Jan Moen Skrevet Februar 4 Share Skrevet Februar 4 Selv om dette emne ble startet for lenge siden så er det vel like aktuelt som før. Markedet er dårlig meldes det men, men, men ? Trodde ikke at det var kø på salongene i det minste hos Lucky ved kjøreskolen. En på benken - en ut i døra og jeg var lovet om 30 minutter men tror du ikke hun hadde sugd (kanskje det hun gjorde) tak i en til i løpet av den halvtimen. Damen så fin ut, sikkert FP som alle disse visste om. derfor kø. Jeg kjørte hjem. Hadde de som annonserer med bilde oppgitt hvor da jobbet så tusen takk. 2 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Februar 5 Share Skrevet Februar 5 Selv om dette emne ble startet for lenge siden så er det vel like aktuelt som før. Markedet er dårlig meldes det men, men, men ? Trodde ikke at det var kø på salongene i det minste hos Lucky ved kjøreskolen. En på benken - en ut i døra og jeg var lovet om 30 minutter men tror du ikke hun hadde sugd (kanskje det hun gjorde) tak i en til i løpet av den halvtimen. Damen så fin ut, sikkert FP som alle disse visste om. derfor kø. Jeg kjørte hjem. Hadde de som annonserer med bilde oppgitt hvor da jobbet så tusen takk. 1 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Februar 5 Share Skrevet Februar 5 Medlemmer 143 Forfatter Skrevet 1 minutt siden I 122 er det ei Sweet, tilbyr all massasje står det. Skal en lese i mellom linjene? Kiwi ei lite tynn reim som skifter navn av og til Kiwi S999 kaller reima seg nå. Sverresgate 14 regner jeg med. Kjekt om noen tok turen og skriv litt om henne her. Jeg kunne tatt turen for 1/2 time massasje bare for å ergre henne, ikke latt hun tjene 5 øre exstra men gjør det ikke. Selv tar jeg turen til Larvik og Jipp i dag. Hun gir kun massasje med hånd og ingenting i mellom lår etter det jeg vet. Om noen har vært der på Jipp så si i fra. Jipp er faktisk flink til å massere. Jipp hadde 3 damer på jobb i helga og mye å gjøre for alle. Suree har stengt sa Jipp da jeg snakket med henne, salongen tvers over veien. Da ble det mye å gjøre hos Jipp. 2 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Februar 5 Share Skrevet Februar 5 5 timer siden, Jan Moen skrev: Medlemmer 143 Forfatter Skrevet 1 minutt siden I 122 er det ei Sweet, tilbyr all massasje står det. Skal en lese i mellom linjene? Kiwi ei lite tynn reim som skifter navn av og til Kiwi S999 kaller reima seg nå. Sverresgate 14 regner jeg med. Kjekt om noen tok turen og skriv litt om henne her. Jeg kunne tatt turen for 1/2 time massasje bare for å ergre henne, ikke latt hun tjene 5 øre exstra men gjør det ikke. Selv tar jeg turen til Larvik og Jipp i dag. Hun gir kun massasje med hånd og ingenting i mellom lår etter det jeg vet. Om noen har vært der på Jipp så si i fra. Jipp er faktisk flink til å massere. Jipp hadde 3 damer på jobb i helga og mye å gjøre for alle. Suree har stengt sa Jipp da jeg snakket med henne, salongen tvers over veien. Da ble det mye å gjøre hos Jipp. 05.02 0g 18 dager til NAV betaler en "romslig" pensjon. Storgaten 122 i Porsgrunn - finn på noe bedre. Storgaten 155 ingen hjemme - Jernbanegata 7 aldri tid, fullbooket der, trenger to damer. Sverresgate, to utgått sko sa en her inne på denne siden, ingen pensko der i gården. Så det ble Jipp og hennes dame i Larvik som ble redningen . 3 Siter Lenke til kommentar
