DirtyUncle Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 Vet ikke om dette er riktig sted å spørre, men... En kompis forteller om ganske økende grad av ukrainske gatejenter. Noen som har noe erfaring med evt det? Siter Lenke til kommentar
Dirty Harry Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 1 time siden, DirtyUncle skrev: Vet ikke om dette er riktig sted å spørre, men... En kompis forteller om ganske økende grad av ukrainske gatejenter. Noen som har noe erfaring med evt det? Hvor er de? 1 Siter Lenke til kommentar
RealSamantha Skrevet Desember 22, 2024 Share Skrevet Desember 22, 2024 5 timer siden, Dirty Harry skrev: Where are they? https://www.dw.com/en/moldova-driven-to-sex-work-by-desperation-and-poverty/a-64444465 In Moldova maybe 3 Siter Lenke til kommentar
odin100 Skrevet Desember 22, 2024 Share Skrevet Desember 22, 2024 Ser det er økning i ukrainske jenter på inne markedet 2 Siter Lenke til kommentar
DirtyUncle Skrevet Desember 22, 2024 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2024 20 timer siden, Dirty Harry skrev: Hvor er de? Nedre del av Karl Johan, og sidegater 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Desember 22, 2024 Share Skrevet Desember 22, 2024 (endret) 5 timer siden, DirtyUncle skrev: Nedre del av Karl Johan, og sidegater Sist gang jeg gikk nedover Karl Johan nattestid så kjørte en hore opp og ned dronningens gate mens hun gaulet ut av vinduet om jeg ville ha sex. Dessverre for meg var hun eldre og frodig/fyldig, så det ble nei, ellers hadde jeg havnet i baksetet på en Yaris 😀 Endret Desember 22, 2024 av jegern 4 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Desember 22, 2024 Share Skrevet Desember 22, 2024 26 minutter siden, jegern skrev: Sist gang jeg gikk nedover Karl Johan nattestid så kjørte en hore opp og ned dronningens gate mens hun gaulet ut av vinduet om jeg ville ha sex. Dessverre for meg var hun eldre og frodig/fyldig, så det ble nei, ellers hadde jeg havnet i baksetet på en Yaris 😀 Her kommer en utfordring: DU må si ja neste gang noe tilsvarende skjer. Og skrive om det her i etterkant. JEG må gjøre det samme hvis det skjer meg. Og skrive om det her i etterkant. For oss begge: vi må takke ja uansett hvordan dama ser ut og oppfører seg. Deal? 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Desember 22, 2024 Share Skrevet Desember 22, 2024 Hahaha, javel jeg er med på det! Er det greit jeg bare spør om CIM i bilen, eller må jeg takke ja til full pakke i baksetet? Det kryr også av onkler der, og hvis jeg ser noen så må jeg backe ut. Evt løpe i dekning av bilen til et tryggere sted 🏃➡️ 1 Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet Desember 22, 2024 Share Skrevet Desember 22, 2024 (endret) 8 minutter siden, jegern skrev: Hahaha, javel jeg er med på det! Er det greit jeg bare spør om CIM i bilen, eller må jeg takke ja til full pakke i baksetet? Det kryr også av onkler der, og hvis jeg ser noen så må jeg backe ut. Evt løpe i dekning av bilen til et tryggere sted 🏃➡️ Jeg har en gang blitt sugd nede på Vippetangen av en hore som kom hoppende ut av en turbuss etter det jeg antar var en omgang med buss chaffisen. Betalte bare 300kr, hun sa ‘jeg måtte faen ikke forvente 15 minutter til den prisen, noen tror faenmeg jeg skal suge i tjue minutter’. Hun så egentlig ok ut til å være gatehore, og var til og med norsk. Hun hadde på seg noe sånn jukse-lær-tights og en slags leopardmønstret topp. Kameraten min satt i passasjersetet foran og ventet 🤣🤣🤣 Dette var den tiden når det var mye damer der nede ved festningen. Endret Desember 22, 2024 av Donald Trump 4 1 Siter Lenke til kommentar
homserrr Skrevet Desember 22, 2024 Share Skrevet Desember 22, 2024 1 time siden, Donald Trump skrev: Jeg har en gang blitt sugd nede på Vippetangen av en hore som kom hoppende ut av en turbuss etter det jeg antar var en omgang med buss chaffisen. Betalte bare 300kr, hun sa ‘jeg måtte faen ikke forvente 15 minutter til den prisen, noen tror faenmeg jeg skal suge i tjue minutter’. Hun så egentlig ok ut til å være gatehore, og var til og med norsk. Hun hadde på seg noe sånn jukse-lær-tights og en slags leopardmønstret topp. Kameraten min satt i passasjersetet foran og ventet 🤣🤣🤣 Dette var den tiden når det var mye damer der nede ved festningen. Skryte av at du ble sugd av en narkis. Gratulerer din taper. Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Desember 22, 2024 Share Skrevet Desember 22, 2024 1 time siden, jegern skrev: Hahaha, javel jeg er med på det! Er det greit jeg bare spør om CIM i bilen, eller må jeg takke ja til full pakke i baksetet? Det kryr også av onkler der, og hvis jeg ser noen så må jeg backe ut. Evt løpe i dekning av bilen til et tryggere sted 🏃➡️ Det her hadde jeg ikke tenkt helt igjennom ser jeg Full pakke i baksetet. Men kan kjøre til et mer øde sted. Forslag til sted? 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Desember 22, 2024 Share Skrevet Desember 22, 2024 18 minutter siden, SolanGundersen skrev: Det her hadde jeg ikke tenkt helt igjennom ser jeg Full pakke i baksetet. Men kan kjøre til et mer øde sted. Forslag til sted? Ser det er en apcoa parkeringsplass i enden av skippergta, 20 kr for 20 min, det bør holde det 🙂 Hvis hun ikke er med på det er det citybox hotell men mest sannsynlig så vet hun om et sted og da får det briste eller bære 2 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Desember 25, 2024 Share Skrevet Desember 25, 2024 https://norges-dates.no/join Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg