Gå til innhold

Hvem er horekunden her?

Gjest

Hvem er jeg som horekunde?  

58 stemmer

1. 1. Min alder er

• 16-25
      0
    • 26-45
      17
    • 46-65
      34
    • 66-85
      7
  2. 2. Sivilstand

• Single
      9
    • Samboende
      11
    • Gift
      28
    • Skilt
      6
    • Enke / enkemann
      4
  3. 3. Har barn i alderen...

• 0-15
      26
    • 16-25
      17
    • 26+
      15

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 18. des. 2024, 23:00

Anbefalte innlegg

Jeg er nysgjerrig på hvem vi/dere er og la til denne undersøkeksen. Tenker at det kommer en eller flere oppfølgere med flere spørsmål.

Her er du anonym - så fritt frem...

Lenke til kommentar
1 time siden, Karsten skrev:

Jeg er nysgjerrig på hvem vi/dere er og la til denne undersøkeksen. Tenker at det kommer en eller flere oppfølgere med flere spørsmål.

Her er du anonym - så fritt frem...

Denne har jeg ventet på!

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg er litt overrasket over at mange er i samme age bracket som meg, 48år. Jeg vill tro mange yngre ville vært aktive. Jeg ser mange er gift. Det er en folkesykdom med så lite sex i ekteskapet. Mange sitter på hver sin tue «å knuller lite» Koner som holder igjen, er veldig tørre eller rett og slett ikke kåte på mennene sine holder eskorte næringen i live… Videre er det typisk ureflekterte menn å «shift blame» vi må ta inn over oss at det å pusse tennene, stramme opp kroppen, kjøpe noen freshe skjorter, nye boksere, dusje eller bare generelt være litt striglet er kun til vår egen fordel.

Lenke til kommentar
15 minutter siden, Aksel Hennie skrev:

Jeg er litt overrasket over at mange er i samme age bracket som meg, 48år. Jeg vill tro mange yngre ville vært aktive. Jeg ser mange er gift. Det er en folkesykdom med så lite sex i ekteskapet. Mange sitter på hver sin tue «å knuller lite» Koner som holder igjen, er veldig tørre eller rett og slett ikke kåte på mennene sine holder eskorte næringen i live… Videre er det typisk ureflekterte menn å «shift blame» vi må ta inn over oss at det å pusse tennene, stramme opp kroppen, kjøpe noen freshe skjorter, nye boksere, dusje eller bare generelt være litt striglet er kun til vår egen fordel.

Samme her, så for meg at det var langt flere ungfoler her, og ikke bare oss "hvite menn" som pusher, eller har pushet 50.  Ellers enig i at det aldri skader for selvbildet å strigle seg opp litt. Komme seg på trening, kjøpe seg noe freshe klær, ta en tur innom Jan Thomas for en hårklipp og en finger i rompa, og helst en dusj etterpå. Livet blir så mye bedre. :) 

• Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Karsten skrev:

Jeg gikk i Alzheimer-fellen... Det er fullt mulig å IKKE ha barn - bare ikke her... 🤪

Det er ikke farlig så lenge du ikke er GM ennå.  Det er mye verre for meg siden det er så mange som ser opp til meg, vel, som ser mine feil.

Lenke til kommentar
6 timer siden, Aksel Hennie skrev:

det å pusse tennene, stramme opp kroppen, kjøpe noen freshe skjorter, nye boksere, dusje eller bare generelt være litt striglet er kun til vår egen fordel.

Helt klart, ikke minst eskortene liker det, selv om det bare er en jobb for dem så liker de bedre å kjøre en ny mercedes enn en gammel saab

• Like 6
Lenke til kommentar
1 time siden, Griffelen skrev:

Det der har jeg lurt på. Hva betyr sånt for service og stemning?

Aner ikke. Har aldri dukket opp og "smelled like garbage", som en "timesvenninne" sa en gang...

Lenke til kommentar
1 time siden, Griffelen skrev:

Det der har jeg lurt på. Hva betyr sånt for service og stemning?

Om god hygiene og et pent antrekk hjelper? Selvfølgelig. Jeg hadde en kunde som hadde med seg egen tannbørste og pusset tennene før han kom inn på soverommet, og tro det eller ei jeg ble utrolig imponert. Fantastisk førsteinntrykk. Det skal ikke så mye til.

• Like 2
Lenke til kommentar

Jeg tar med egen deo, som jeg bruker etter dusjen.
Opplevde en gang ei jente prøvde spraye meg med axe etter dusjen.
Det satt jeg ikke pris på.

Lenke til kommentar

God hygiene hjelper, selvsagt.  Både på førsteinntrykket som @Otono skriver, og som @jegern er inne på i sin bildebruk.  Ved gjentatte besøk har jeg ofte med tannbørste og egen tannkrem.  Og lar være å spise sterk mat, eller drikke kaffe i timene før.  Litt er jeg villig til å ofre.