Scheidegg Skrevet Februar 8 Share Skrevet Februar 8 På 5.2.2025 den 13.08, Jan Moen skrev: Så det ble Jipp og hennes dame i Larvik som ble redningen . Jipp? 1 1 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Februar 10 Share Skrevet Februar 10 Et par "nye" sko holder til i samme hus der en sa det var to utgåtte sko. Mulig det er kommet en utgått sko til i det huset. Tippa. Utgåtte sko pleier å ha hull de også. Hull til din fot så du kan gå barbeint om du ønsker. Men dagens gladnyhet i huset med utgåtte sko, Patty. 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Februar 10 Share Skrevet Februar 10 7 timer siden, Jan Moen skrev: Et par "nye" sko holder til i samme hus der en sa det var to utgåtte sko. Mulig det er kommet en utgått sko til i det huset. Tippa. Utgåtte sko pleier å ha hull de også. Hull til din fot så du kan gå barbeint om du ønsker. Men dagens gladnyhet i huset med utgåtte sko, Patty. @Jan Moen, den gåtefulle Litt kultur: Trasiga skor Somliga går med trasiga skor Säg vad beror det på Gud fader som i himmelen bor Kanske vill ha det så Gud fader som i himmelen bor Blundar och sover sött Vem bryr sig om ett par trasiga skor När man är gammal och trött? Vem bryr sig om hur dagarna går De vandrar som de vill Medborgare om etthundra år Finns du ej längre till? Då har nån' annan tagit din stol Det vet du inte av Du känner varken regn eller sol Nere i din mörka grav Vem bryr sig om hur nätterna far? Jag bryr mig inte ett spår Bara jag får ha mitt ansikte kvar Dolt i min älsklings hår Jag är en tvivelaktig figur Duger ej mycket till Bakom ett hörn står döden på lur Han tar mig när han vill Somliga går med trasiga skor Tills de har slutat gå Djävulen som i helvetet bor Får sig ett gott skratt då (Cornelis Vreeswijk ‧ 1966) 3 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Februar 10 Share Skrevet Februar 10 11 timer siden, Jan Moen skrev: Et par "nye" sko holder til i samme hus der en sa det var to utgåtte sko. Mulig det er kommet en utgått sko til i det huset. Tippa. Utgåtte sko pleier å ha hull de også. Hull til din fot så du kan gå barbeint om du ønsker. Men dagens gladnyhet i huset med utgåtte sko, Patty. Barbeint var en fin måte å si sex uten kondom på Hvis jeg ikke leste for mye inn i det. Tusen takk for veldig gode innlegg her, @Jan Moen !!! 2 1 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 13 timer siden, jegern skrev: Barbeint var en fin måte å si sex uten kondom på Hvis jeg ikke leste for mye inn i det. Tusen takk for veldig gode innlegg her, @Jan Moen !!! Navn kommer og går akkurat som sko og plutselig har skoen gått til Sandefjord. Tippa har blitt til Laila 29. 1 Siter Lenke til kommentar
Kalta69 Skrevet Februar 13 Share Skrevet Februar 13 www.noresk.com/dating/Kalta69 Siter Lenke til kommentar
Ox1 Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 På 5.2.2025 den 13.08, Jan Moen skrev: 05.02 0g 18 dager til NAV betaler en "romslig" pensjon. Storgaten 122 i Porsgrunn - finn på noe bedre. Storgaten 155 ingen hjemme - Jernbanegata 7 aldri tid, fullbooket der, trenger to damer. Sverresgate, to utgått sko sa en her inne på denne siden, ingen pensko der i gården. Så det ble Jipp og hennes dame i Larvik som ble redningen . Har hatt Jipp i kikkerten over lang tid, men aldri fått anledning til å svinge innom. Hva er mulighetsrommet hos Jipp utover massasje? 2 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Mars 5 Share Skrevet Mars 5 18 timer siden, Ox1 skrev: Har hatt Jipp i kikkerten over lang tid, men aldri fått anledning til å svinge innom. Hva er mulighetsrommet hos Jipp utover massasje? Ingenting. Mulig handjager om hun ikke har fått ny kjæreste, de ar det 0. Om noen får mer så si i fra. 2 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Mars 5 Share Skrevet Mars 5 På 11.2.2025 den 9.20, Jan Moen skrev: Navn kommer og går akkurat som sko og plutselig har skoen gått til Sandefjord. Tippa har blitt til Laila 29. Her har jeg tatt feil av to som ligner hverandre. Tippa er ikke Laila 29 - begge er like greie. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg