk drevet av jenter ?

TomX

Anbefalte innlegg

noen som vil starte opp en massasje klinikk drevet  av jenter ? Ser det er Tomme lokaler på noen lokale kjøpesentere og da kunne jo en massasje klinikk vært Topp og ha der. at klinikken har tannlegestol og tilbyr alle massasjer i tannlegestol og hjelper med massasje fantasier og hjelper med og få det bort også en form for terapi hjelp og det er bare billige rimelige priser  

Endret av TomX
Lenke til kommentar

Lokalt er det en klinikk med inngang via et kjøpesenter i åpningstiden, jeg ser ikke plasseringen som det ultimate der. Derimot tjenester, service og ærlige annonser.

Endret av nelson2
Lenke til kommentar

Jeg så et taimassasje sted i et kjøpesenter en gang, nærmere @SolanGundersen land. De smilte og lurte på om jeg ikke ville ha massasje. Neste gang jeg var der var salongen borte. Så det er nok mulig, men vanskelig.

Må det være en tannlegestol, eller holder det med en godstol? 🙂

• Haha 1
Lenke til kommentar
14 timer siden, TomX skrev:

noen som vil starte opp en massasje klinikk drevet  av jenter ? Ser det er Tomme lokaler på noen lokale kjøpesentere og da kunne jo en massasje klinikk vært Topp og ha der. at klinikken har tannlegestol og tilbyr alle massasjer i tannlegestol og hjelper med massasje fantasier og hjelper med og få det bort også en form for terapi hjelp og det er bare billige rimelige priser  

Du må spørre mora di først da om hun kan bli mama-san. Regner med hun kjører full pakke med både deg og resten av familien din innavl jævel.

Lenke til kommentar
1 time siden, homserr skrev:

Du må spørre mora di først da om hun kan bli mama-san. Regner med hun kjører full pakke med både deg og resten av familien din innavl jævel.

Vi er ikke i Pakistan nå, kjære deg

Lenke til kommentar
På 25.12.2024 den 12.14, jegern skrev:

Jeg så et taimassasje sted i et kjøpesenter en gang, nærmere @SolanGundersen land. De smilte og lurte på om jeg ikke ville ha massasje. Neste gang jeg var der var salongen borte. Så det er nok mulig, men vanskelig.

Må det være en tannlegestol, eller holder det med en godstol? 🙂

Ja det må helst være en tannlegestol eller gyno stol 

Lenke til kommentar