Gå til innhold

Hvem er horekunden her? Del 4

Gjest

Mer om mønster  

24 stemmer

1. 1. Jobbsituasjon?

• Fulltidsansatt
      21
    • Deltidsansatt
      0
    • Ufør
      1
    • Pensjonist
      1
    • Gidder ikke / må ikke jobbe
      1
  2. 2. Hvor får jeg penger til sexkjøp?

• Arbeidsinntekt
      22
    • Oppsparte midler
      4
    • Arv
      3
    • Penger fra mamma og pappa
      0
    • Investeringer
      2
    • Annet
      2
  3. 3. Utdanningsbakgrunn

• Ungdomsskole
      3
    • Fagskole
      7
    • Universitet høyskole: Bachelor
      4
    • Universitet høyskole: Master
      7
    • Doktograd
      3

Anbefalte innlegg

Jeg kan jo bare beklage at strukturen på spørsmålene mine er litt rotete. Dette har skjedd etter Solan Gundersens (var det vel?) velkjente innfallsmetoden...

Endret av Karsten
Lenke til kommentar
  • Gjest changed the title to Hvem er horekunden her? Del 4

@Karsten skriv i spørsmålet at alle alternativene er mulig når du åpner for det.  Jeg fant det ut ved prøve-og-feile-metoden.  Har bla mer enn et sted jeg får penger til sexkjøp fra, heldigvis!  Ellers er rådet til alle dere som vil ha mer penger til sex: Prioriter de viktige tingene i livet!

Lenke til kommentar
8 timer siden, Tototre skrev:

@Karsten skriv i spørsmålet at alle alternativene er mulig når du åpner for det.  Jeg fant det ut ved prøve-og-feile-metoden.  Har bla mer enn et sted jeg får penger til sexkjøp fra, heldigvis!  Ellers er rådet til alle dere som vil ha mer penger til sex: Prioriter de viktige tingene i livet!

I 2024 så trodde jeg at folk forstod det, men skal huske det heretter... 

Lenke til kommentar
9 timer siden, Tototre skrev:

Ellers er rådet til alle dere som vil ha mer penger til sex: Prioriter de viktige tingene i livet!

@Karsten Du holder på å bli den nye tototr£ med alle disse spørsmålene.

Det toto skriver her er veldig viktig. Vil du ha mye sex må du enten jobbe hardere, eller jobbe smartere.
Prioriter hva som er viktig for deg, dra til land hvor du får mye sex for pengene.
Skaff deg faste, og du vil automatisk få mer tid, bedre tid og kanskje til og med musesprut.

• Thanks 1
Lenke til kommentar
33 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

@Karsten Du holder på å bli den nye tototr£ med alle disse spørsmålene.

Det toto skriver her er veldig viktig. Vil du ha mye sex må du enten jobbe hardere, eller jobbe smartere.
Prioriter hva som er viktig for deg, dra til land hvor du får mye sex for pengene.
Skaff deg faste, og du vil automatisk få mer tid, bedre tid og kanskje til og med musesprut.

Jeg prioriterer, tester og utvikler nye konsepter hele tiden.  For å få flest mulig resultater som kan sammenlignes best mulig.  Og så går jeg videre med det som fungerer best for meg.  Og i dette arbeidet er spørreundersøkelsene en del av det store bildet, fordi svarene gir data som jeg og andre kan bearbeide for å få mer kvalitetssex for midlene våre.

Lenke til kommentar