Men

det er mange ganger jeg har hatt sex uvasket, svett etter lang reise, spist indisk osv., og ingen sexarbeidere har noen gang kommentert det.  Til det er de fleste for profesjonelle.  Da har jeg ikke kysset, eller bedt om det, og ofte har hun hatt en våtserviett som har blitt dratt over pikk og rumpesprekk.  Men jeg vet at det ikke har vært topp.  Jeg har komme likevel.  Og tror at mange av de som jobber med dette gjør det de må.  Og derfor hater de nok oxo jobben.

Norge og norske menn har visst et godt rykte, tross alt.  I Tyskland og Frankrike er det lange flere ustelte menn som kjøper sex.

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tototre skrev:

God hygiene hjelper, selvsagt.  Både på førsteinntrykket som @Otono skriver, og som @jegern er inne på i sin bildebruk.  Ved gjentatte besøk har jeg ofte med tannbørste og egen tannkrem.  Og lar være å spise sterk mat, eller drikke kaffe i timene før.  Litt er jeg villig til å ofre.

Men

det er mange ganger jeg har hatt sex uvasket, svett etter lang reise, spist indisk osv., og ingen sexarbeidere har noen gang kommentert det.  Til det er de fleste for profesjonelle.  Da har jeg ikke kysset, eller bedt om det, og ofte har hun hatt en våtserviett som har blitt dratt over pikk og rumpesprekk.  Men jeg vet at det ikke har vært topp.  Jeg har komme likevel.  Og tror at mange av de som jobber med dette gjør det de må.  Og derfor hater de nok oxo jobben.

Norge og norske menn har visst et godt rykte, tross alt.  I Tyskland og Frankrike er det lange flere ustelte menn som kjøper sex.

Tenk å være så ekkel og skitten at en eskorte må vaske deg som en baby under bleieskift. Altså... ta med deg våtservietter i bilen eller finn nærmeste offentlige WC der du kan vaske deg før besøket. Drøyt.

• Thanks 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Otono skrev:

Tenk å være så ekkel og skitten at en eskorte må vaske deg som en baby under bleieskift. Altså... ta med deg våtservietter i bilen eller finn nærmeste offentlige WC der du kan vaske deg før besøket. Drøyt.

Hvilken verden lever du i søta?  Plukker jeg opp en gateprostituert i bilen etter å ha kjørt i åtte timer, så vet hun hva som kan være det verste.  Og jeg er slett ikke av de verste.  Dette har med hvor og hvordan du jobber som sexarbeider.

Jeg har vært på thaisalonger uten dusj, eller andre vaskemuligheter med rennende vann.  Da fyller de noen ganger vann i ei bøtte og vasker kunden med klut.  Ja, sånn er virkeligheten.  Ang. offentlige toaletter: Ikke alltid enkelt å finne i en fremmed by på nattestid når de fleste bensinstasjoner er stengt.  Poenget er at sexarbeidere er vant med dette og gir ikke dårligere service slik at kunden ser det.  Du ville kanskje sagt nei takk, men da er du i mindretall (og antakelig norsk?)

Lenke til kommentar
13 minutter siden, Tototre skrev:

Hvilken verden lever du i søta?  Plukker jeg opp en gateprostituert i bilen etter å ha kjørt i åtte timer, så vet hun hva som kan være det verste.  Og jeg er slett ikke av de verste.  Dette har med hvor og hvordan du jobber som sexarbeider.

Jeg har vært på thaisalonger uten dusj, eller andre vaskemuligheter med rennende vann.  Da fyller de noen ganger vann i ei bøtte og vasker kunden med klut.  Ja, sånn er virkeligheten.  Ang. offentlige toaletter: Ikke alltid enkelt å finne i en fremmed by på nattestid når de fleste bensinstasjoner er stengt.  Poenget er at sexarbeidere er vant med dette og gir ikke dårligere service slik at kunden ser det.  Du ville kanskje sagt nei takk, men da er du i mindretall (og antakelig norsk?)

De lar deg gjøre det fordi de ikke har noe valg, ikke fordi de er så vant til det og dermed ikke synes det er like grusomt. De hater hvert sekund med en skitten kunde.

Du påstår "Dette har med hvor og hvordan du jobber som sexarbeider", nei, dårlig hygiene hos kunder er en konsekvens av at visse sexarbeidere ikke har økonomi til å si nei. Og det vet dere. Og derfor fortsetter dere å møte opp skitne og med null respekt.

Poenget er: Å møte en sexarbeider uvasket og skitten er bare enda en måte å utnytte de mest vanskeligstilte eskortene.

Endret av Otono
  • Like 4
Lenke til kommentar

Folk er forskjellige. Hvis jeg vet jeg skal ha en massasjetime en dag, dusjer jeg om morgenen, shaver og steller foran og bakover og barberer ansiktet. Ren skjorte - og går aldri steder deg jeg ikke kan dusje først (og etter). Men jeg aner jo ikke noe om det spiller noen som helst rolle. Jeg bare føler meg bedre selv på den måten, jeg skal jo være naken sammen med et menneske som ganske sikkert er noen år yngre enn meg selv.

