Gå til innhold

Fetlife.. Anyone?

karsten

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Jeg har ingen planer om å dele detaljer. Dette er ikke eskorter. 
Min date starter nå. Første inntrykk er bra. 

Dra til helvete da. Hvorfor er du på et horeforum og skriver om dette pisset? SATAN TA DEG

Lenke til kommentar
7 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Jeg har ingen planer om å dele detaljer. Dette er ikke eskorter. 
Min date starter nå. Første inntrykk er bra. 

Bra opplevelse. Ble lengre enn forventet og 3 økter. Full pakke inkludert anal sex/sprut! Jeg er invitert til Hasle for Ost & Sex på lørdag. Må få til dette. 

Dama var 6/10, litt anonym, men jævelig kåt! Dette var ikke hennes første rodeo. Fin rumpe,ok bryster, men noe tatoveringer som hun kunne vært foruten! Stor forskjell på en 35 år vs 45 års kvinne kropp. Hun her var stram og fin. Våt og varm mus. Digg med «unge kvinner» 

8/10 

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
10 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Bra opplevelse. Ble lengre enn forventet og 3 økter. Full pakke inkludert anal sex/sprut! Jeg er invitert til Hasle for Ost & Sex på lørdag. Må få til dette. 

Dama var 6/10, litt anonym, men jævelig kåt! Dette var ikke hennes første rodeo. Fin rumpe,ok bryster, men noe tatoveringer som hun kunne vært foruten! Stor forskjell på en 35 år vs 45 års kvinne kropp. Hun her var stram og fin. Våt og varm mus. Digg med «unge kvinner» 

8/10 

Bra jobbet!! 35år er nice. Planlegg lørdag og sprut henne full. 

• Like 3
Lenke til kommentar
23 minutter siden, PetterStordalen skrev:

Dagens trenings snapp fra min fremtidlige kjæreste! Mye deilige former her. Jeg hadde likt å sette henne + 8/10kg til... uansett vi skal treffes i kveld da jeg skal fylle henne opp med sed! 

thumbnail_image0.jpg

Deilig med damer som liker å vise seg frem på Sats ☝🏻🤩 

Hun trenger ikke 8kilo til, ser bra ut! 

• Like 4
Lenke til kommentar

Min erf med f-life og andre lignende er at det ikke nødvendigvis er så lett å få noe som det gis inntrykk av i denne tråd. Ofte krav om å gå igjennom div ritualer før man er innafor miljøene en søker eller viss form for lekkerhet, 20 cm e.l.

For noen er dette ikke noe hinder, men for en halvfeit kæll som pusher 50 kan det være like greit å bla opp spenn i et annet segment.

• Like 4
Lenke til kommentar

PetterStordalen er vel gamle «Aksel Hennie» her inne på forumet. Omtrent like troverdig som roseselgerne på Karl Johan. Sprøyt fra ende til annen alt som kommer fra det gutterommet. 

• Like 2
Lenke til kommentar
9 timer siden, LoveOWO skrev:

Han Stordalen er ikke til å stole på altså? 

Nei, like lite som den forrige brukeren hans, Aksel Hennie. 

• Like 1
Lenke til kommentar
16 minutter siden, Chen skrev:

Da regner jeg med at Stordalen er ferdig. Gjetter at neste er Jon Almås :-D 

Han vasser i gifte fitter nå. Vi får muligens svar når han er ferdig med å bade i fantasimus.

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
19 timer siden, Aron Runk skrev:

Min erf med f-life og andre lignende er at det ikke nødvendigvis er så lett å få noe som det gis inntrykk av i denne tråd. Ofte krav om å gå igjennom div ritualer før man er innafor miljøene en søker eller viss form for lekkerhet, 20 cm e.l.

For noen er dette ikke noe hinder, men for en halvfeit kæll som pusher 50 kan det være like greit å bla opp spenn i et annet segment.

Det stemmer, ihvertfall delvis. FL er ikke nødvendigvis en side folk bruker til å finne treff, men mye informasjon om miljøer, deling av erfaringer og idéer, mye spennende bilder og filmer osv. Veldig mange grupper innen diverse kategorier, der man kan bli kjent med folk, og annonsering av mingletreff. Jeg har selv deltatt på gangbang flere ganger gjennom FL, så å få noe «action» er slett ikke umulig, men det er som sagt ikke først og fremst en side for kontaktannonser. Videre er det et sted for oss som ikke kun holder oss på den konvensjonelle stien når det gjelder sex. Det er en stor grad av BDSM og/eller fetisher som krever en del kommunikasjon og etablert tillit før man kaster seg uti det med nye. Derfor ikke så lett å bare «plukke noen» om man føler seg kåt en kveld (men som alle andre steder, er det heller ikke her noen ulempe å se ut som en ung Brad Pitt med 22 cm.  mellom bena).

Det jeg synes er litt kronglete er søkefunksjonen. Særlig som ny bruker er det litt tungvint å finne relevante grupper, arrangementer og brukere innen samme geografiske område, interesser osv. 

• Like 3
Lenke til kommentar