Gå til innhold

Lounge Livets Glade Gutter (LLGG)

Gjest

Stedet for livets glade gutter  

11 stemmer

1. 1. Syns du navnet er diskriminerende?

• nei
    • vet ikke
    • ja, jeg er kvinne
      0
    • ja, jeg er LBTRHGSQRS
      0
  2. 2. Hvor mange av kravene til medlemskap oppfyller du?

3. 3. Hva vil du helst ha akkurat nå?

Anbefalte innlegg

LIVETS GLADE GUTTER

Som et alternativ til Herresalongen for Grand Masters (GM) åpner her en en lounge* for livets glade gutter. Her trenger du ikke eurobonuskort eller GM-tittel for å slippe inn, men det er åpent for alle som kan kjenne seg igjen i minst 8 av flg. 10 kriterier:

1. andre har kalt deg en livsnyter
  2. du liker å være seint oppe
  3. du tar deg gjerne en rus eller to
  4. du er kjent med hvordan en sigar skal behandles
  5. hotell er ditt andre hjem
  6. du har sex et et tosifret antall personer i løpet av året
  7. du kan identifisere deg med helten i westernfilmer
  8. du har gått tom for penger ute på byen
  9. du har fått tilsnakk av politi
  10. du er på forumet på noresk hver uke for å planlegge neste nytelse

* Det var @Langbein som brukte begrepet først. Se hva det kan innebære: Hva betyr lounge?

Lounge, vestibyle, hall; lokale i for eksempel flyplass, hotell eller ombord i båt, fly eller tog der man kan slappe av i behagelige omgivelser. Ofte i tilknytning til fasiliteter som røykerom, toaletter og så videre.

OK, her er det digitalt, så mye blir opp til fantasien din.  Medlemskapet er gratis!  Legg merke til at du blir outet om du blir medlem, for medlemskapet opprettes ved å svare på spørsmålene over. 

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
12 minutter siden, jegern skrev:

Den med å komme i klammeri med politiet, sigar, og at hotell er mitt andre hjem 🙂 

Nåja, alt dette er lett å ordne.  Jeg tiltrekker meg uniformer, gjerne på dagtid oxo, så bare du treffer meg og gjør som jeg sier....

Ellers er jo kriteriene noe som bare kom opp fra egen erfaring.  Googlet, men fikk jo bare opp Vestlandsfanden, og vil ikke settes i bås med dem.  Fant heller ikke noen gode, relevante engelske kriterier, så det kan jo endre etter flertallsvotering?

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
1 minutt siden, jegern skrev:

Vi kan møtes på hotellrom med Brianna, du tar med sigarer, hun tar på seg politiuniform. Da kan jeg til nød skryte på meg tre til.

Shit, burde hatt med trekant i kriteriene!  Får jeg ta på deg oxo, eller er du helt hetero?

Lenke til kommentar
3 minutter siden, jegern skrev:

Hahaha, nei jeg svinger bare en vei 🙂

Politiuniform liker jeg oxo.  En av mine faste bruker det for å sette meg fast.  Jeg måtte bare spørre.  Har nemlig smak sæd fra andre for å forstå hvordan kvinnene har det.  Ikke spør!  Men trekant med to menn, ja, det har jeg ikke gjort før.  4some med to par, derimot.

Nå er vi i ferd med å sette tonen og skape et miljø her på LLGG, @jegern.  Snart kommer gloryhullet!

Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Litt overrasket, men likevel ikke, over at aktive karer som @SolanGundersen og @jegern ikke kvalifiserte til medlemskap i LLGG.  Men førstnevnte er jo GM og er med i den klubben, og @jegern har heller ikke mange dager igjen.  Jeg vil utfordre dere to: Hva er det dere mangler av kriteriene?  Vi andre kan jo hjelpe dere vil jeg tro?

12 timer siden, Tototre skrev:

Utad fremstår jeg som asket. Når skal du unne deg noe? er vel mer det jeg hører.

1. du liker å være seint oppe

Se på tidspunktet når dette er skrevet så ser du at den er i boks

1. du tar deg gjerne en rus eller to

Har sluttet å drikke (unner meg et unntak nå i romjulen i forbindelse med utenlandsferie). Aldri prøvd noe annet.

1. du er kjent med hvordan en sigar skal behandles

Aldri røyka noe som helst, kommer aldri til å gjøre det heller. Sigarer bør vel behandles som spesialavfall på Klemetsrud.

1. hotell er ditt andre hjem

Mye mer brukt i tidligere jobber og verv. Nå er det best hjemme. Skal mye til før jeg overnatter på hotell hvis det ikke er klin umulig å komme meg hjem. 

