Dirty Harry Skrevet Desember 10, 2024 Share Skrevet Desember 10, 2024 Nå har admin tydeligvis vært innom. Både Tototre, Axel Hennie og Burt Reynolds er sletta som brukere Hvil i fred kamerater, Harry holder fortet 3 4 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Desember 11, 2024 Share Skrevet Desember 11, 2024 Wow. Rest in peace til falne soldater. Mange brukere som forsvant der. 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Desember 11, 2024 Share Skrevet Desember 11, 2024 Admin har slettet tototre, slik han ba om. Men Admin har ikke slettet spamkontoer, eller fjernet poster som bryter lover og regler. 🤦♂️ 2 Siter Lenke til kommentar
homserr Skrevet Desember 11, 2024 Share Skrevet Desember 11, 2024 Da er vi kvitt idioten. Gravøl for Tototre klokka 13.00 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Desember 11, 2024 Share Skrevet Desember 11, 2024 Han står nok opp fra de døde på den tohundre og tjuetredje dag. 1 4 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Desember 11, 2024 Share Skrevet Desember 11, 2024 Hva var vitsen med å slette dem, Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Desember 11, 2024 Share Skrevet Desember 11, 2024 39 minutter siden, Pwhite skrev: Hva var vitsen med å slette dem De ba om å bli slettet. 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Desember 11, 2024 Share Skrevet Desember 11, 2024 5 minutter siden, Tukleren skrev: De ba om å bli slettet. Alle tre? Husker at tototre har skrevet at han har bedt om å bli slettet, men har ikke hørt at de to andre har nevnt det. 2 2 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Desember 12, 2024 Share Skrevet Desember 12, 2024 8 timer siden, Langbein skrev: Alle tre? Husker at tototre har skrevet at han har bedt om å bli slettet, men har ikke hørt at de to andre har nevnt det. Stemme det.🫤 Men spammer forsett.. 🙄 2 1 Siter Lenke til kommentar
homserrr Skrevet Desember 12, 2024 Share Skrevet Desember 12, 2024 4 timer siden, ZezeeRealBack skrev: Stemme det.🫤 Men spammer forsett.. 🙄 Hold kjeft din HIV hore Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Desember 12, 2024 Share Skrevet Desember 12, 2024 2 timer siden, homserrr skrev: Hold kjeft din HIV hore Hun har jo helt rett. Spammingen vedvarer. Og som jeg sa tidligere, hvis Tototre plutselig "forsvant" ville du bare finne noe annet å syte for. Skal se om jeg ikke får rett i den spådommen også. 2 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Desember 12, 2024 Share Skrevet Desember 12, 2024 15 timer siden, Langbein skrev: Alle tre? Husker at tototre har skrevet at han har bedt om å bli slettet, men har ikke hørt at de to andre har nevnt det. Burt og Tototre ba om å bli sletta. Aksel Hennie vet jeg ikke, men godt være de har fått klager på folk som velger navnet til en ekte person og legger ut innlegg på sexforum. Det er også enkelte videoer som er sletta, så da burde i alle fall draugen være fornøyd. 3 Siter Lenke til kommentar
ZezeeRealBack Skrevet Desember 12, 2024 Share Skrevet Desember 12, 2024 3 timer siden, homserrr skrev: Hold kjeft din HIV hore Feil hore,kompis.. 3 Siter Lenke til kommentar
homserrr Skrevet Desember 12, 2024 Share Skrevet Desember 12, 2024 1 time siden, HerrSerr skrev: Burt og Tototre ba om å bli sletta. Aksel Hennie vet jeg ikke, men godt være de har fått klager på folk som velger navnet til en ekte person og legger ut innlegg på sexforum. Det er også enkelte videoer som er sletta, så da burde i alle fall draugen være fornøyd. Det er bra at de skjønte det selv. Var jo ikke helt gode i hodet de der.... Nå er vi kvitt pesten her inne. Siter Lenke til kommentar
bps Skrevet Desember 16, 2024 Share Skrevet Desember 16, 2024 På 11.12.2024 den 1.02, JoeRoganJosh skrev: Wow. Rest in peace til falne soldater. Mange brukere som forsvant der. Jeg sa jo det hele veien. Min tråder strekker seg overalt vi har latt tototre leve på nåde, både her inne på forumet og ellers 1 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Desember 16, 2024 Share Skrevet Desember 16, 2024 På 12.12.2024 den 16.26, homserrr skrev: Nå er vi kvitt pesten her inne. Å, er vi det? Du er jo ennå her. 1 2 7 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg