Gå til innhold

445 påloggede brukere? Noen god forklaring

Gjest

Anbefalte innlegg

Nå har det akkurat vært 445 brukere pålogget her.  Hva er det som skjer?  Har skjedd et par, tre ganger før det siste året.  Da trodde jeg det var onkel som hadde en aksjon gående som forberedelse til et julebord, eller at det er studenter på seminar som blir oppfordret av sin professor til å prøve å forstå hvordan en horekunde tenker.   Det er forresten umulig å forstå, for vi er like vanlige og forskjellige som alle andre som IKKE kjøper sex.

Lenke til kommentar

nå er det 457 påloggede brukere.

Det var en gang på et universitet at det skulle spilles Kahoot.  Da hadde en av studentene gjort noe datateknisk som gjorde at det i løpet av få sekunder var over 800 deltakere i spillet, selv om det bare var 65 i lokalet.  Er det noe lignende som skjer her?  Tror nok ikke helt at det er onklene.  Ja, ja, det hadde jo knulletorsdag i går, så om de har fått med seg tantene og ikke blitt ferdige.

Lenke til kommentar

At det er halv skatt i desember merkes 🥰

noen av mine stamkunder bruker faktisk både bonuser og den halve skatten på lengre treff med meg ♥️ 

også mange flere nye kunder som tar kontakt 🔥 Godt det blir en tur til Oslo på meg oppunder jul 🫦

hvilket minner meg på, jeg må lage et innlegg om det 😜

• Like 4
Lenke til kommentar
  På 7.12.2024 den 23.55, Gravidelsker skrev:

Halv skatt i desember ja.

Også drar kona hjem til svigers, eneste dagene i året jeg kan få besøk av en hore hjemme 😍, det liker jeg å utnytte.

Expand  

Har du risikovurdert dette helt ut?

Det er klin umulig at hun plutselig kommer hjem utkledd som sexy nissemor for å gi deg en hyggelig overraskelse, ikke sant?

Det har jo blitt morsomme filmøyeblikk av slikt…

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

@Gravidelsker og @SolanGundersen hjemmebesøk av eskorter er alltid fint, .... og kan være spennende!

Enig i at en bør gjøre en risikovurdering.  Har en elskerinne som er flink med sånt.  Etter at  vi har vært i dobbeltsenga hennes så skifter hun alltid alt sengetøyet.  Det tror jeg er et godt tips, for selv på hotell så kan jeg finne et enkelt sort hårstrå etter en stuepike, og den som finner noe slik vil alltid lure på hvor det kommer fra.  Det blir som håret i suppa.

Lenke til kommentar
  På 8.12.2024 den 10.07, Tototre skrev:

@Gravidelsker og @SolanGundersen hjemmebesøk av eskorter er alltid fint, .... og kan være spennende!

Enig i at en bør gjøre en risikovurdering.  Har en elskerinne som er flink med sånt.  Etter at  vi har vært i dobbeltsenga hennes så skifter hun alltid alt sengetøyet.  Det tror jeg er et godt tips, for selv på hotell så kan jeg finne et enkelt sort hårstrå etter en stuepike, og den som finner noe slik vil alltid lure på hvor det kommer fra.  Det blir som håret i suppa.

Expand  

Det er en forskjell om svigers er bosatt i indre Troms og det tar en halv dag å komme seg til Oslo igjen eller om de holder til i Moss.

Ring på fasttelefonen til svigers i indre Troms, snakk med kona, deretter bestille eskorte takeaway fiks levert på døra. Den skal vel være ganske trygg.

Lenke til kommentar
  På 8.12.2024 den 10.11, SolanGundersen skrev:

Det er en forskjell om svigers er bosatt i indre Troms og det tar en halv dag å komme seg til Oslo igjen eller om de holder til i Moss.

Ring på fasttelefonen til svigers i indre Troms, snakk med kona, deretter bestille eskorte takeaway fiks levert på døra. Den skal vel være ganske trygg.

Expand  

Ja, men SolanG, dette er vel egentlig et tema som trenger en egen tråd.  Jeg starter den, eller vil du?  Så skriver vi litt om outcall til eget hjem.

Lenke til kommentar
  På 8.12.2024 den 10.12, Tototre skrev:

Ja, men SolanG, dette er vel egentlig et tema som trenger en egen tråd.  Jeg starter den, eller vil du?  Så skriver vi litt om outcall til eget hjem.

Expand  

Ta den du, @Tototre

Den hører vel til under HMS-kapitellet i håndbok for...

Risikovurdering er jo noe man bør bruke i alle sammenhenger i denne hobbyen her.

For eksempel er vel besøk i Tønsberg noe man bør vente bitte litt med nå som media tvinger politiet ut av de gode varme kontorstolene i disse førjulsdager :-) 

Endret av SolanGundersen
  • Like 2
Lenke til kommentar
  På 8.12.2024 den 10.11, SolanGundersen skrev:

Expand  

Men pass på hvis du har videoovervåkning med opptak hejmme...

• Haha 1
Lenke til kommentar

Kamera har jeg ikke, og familien til kona bor langt unna så det er ingen fare for at hun plutselig kommer innom.

Når jeg får hjemmebesøk velger jeg en hore med samme hårfarge som kona, og passer på å støvsuge godt samt skifte sengetøy.
Vet at risikoen er høyere hjemme, og at jeg like gjerne kunne dratt til leiligheten til en jente. Men det er noe ekstra hot med å pule en hore i samme senga som jeg puler kona 🥰.

I fjor satt jeg å chatta med henne mens jeg ble sugd, fikk også pult hora på pulten til kona som jeg syntes var koselig. Men er jo en del vaskejobb etterpå. For meg er utroskap noe av det som gjør eskorter så hot, syntes det er kos å snakke om kona mi med horer mens jeg puler dem ^^

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
  På 8.12.2024 den 16.05, Gravidelsker skrev:

Kamera har jeg ikke, og familien til kona bor langt unna så det er ingen fare for at hun plutselig kommer innom.

Når jeg får hjemmebesøk velger jeg en hore med samme hårfarge som kona, og passer på å støvsuge godt samt skifte sengetøy.
Vet at risikoen er høyere hjemme, og at jeg like gjerne kunne dratt til leiligheten til en jente. Men det er noe ekstra hot med å pule en hore i samme senga som jeg puler kona 🥰.

I fjor satt jeg å chatta med henne mens jeg ble sugd, fikk også pult hora på pulten til kona som jeg syntes var koselig. Men er jo en del vaskejobb etterpå. For meg er utroskap noe av det som gjør eskorter så hot, syntes det er kos å snakke om kona mi med horer mens jeg puler dem ^^

Expand  

Du løper en risiko med å knulle i ekte sengen. Jeg har gjort mye rart, men det tar jeg ikke!

Lenke til kommentar
  På 6.12.2024 den 22.05, Tid for Nytelse skrev:

noen av mine stamkunder bruker faktisk både bonuser og den halve skatten på lengre treff med meg ♥️ 

også mange flere nye kunder som tar kontakt 🔥 Godt det blir en tur til Oslo på meg oppunder jul 🫦

Expand  

Sexy lesning at du er så populær i desember! 🤩

Lenke til kommentar
  På 6.12.2024 den 22.05, Tid for Nytelse skrev:

Expand  

Milf45 fra SD? 

• Like 1
Lenke til kommentar