1. du har sex med et tosifret antall personer i løpet av året

Ja. 2024 har vært helt revolusjonært i så måte for min del. De skulle bare visst de som tror jeg er asket :-)

1. du kan identifisere deg med helten i westernfilmer

Westernfilmer? Hvor gammel er du egentlig, @Tototre?

1. du har gått tom for penger ute på byen

Jeg går aldri tom for penger. Heller ikke på byen :-) Men velger å ikke ta med for mye kontanter akkurat ved besøk. Minimere risken for uventa fristelser (ja, der var asketen på plass igjen:-)

1. du har fått tilsnakk av politi

Ikke bare tilsnakk. Har faktisk vært kjørt bort i en svartemarje i Liverpool (fotballhooligan, du veit :-))

1. du er på forumet på noresk hver uke for å planlegge neste nytelse

Ja, den er vel i boks så det holder

Bare fire punkter er ikke nok.

Men anser meg allikevel som en av livets glade gutter. Evig optimist!

• Like 4
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Jeff Pezos skrev:

10/10 så sign me up!  😎 

Det var du som gav meg ideen til denne posten gjennom en PM (privat melding/direkte melding)

Hadde vært rart om du ikke ble med her, ja.

Lenke til kommentar
På 5.12.2024 den 11.59, Tototre skrev:

LIVETS GLADE GUTTER

Som et alternativ til Herresalongen for Grand Masters (GM) åpner her en en lounge* for livets glade gutter. Her trenger du ikke eurobonuskort eller GM-tittel for å slippe inn, men det er åpent for alle som kan kjenne seg igjen i minst 8 av flg. 10 kriterier:

2. du liker å være seint oppe
  3. du tar deg gjerne en rus eller to
  4. du er kjent med hvordan en sigar skal behandles
  5. hotell er ditt andre hjem
  6. du har sex et et tosifret antall personer i løpet av året
  7. du kan identifisere deg med helten i westernfilmer
  8. du har gått tom for penger ute på byen
  9. du har fått tilsnakk av politi
  10. du er på forumet på noresk hver uke for å planlegge neste nytelse

Er dette en avlegger av Tullekontroet?
Fint at resten av brukerne er inkludert, 
så får dem et lite innsyn i livet til en Grand Master.
Det kan hjelpe med å motivere dem.

Og til alle som ikke er medlem enda, dere kan fjerne den erotiske gifèn som er signaturen min ved å bli medlem.

Lenke til kommentar
1 time siden, ShamanDureX skrev:

Er dette en avlegger av Tullekontroet?
Fint at resten av brukerne er inkludert, 
så får dem et lite innsyn i livet til en Grand Master.
Det kan hjelpe med å motivere dem.

Og til alle som ikke er medlem enda, dere kan fjerne den erotiske gifèn som er signaturen min ved å bli medlem.

Produktutvikling, @ShamanDureX.  Liker faste spalter for tull og tøys.  Og et par for alvor og info.  Over tid er det slikt som bygger stabilitet?  Iallefall er det grunnleggende kommunikasjonspsykologi.  Så hvorfor ikke bruke det når jeg kan det?

Lenke til kommentar

Et av produktene jeg utvikler for noresk er jo faste formater for spørsmål og svar.  Det er foreløpig på tegnebrettet, men jeg tror nok at @SolanGundersen kommer opp med et arsenal med regneark tilpasset ulike formål når tiden er inne 😂

Har likevel et brennende spørsmål (vel, egentlig er det klissvått):

- Skal på et offentlig bad, type svømmehall, med en eskorte.  Hun ser fram til at vi skal sitte i boblebadet.  Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
12 timer siden, Tototre skrev:

Skal på et offentlig bad, type svømmehall, med en eskorte.  Hun ser fram til at vi skal sitte i boblebadet.  Hva skal jeg gjøre?

Velg en løs og kort shorts, gjerne med splitt foran som de vi brukte på 80-tallet

Lenke til kommentar
3 minutter siden, jegern skrev:

Velg en løs og kort shorts, gjerne med splitt foran som de vi brukte på 80-tallet

Allover Briefs Badebukse Arena | Briefs | MaxLife ECO

Det var i dag!  Brukte denne.  Hun ble imponert, sikkert fordi ingen av de andre mennene hadde like liten badebukse som meg.  Noen ganger er det litt vanskelig å holde reisningen innenfor.  Var der i 98 minutter, og ble renere enn på lenge.  Det mest interessant var ikke boblebadet, men terapibassenget hvor jeg lærte henne noen svømmetak.  Det var bare oss og et ungt, nyforelsket par der.  Ellers satte jeg ny rekord for dagen i sklia.  Sikkert fordi det stort sett bare hadde vært pensjonister der fram til vi kom 😂

Lenke til kommentar