DiskretOslo Skrevet August 15, 2016 Share Skrevet August 15, 2016 Har noen møtt Merete, som forsåvidt har presentert seg her? En kamerat hadde avtale med ovennevnte idag. Men alt ble tyst når tiden kom, og ikke hørt fra frøknen siden. Det kan jo alltid ha skjedd noe, men han hadde håpet på et svar om ikke annet.. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 Akkurat samme erfaring her for et par uker siden. Siter Lenke til kommentar
skallen Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 Samme erfaring her.... Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 http://eskortejenter.net/info.php?id=12941 "Denne jenta er verifisert som ekte og seriøs av eskortejenter.net" Admin på eskortejenter har ihvertfall troa Siter Lenke til kommentar
Eddyboy Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Så, har virkelig ingen møtt henne? Jeg skal prøve å ha et kaffe møte med henne . Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Så, har virkelig ingen møtt henne? Jeg skal prøve å ha et kaffe møte med henne . Det lyder bra. Jeg har sendt henne mld, men intet svar. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 Ingen som har fått til noe her enda? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 Sansynligvis så svarer hun kun en og gjør avtale. Det blir som å spille lotto. Siter Lenke til kommentar
NorskeMerete Skrevet Oktober 7, 2016 Share Skrevet Oktober 7, 2016 Men er du så heldig å få et treff med meg, så er det som å vinne i lotto og;) Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 7, 2016 Share Skrevet Oktober 7, 2016 Men er du så heldig å få et treff med meg, så er det som å vinne i lotto og;) Du virker tilnærmet stolt over å bryte avtaler og ikke å svare på henvendelser? Nei, det kan vel ikke være riktig. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 7, 2016 Share Skrevet Oktober 7, 2016 Men er du så heldig å få et treff med meg, så er det som å vinne i lotto og;) Lotto har aldri vært min greie. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg