Gå til innhold

Fire menn ranet, slo og voldtok prostituerte


Gjest

Anbefalte innlegg

Hadde jentene kunne jobbet sammen, og eventuelt spleiset på litt vakthold hadde svina holdt seg unna. Men det driter feministstalinistene i... Fælt regime vi har fått her i landet ...

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
Si meg, hvordan klarer forsvarerne til disse "mannfolka" å sove om natten?

I et rettssamfunn har alle mennesker rett til et forsvar og en forsvarer. Uansett hva de har gjort.

Det er et av de mest grunnleggende prinsippene vi har.

Uten dette ville vi fort havnet i middelalderen igjen.

Istedenfor å klage på forsvarerene burde du heller sende dem blomster.

De utfører faktisk en veldig viktig jobb.

  • Like 1
Lenke til kommentar
I et rettssamfunn har alle mennesker rett til et forsvar og en forsvarer. Uansett hva de har gjort.

Det er et av de mest grunnleggende prinsippene vi har.

Uten dette ville vi fort havnet i middelalderen igjen.

Istedenfor å klage på forsvarerene burde du heller sende dem blomster.

De utfører faktisk en veldig viktig jobb.

Dette er jeg helt enig i! Jeg jobber med en dust som oppriktig mener at forsvareren til ABB skulle hatt straff selv, bare fordi han "forsvarer det monsteret".

Lenke til kommentar

....en annen ting. Ei dame som en kamerat kjenner sa hun hadde besøk av ''2 albanske torpedoer'' som kom og DUNDRET på døra midt på natta, men hun slapp de ikke inn. De ble stående utenfor døra, den ene i lengre tid. Hun fortalte at hun ringte ''security'' men gikk ikke inn på hva som da skjedde. Bra at disse gledessprederne har noen til å stille opp for seg.

Trist at politikerne ønsker at jentene skal leve mest mulig utrygt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Olsenbanden junior!

Når du prøver å rane 9 forskjellige prostituerte men ender opp med å bli skutt med strømpistol og kun får med deg verdisaker fra ei av damene bør du kanskje vurdere en karriere landsbyidiot istedenfor.

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Dette er grunnen til at jeg ønsker en ny lov som gjør yrket til et juridisk yrke, så vi kan jobbe sammen.

Dagens lovgivning gir oss mindre jobber, også som gjør oss til mer desperat etter å tjene penger. Mange jenter takker ja til alt og alle. Spesielt i perioder der yrket er i tørke. Ja det er perioder der det ikke finnes jobber. Og jeg merker for min del forskjell på når i måneden.

Ene uken takker jeg nei for jeg mangler tid, neste uke lurer jeg på om telefonen er død, dette gjør at mange kan ta risiko.

Jeg snakker med mange tvilere som er redd for loven.

Men uansett dette er forkastelig og jeg kjenner jeg blir sint

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...