Gå til innhold

Mye scam på forumet

Langbein

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Badetiss skrev:

Er det ikke bare å gå inn på innstillinger å velge delete account?

Nei, Jeg må godkjenne deaktiveringen. 

• Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Admin skrev:

Nei, Jeg må godkjenne deaktiveringen. 

Jøss, der var du jo Admin.

Godt å se deg! 

• Like 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Langbein skrev:

Å, hvordan vet du det?

He he, jeg gjør jo ikke det. Men denne Admin er jo en vanlig bruker, og kanskje det er ønsketenkning at det er Tototre som endelig blir admin 😁

• Like 3
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Chen skrev:

He he, jeg gjør jo ikke det. Men denne Admin er jo en vanlig bruker, og kanskje det er ønsketenkning at det er Tototre som endelig blir admin 😁

Ja, det hadde ikke vært meg imot at Tototre hadde dukket opp som admin. Da tipper jeg at han hadde fått kastet ut alle trollene. Men siden trollene fortsatt er tilstede tviler jeg på at det er han. Men man vet jo aldri.

Er det han som er admin, så forventer jeg at han sender meg en pm og bekrefter det. Eller utfordrer meg til et parti sjakk 😀

Endret av Langbein
  • Like 4
Lenke til kommentar
55 minutter siden, Aron Runk skrev:

Jeg må innrømme at jeg savner tototre. Han bidro til at forumet ble levende og mer interessant.

Han kommer ikke tilbake heldigvis. Jeg og bps tok knekken på han. 

Lenke til kommentar
På 22.1.2025 den 20.02, Villdyret skrev:

Tototre døde til sjøs rett før nyttår. RIP

Jaha? Hvordan vet du det? Har lagt merke til postene hannes er blitt endret til Gjest. 

Lenke til kommentar
3 timer siden, BjørgvindBjørn skrev:

Har lagt merke til postene hannes er blitt endret til Gjest

Det skjer når et brukernavn slettes. Da vil alt du har lagt igjen av innhold bli merket GJEST. 

Lenke til kommentar
11 minutter siden, Langbein skrev:

Noen andre som opplever at nettsiden er svært treg? 

Det ble startet et DDOS angrep søndag kveld norsk tid. Grunnet dårlig finansiering så har det ikke hatt ønsket effekt om å ta ned nettstedet helt. Det er et botnet på litt over 5000 enheter som fører til at siden er under press og laster sakte. 

Lenke til kommentar
3 timer siden, VilldyretAmir skrev:

Det ble startet et DDOS angrep søndag kveld norsk tid. Grunnet dårlig finansiering så har det ikke hatt ønsket effekt om å ta ned nettstedet helt. Det er et botnet på litt over 5000 enheter som fører til at siden er under press og laster sakte. 

Hvorfor det?

Lenke til kommentar