Gå til innhold

Julegaver

Gjest

Eskortejulegaver (jeg oppfordrer alle til å gi en skjerv)  

20 stemmer

1. 1. Hvor mye kan du tenke deg å bruke på en julegave til en eskorte?

• gir ikke julegaver til eskorter
      7
    • inntil 200 kr
      3
    • 200-500 kr
      0
    • 500-750 kr
      0
    • 750-1000 kr
      4
    • 1000-2000 kr
      1
    • 2000-4000 kr
      0
    • 4000 -6000 kr
      2
    • over 6000 kr
      3
  2. 2. Hva skal du gi?

• ingenting
      9
    • penger
      3
    • gavekort (klær, vin, mat, underholdning, reise, m.m.)
      2
    • smykke
      1
    • mat eller drikke
      1
    • armbåndsur
      1
    • parfyme
      1
    • klær, sko
      0
    • blomster, planter
      0
    • annet
      2

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Påsan skrev:

Eller får du gaver fordi du betaler generelt bra extra og ikke pruter like mye som det høres ut som 😄

Pruter stort sett bare hos thaier og noen norske.  Om jeg har mer enn tre treff med den samme spør jeg om det er mulighet for kvantumsrabatt om jeg fortsetter å komme med hyppig intervall.  Det får jeg overraskende ofte, så jeg er frampå der.

Tror jeg får gaver fordi jeg er en god kunde som ikke krever så vanskelige tjenester.  Legger igjen ganske mye hos de jeg liker i løpet av et år.  Tenker det er noe av grunnen til at de gir meg gaver.  Løper ikke rundt etter nye opplevelser hver uke.

Lenke til kommentar
49 minutter siden, Tototre skrev:

Betaler oxo bra (extra) for sex på julaften og i romjula!

Ja, mener å ha lest i innleggene dine om en interesse for røde dager :-) Klart det blir ekstra betaling da :-) 

• Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Snu det på hodet: Jeg fikk gave først.  Oppdragelsen min gjorde at jeg ga noe tilbake.  Siden har det fortsatt.  Med flere.  Betaler oxo bra (extra) for sex på julaften og i romjula!

For min del startet det nok med at jeg fikk en gave sånn helt utenom bursdag og jul, som viste at hun faktisk hadde tenkt over hva jeg snakket om.

• Like 1
Lenke til kommentar