Gå til innhold

Hva skjer etter utløsningen?

Gjest

Sexarbeiderne tilbyr sædtømminger, men hva får vi etterpå?  

14 stemmer

1. 1. Ønskesituasjon for deg etter at du har kommet?

• Sånn som i dag, at hun går ut av rommet, jeg kler på meg og går
      2
    • Ønsker å prate uten å være fysisk
      1
    • Ønsker å kose, være fysisk, inntil tida er ute
      10
    • Ønsker en kopp kaffe, el.l.
      0
    • Ønsker en sigg
      0
    • Annet
      1
    • Vet ikke
      0
  2. 2. Hva er din følelse når du har kommet?

• Godfølelse/lykke
      13
    • Anger/skyld
      1
    • Annet
      0
  3. 3. Hvordan var det etter at du har kommet siste gang i ditt forrige sextreff?

• kledde på meg og gikk
      3
    • dusjet alene
      2
    • dusjet med henne
      0
    • lå i senga a la kjæresteprat
      7
    • tok en sigg
      0
    • tok en kaffe, mat, el.l.
      0
    • annet
      2

Anbefalte innlegg

Når jeg har hatt et sextreff med en kjøpedame og har kommet min ene, eller to, eller flere ganger i løpet av avtalt tid (det er noen ganger avvik fra det avtalte, men da er det jeg som begår avtalebrudd), er vi egentlig ferdige.  Noen ganger på overtid.  Andre ganger er det tid igjen.  Hva skjer da?

På thaimassasjesalonger er det et innarbeidet arbeidsmønster som det nesten aldri avvikes fra: hun rydder opp etter oss.  Spør noen ganger om jeg vil ha en dusj til.  Så låser hun opp døra og går ut for å ta imot neste kunde.  Etter noen minutter stikker hun hodet inn for å se om jeg er påkledd.  Så viser hun meg vennlig ut av lokalet.

Hos eskorter som gjør incall er det mye forskjellig som kan skje.  I grunnen handler det mye om hva du ønsker, avtaler og er villig til å betale for.  Dette er likevel noen av de forskjellige avslutningene av sextreff som jeg har fått gjennom årene uten å avtalt, eller betalt extra for det:

1. Det alminnelige er at hun tørker av pikken din med noe papir, eller en våtserviett, og gir deg litt extra som du kan tørke deg selv med der hvor det skulle være rester.  Så går hun ut av rommet og gjør seg klar til neste kunde.  Du kler på deg.  Hun titter innom for å se om du er påkledd, og følger deg ut.
  2. Hun spør om du vil ha en dusj til før du går.
  3. Hun spør om du vil bli med henne i dusjen.  Dere dusjer begge.  En gang jeg gjorde dette med en av mine faste ble det en ikke-avtalt runde til i dusjen med full sex.
  4. Hun legger seg ned i sengen ved siden av deg mens pikken blir slapp, men så blir den hard igjen pga. varmen hennes.  Men dere snakker dere bare ned etter sexen.  Før noe fra pkt. 1-3 og du går.
  5. Hun spør om du vil ha noe å spise, eller drikke.  Du får dette i sengen.  Dere snakker sammen mens du inntar det du fikk.
  6. Hun tilbyr deg en røyk, og tenner en selv.
Lenke til kommentar

Forutsetningene varierer fra møte til møte.

Jeg liker å bare ligge der, snakke om løst og fast. Samt å ha en fin nedtrapping på møtet. Kommer an på dama. Noen ganger hvor jeg har kledd på meg og kommet meg ut på gata så raskt jeg kan har det vært med gelebein. Rekorden min er at jeg har vært på gata igjen 11 minutter etter at jeg gikk inn på soverommet (ja, tidsnød og begge var innstilt på at møtet skulle vare så kort som mulig:-)

Når språket ikke er der så blir dette med å snakke stort sett bare rart. Vanskelig å ha den type samtale jeg liker gjennom google translate.

Noen treff er tenkt å bare være kortvarig, mens andre, gjerne gjenbesøk blir mer pratsomme.

Det er jo også noe med den variasjonen i møter som jeg liker. Man får ulik kontakt med de forskjellige.

Og når jeg nå svarte ANNET i tredje spørsmål så var det fordi jeg etter at vi var ferdig så kledde jeg raskt på meg og gikk ut av soverommet. På stua så begynte jeg å snakke med venninna som er i samme leilighet. Hun snakker engelsk, det gjorde ikke hun jeg besøkte. Har hilst på venninna før, men ikke snakket med henne.

Endret av SolanGundersen
Lenke til kommentar

Jeg vil ha den tiden jeg har betalt for, og det sier jeg ifra på forhånd at jeg forventer. Hvis jeg kommer etter 40 minutter og har betalt for en time så spør jeg etter massasje, og slår gjerne av en prat hvis hun forstår engelsk.

EDIT: Dusje kan jeg gjøre hjemme, jeg har ingen som lurer på hvor den lukta kommer fra og hvor jeg har vært (yes!)

Endret av jegern
  • Like 2
Lenke til kommentar
10 minutter siden, jegern skrev:

EDIT: Dusje kan jeg gjøre hjemme, jeg har ingen som lurer på hvor den lukta kommer fra og hvor jeg har vært (yes!)

Hehe..ja, noen dager kan det bli litt vel mye dusjing oxo på en stakkars horebukk: om morran før jobb, så hos gledespiken før hyrdestunden, da dropper jeg etterpå om det ikke har blitt mye søl, og så etter trening på kvelden etter jobb 😂  Har en avtale med de faste om at de ikke bruker oljer, sprayer og parfymer som gjør at jeg drar med meg lukt fra dem ut i andre sosiale lag jeg beveger meg i etterpå.

Lenke til kommentar