Gå til innhold

Fetlife.. Anyone?

karsten

Anbefalte innlegg

Skal teste ut denne Fetlife siten mr.stordalen anbefaler. Kunne vært bra timing i disse dårlige tider med gratis mus enn dyr dyrekjøpt kjøpemus. Er lei av i gå i musefeller som smaker lort. Så mitt kallenavn der skal bli "Sulten Musejeger med kattepisk"

• Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
23 timer siden, Mekkern skrev:

Skal teste ut denne Fetlife siten mr.stordalen anbefaler. Kunne vært bra timing i disse dårlige tider med gratis mus enn dyr dyrekjøpt kjøpemus. Er lei av i gå i musefeller som smaker lort. Så mitt kallenavn der skal bli "Sulten Musejeger med kattepisk"

Jeg hadde en bra runde i Tønsberg på onsdag. Full musesprut og 2 runder. Veldig bra. 

Jeg hadde en runde torsdag i Lillestrøm. 2 knull, en med en syk munnsprut og en creampie på en gift HotWife. Pult i hennes eksteseng. 

Fredag var hviledag, dro på hytta. Hun ene swingers dama inviterte seg selv opp og kjøre helt til Hafjell for overnatting lørdag. 

2 runder i går, musesed og en sexy runde i dag tidlig med creampie. Hun som kom opp på hytta er mulig litt tung for mange, men jeg syntes hun har en rå kropp for menn som liker bryster. Jeg fikk dette bildet og sa "klart, ta turen, vi sees, jeg har vin klart"

Jeg skal fremover bare være aktiv på disse sidene. Litt mer teksting vs RE, men funker fint for menn som liker å knulle. 

image.thumb.jpeg.5ef5dcb51db81cca43c1f18074138c26.jpeg

• Like 2
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Chen skrev:

Kategoriserer du hun på bildet som "tung"? Hun ser jo råflott ut! :-D

Nja, helt midt på treet, vil jeg si. Puppene hadde hatt godt av et løft og silikon. Men det gjelder jo for nær sagt alle damer. Ellers vanskelig å si. Kan være alt fra 3/10 til 7/10 avhengig av ansiktet. 

• Like 3
Lenke til kommentar
21 minutter siden, PetterStordalen skrev:

Jeg hadde en bra runde i Tønsberg på onsdag. Full musesprut og 2 runder. Veldig bra. 

Jeg hadde en runde torsdag i Lillestrøm. 2 knull, en med en syk munnsprut og en creampie på en gift HotWife. Pult i hennes eksteseng. 

Fredag var hviledag, dro på hytta. Hun ene swingers dama inviterte seg selv opp og kjøre helt til Hafjell for overnatting lørdag. 

2 runder i går, musesed og en sexy runde i dag tidlig med creampie. Hun som kom opp på hytta er mulig litt tung for mange, men jeg syntes hun har en rå kropp for menn som liker bryster. Jeg fikk dette bildet og sa "klart, ta turen, vi sees, jeg har vin klart"

Jeg skal fremover bare være aktiv på disse sidene. Litt mer teksting vs RE, men funker fint for menn som liker å knulle. 

image.thumb.jpeg.5ef5dcb51db81cca43c1f18074138c26.jpeg

Takker for rapport. Sexy dam på bildet! Nå gir du meg extra god inspirasjon til å ikke bruke r.e, for jobben er så enkel der inne at man blir lat. Nå skal jeg begynne å skrive så blekket spruter
😀

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
36 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Nja, helt midt på treet, vil jeg si. Puppene hadde hatt godt av et løft og silikon. Men det gjelder jo for nær sagt alle damer. Ellers vanskelig å si. Kan være alt fra 3/10 til 7/10 avhengig av ansiktet. 

Liker ikke silikon på damene. Det må være ekte vare.

• Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Langbein skrev:

Liker ikke silikon på damene. Det må være ekte vare.

Naturlige pupper henger og slenger. Jeg er en skikkelig silikonentusiast! ❤️

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Naturlige pupper henger og slenger. Jeg er en skikkelig silikonentusiast! ❤️

Og jeg er en skikkelig ekte-vare-entusiast! Godt vi har ulike preferanser,  da blir det noe på oss alle 😀

Endret av Langbein
  • Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
12 timer siden, Mekkern skrev:

Takker for rapport. Sexy dam på bildet! Nå gir du meg extra god inspirasjon til å ikke bruke r.e, for jobben er så enkel der inne at man blir lat. Nå skal jeg begynne å skrive så blekket spruter
😀

Kjør på! Etter en lang periode med Thaier og eskoter fra fjærn og nær er det deilig med litt norskt å tømme seg inni. Deilig med våt norsk høne. Hun med puppene tar jeg med meg til Spania på Valentines. 

• Like 3
Lenke til kommentar
12 timer siden, Langbein skrev:

Og jeg er en skikkelig ekte-vare-entusiast! Godt vi har ulike preferanser,  da blir det noe på oss alle 😀

Jeg fikk denne på snapp i dag tidlig 07:35! Fikk ikke til å lagre videoen, men dette er ekte vare! Fikk tatt ett screen shot. Fin former på en kvinne på 44 år uten barn! Sykt deilig å "bade" i de formene der og fylle henne opp med sed. 

thumbnail_IMG_4818.jpg

• Like 7
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, PetterStordalen skrev:

Jeg fikk denne på snapp i dag tidlig 07:35! Fikk ikke til å lagre videoen, men dette er ekte vare! Fikk tatt ett screen shot. Fin former på en kvinne på 44 år uten barn! Sykt deilig å "bade" i de formene der og fylle henne opp med sed. 

thumbnail_IMG_4818.jpg

Sexy MILF 🤩

• Like 6
Lenke til kommentar

Jeg har min første fetlife date i morgen. Vi skal treffes for en ( ifølge henne ) kjemi test. Hun jobber i Barcode så vi skal treffes der nede 16:30. Jeg har booket hotell just in case det er blir en åpning!! Til kona skal jeg ut med kunder. Dialogen går mye på sex, samliv & nakenhet så mulig jeg kommer i mål.IMG_4836.thumb.png.64819de7690fef3dd7239f8010c242e4.png

• Like 8
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
17 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Jeg har min første fetlife date i morgen. Vi skal treffes for en ( ifølge henne ) kjemi test. Hun jobber i Barcode så vi skal treffes der nede 16:30. Jeg har booket hotell just in case det er blir en åpning!! Til kona skal jeg ut med kunder. Dialogen går mye på sex, samliv & nakenhet så mulig jeg kommer i mål.IMG_4836.thumb.png.64819de7690fef3dd7239f8010c242e4.png

Bra Jobbet!! Dristig og prebooke rom. Dette hadde jeg gjort på toalettet eller på en diskre måte for å unngå add on kostander om det ikke kommer noen kjøps signaler.

Nå får du også masse PMs av lurkers og andre raringer som ønsker kontakt detaljer til hun du skal treffe da de også ønsker seg gratis fitte -for etterpå å henvise til dette forumet som de hvite ridderne de er!

Endret av PetterStordalen
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Jeg har ingen planer om å dele detaljer. Dette er ikke eskorter. 
Min date starter nå. Første inntrykk er bra. 

• Like 4
Lenke til kommentar
44 minutter siden, AlexanderLarsen skrev:

Jeg har ingen planer om å dele detaljer. Dette er ikke eskorter. 
Min date starter nå. Første inntrykk er bra. 

Lykke til krysser fingrene for at du får snøret i bånn og en lang natt med lidderlig sex

• Haha 2
Lenke til kommentar