Darlingen Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 https://www.dagbladet.no/mote-og-livsstil/advares-etter-massesex-angrer/82401788 Jeg tror at det er mange gledespiker som føler det samme som henne Siter Lenke til kommentar
Dirty Harry Skrevet Desember 22, 2024 Share Skrevet Desember 22, 2024 Hun der er jo et psykiatritilfelle Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Desember 22, 2024 Share Skrevet Desember 22, 2024 11 timer siden, Darlingen skrev: https://www.dagbladet.no/mote-og-livsstil/advares-etter-massesex-angrer/82401788 Jeg tror at det er mange gledespiker som føler det samme som henne For en del år siden var det ei som satte verdensrekord i knulling i USA med antall innsprøytinger. Hun ble filmet, alle måtte testes og hun knullet uten. Hun hadde venninner som varmet opp for hånd, så det var bare å stikke han inn å la det gå inne i henne. En norsk mann var også med. Ansatt i et "snuskete blad" her i Norge. Husker ikke antallet knull det ble, men husker en 20 - 30 meter lang kø. Still bakerst om du orket en gang til. Noen "gamlinger" over de 50 som husker? 1 Siter Lenke til kommentar
Darlingen Skrevet Desember 22, 2024 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2024 (endret) 6 timer siden, Dirty Harry skrev: Hun der er jo et psykiatritilfelle Ja. Kansje det er flere. Noen går på ett eller annet. Om det er på grunn av jobben eller har de jobb for å finansiere det de går på. Så var det spørsmålet om høna eller egget... De fleste eskorter jeg har vært borti gjør det for og finansiere 1 eller 2 leiligheter eller tjene opp penger for en kort periode. F. Eks. 1-2 år. De virket som" nabodama " som har en ekstra jobb Endret Desember 22, 2024 av Darlingen Ingen 3 Siter Lenke til kommentar
Spikern87 Skrevet Desember 23, 2024 Share Skrevet Desember 23, 2024 18 timer siden, Jan Moen skrev: For en del år siden var det ei som satte verdensrekord i knulling i USA med antall innsprøytinger. Hun ble filmet, alle måtte testes og hun knullet uten. Hun hadde venninner som varmet opp for hånd, så det var bare å stikke han inn å la det gå inne i henne. En norsk mann var også med. Ansatt i et "snuskete blad" her i Norge. Husker ikke antallet knull det ble, men husker en 20 - 30 meter lang kø. Still bakerst om du orket en gang til. Noen "gamlinger" over de 50 som husker? Usikker på om det er riktig, men var ei som tok ny rekord på 620 stk i 1999. Houston 620 heter den filmen. 1 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Desember 23, 2024 Share Skrevet Desember 23, 2024 3 timer siden, Spikern87 skrev: Usikker på om det er riktig, men var ei som tok ny rekord på 620 stk i 1999. Houston 620 heter den filmen. 3 timer siden, Spikern87 skrev: Usikker på om det er riktig, men var ei som tok ny rekord på 620 stk i 1999. Houston 620 heter den filmen. Jeg har kikket på den filmen for en kan søke den opp . Det var nok ikke den. Dette var i internett sine barndom her i landet. Husker han norske, mulig han var i fra Aktuell Rapport. Han fikk 2 tømminger i henne. De sto i kø på linje, ei eller to jenter runket neste mann så det var bare å tømme seg i henne. Men jeg tror dette var tidligere enn 1999. Spiller ingen rolle, rekorder kommer og rekorder går. Det var på den tiden det ble mulig å koble seg til internett. Det kom i fra 1990 og utover. Mener jeg hadde nett i fra 1995 på jobb for jeg satt i et dataprosjekt som var oppe å gikk mai 1998 etter 2 års arbeid. 2 Siter Lenke til kommentar
PetterStordalen Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 Her går hun rundt med varm sperm i fjeset : https://kaotic.com/video/291918bc_20250114231528_t 1 Siter Lenke til kommentar
PetterStordalen Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 Min rekord er 7 damer på samme dag! Passe pumpet etter dette. 100 stråler med sed i høna er en bra ladning! 2 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 20 minutter siden, PetterStordalen skrev: Her går hun rundt med varm sperm i fjeset : https://kaotic.com/video/291918bc_20250114231528_t Linken funker ikke 1 Siter Lenke til kommentar
PetterStordalen Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 14 minutter siden, Pwhite skrev: Linken funker ikke Funker fint for meg! 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg