Gå til innhold

Admin er i live!

Dirty Harry

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Langbein skrev:

Alle tre? Husker at tototre har skrevet at han har bedt om å bli slettet, men har ikke hørt at de to andre har nevnt det.

Stemme det.🫤

Men spammer forsett..

🙄

• Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, homserrr skrev:

Hold kjeft din HIV hore

Hun har jo helt rett. Spammingen vedvarer. Og som jeg sa tidligere, hvis Tototre plutselig "forsvant" ville du bare finne noe annet å syte for. Skal se om jeg ikke får rett i den spådommen også.

• Like 2
Lenke til kommentar
15 timer siden, Langbein skrev:

Alle tre? Husker at tototre har skrevet at han har bedt om å bli slettet, men har ikke hørt at de to andre har nevnt det.

Burt og Tototre ba om å bli sletta. Aksel Hennie vet jeg ikke, men godt være de har fått klager på folk som velger navnet til en ekte person og legger ut innlegg på sexforum. Det er også enkelte videoer som er sletta, så da burde i alle fall draugen være fornøyd.

• Thanks 3
Lenke til kommentar
1 time siden, HerrSerr skrev:

Burt og Tototre ba om å bli sletta. Aksel Hennie vet jeg ikke, men godt være de har fått klager på folk som velger navnet til en ekte person og legger ut innlegg på sexforum. Det er også enkelte videoer som er sletta, så da burde i alle fall draugen være fornøyd.

Det er bra at de skjønte det selv. Var jo ikke helt gode i hodet de der.... Nå er vi kvitt pesten her inne.

Lenke til kommentar
På 11.12.2024 den 1.02, JoeRoganJosh skrev:

Wow. Rest in peace til falne soldater. 
Mange brukere som forsvant der.

Jeg sa jo det hele veien. Min tråder strekker seg overalt

vi har latt tototre leve på nåde, både her inne på forumet og ellers

• Like 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar