Gå til innhold

100 menn på 24 Tmer

Darlingen

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Darlingen skrev:

https://www.dagbladet.no/mote-og-livsstil/advares-etter-massesex-angrer/82401788

Jeg tror at det er mange gledespiker  som føler det samme som henne

For en del år siden var det ei som satte verdensrekord i knulling i USA med antall innsprøytinger. Hun ble filmet, alle måtte testes og hun knullet uten. Hun hadde venninner som varmet opp for hånd, så det var bare å stikke han inn å la det gå inne i henne. En norsk mann var også med. Ansatt i et "snuskete blad" her i Norge. Husker ikke antallet knull det ble, men husker en 20 - 30 meter lang kø. Still bakerst om du orket en gang til. Noen "gamlinger" over de 50 som husker?

• Like 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, Dirty Harry skrev:

Hun der er jo et psykiatritilfelle

Ja. Kansje det er flere. Noen går på ett eller annet. Om det er på grunn av jobben eller har de jobb for å finansiere det de går på. Så var det spørsmålet om høna eller egget...

De fleste eskorter jeg har vært borti  gjør det for og finansiere 1 eller 2 leiligheter eller tjene opp penger for en kort periode.  F. Eks. 1-2 år. De virket som" nabodama " som har en ekstra jobb

Endret av Darlingen
Ingen
  • Like 3
Lenke til kommentar
18 timer siden, Jan Moen skrev:

For en del år siden var det ei som satte verdensrekord i knulling i USA med antall innsprøytinger. Hun ble filmet, alle måtte testes og hun knullet uten. Hun hadde venninner som varmet opp for hånd, så det var bare å stikke han inn å la det gå inne i henne. En norsk mann var også med. Ansatt i et "snuskete blad" her i Norge. Husker ikke antallet knull det ble, men husker en 20 - 30 meter lang kø. Still bakerst om du orket en gang til. Noen "gamlinger" over de 50 som husker?

Usikker på om det er riktig, men var ei som tok ny rekord på 620 stk i 1999. Houston 620 heter den filmen.

• Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Spikern87 skrev:

Usikker på om det er riktig, men var ei som tok ny rekord på 620 stk i 1999. Houston 620 heter den filmen.

3 timer siden, Spikern87 skrev:

Jeg har kikket på den filmen for en kan søke den opp . Det var nok ikke den. Dette var i internett sine barndom her i landet. Husker han norske, mulig han var i fra Aktuell Rapport. Han fikk 2 tømminger i henne. De sto i kø på linje, ei eller to jenter runket neste mann så det var bare å tømme seg i henne. Men jeg tror dette var tidligere enn 1999. Spiller ingen rolle, rekorder kommer og rekorder går. Det var på den tiden det ble mulig å koble seg til internett. Det kom i fra 1990 og utover. Mener jeg hadde nett i fra 1995 på jobb for jeg satt i et dataprosjekt som var oppe å gikk mai 1998 etter 2 års arbeid. 

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...