Jeg har til og med takket nei til assisted shower noen ganger, og sagt at det får være måte på hvor mange gasnger jenta skal utsette huden sin for dusjing og uttørring. Det er jo samtidig sånn at fellesdusj egentlig ikke er så stas, slik jeg ser det. Jeg foretrekker å dusje alene og forberede meg mentalt, og kanskje komme ut av dusjen kledelig halverigert.

Endret av Griffelen
Lenke til kommentar
29 minutter siden, Griffelen skrev:

Jeg har til og med takket nei til assisted shower noen ganger, og sagt at det får være måte på hvor mange gasnger jenta skal utsette huden sin for dusjing og uttørring. Det er jo samtidig sånn at fellesdusj egentlig ikke er så stas, slik jeg ser det. Jeg foretrekker å dusje alene og forberede meg mentalt, og kanskje komme ut av dusjen kledelig halverigert.

Ja, det er riktig at huden ikke har godt av å dusje så mange ganger som du sier.  Men en årsak til at noen sexarbeidere gjerne vil vaske deg er nettopp det som har med renslighet å gjøre:  Selv når vi menn dusjer på stedet så er det altfor mange som ikke gjør det godt nok.  Det må vaskes med såpe og vann.  Dette synes å være mer utbredt i utlandet, der har det vært langt vanligere at eskorten har vasket meg for å være sikker på at jeg er ren nok.  Så like seksuelt i akkurat det, egentlig.

Lenke til kommentar

Dette ble den etterlengtede hygiene-tråden... og jeg følger på med:

Jeg hadde i et av Københavns bedre hoteller på Hammerichsgade besøg av en pike med navn Mina. Hun opererte for et par år tilbake og gjorde kun outcall. Hun var meget vakker. Jeg møtte henne i lobbyen, og vi tok heisen opp til rommet. Vel oppe tok vi begge en dusj. Men da jeg ikke slikket henne foreslo hun at hun kunne ta en dusj til hvis hun ikke var ren nok for meg... Det var selvsagt ikke tilfelle, men tilbudet stod der.

Etter 2 timer hoppet hun i dusjen igjen før hun dro videre på turné.

Service, fresh og alltid ren fra topp til tå. Hun er vel den piken jeg savner mest.

Lenke til kommentar

Jeg har stor sympati for damer som ikke liker å suge på en penis som smaker som en sur sokk.
Er derfor det alltid er viktig å vaske seg ordentlig.
Profesjonelle eskorter sender deg i dusjen selv om du sier du er nydusjet.

kjkkiji.jpg

Lenke til kommentar
38 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Jeg har stor sympati for damer som ikke liker å suge på en penis som smaker som en sur sokk.
Er derfor det alltid er viktig å vaske seg ordentlig.
Profesjonelle eskorter sender deg i dusjen selv om du sier du er nydusjet.

kjkkiji.jpg

Jeg har kun én gang opplevd å bli overrasket over at en dame ikke ba meg dusje, hun bare kastet seg over og sugde i vei.

Etterhvert ble jeg oppmerksom på at dama lukta vondt og var veldig svett.

Det viste seg etterpå at dette skyldtes at dusjen var i ustand.

Dette var en av disse dårlig-service-Colombia-kjerringene som er flere i en leilighet på utleiebygg…

• Like 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Griffelen skrev:

Folk er forskjellige. Hvis jeg vet jeg skal ha en massasjetime en dag, dusjer jeg om morgenen, shaver og steller foran og bakover og barberer ansiktet. Ren skjorte - og går aldri steder deg jeg ikke kan dusje først (og etter). Men jeg aner jo ikke noe om det spiller noen som helst rolle. Jeg bare føler meg bedre selv på den måten, jeg skal jo være naken sammen med et menneske som ganske sikkert er noen år yngre enn meg selv.

Sånn gjør jeg det også. Unntak er når jeg besøker jenter jeg vet har rent bad med rene håndklær og og god dusjsåpe, da kan jeg nøye meg med barbering på morgenen. Menn har heller ikke godt av å dusje for ofte, det blir jo som regel en dusj før man forlater jenta også. Og en dusj hjemme igjen for å lukte som vanlig.

Noen jenter har sterkt parfymerte leiligheter eller så lukter håndklær så sterkt at man må dynke seg i antibac, våtservietter eller hva man finner på vei hjem.

Tannpuss er også viktig, og som jeg tidligere har nevnt tyggegummi like før møtet.

Og intimservietter og munnskyll tilgjengelig, just in case.

• Like 2
Lenke til kommentar
10 timer siden, Griffelen skrev:

Jeg har til og med takket nei til assisted shower noen ganger, og sagt at det får være måte på hvor mange gasnger jenta skal utsette huden sin for dusjing og uttørring. Det er jo samtidig sånn at fellesdusj egentlig ikke er så stas, slik jeg ser det. Jeg foretrekker å dusje alene og forberede meg mentalt, og kanskje komme ut av dusjen kledelig halverigert

Jeg tenker litt annerledes på det, hvis eskorten foreslår å dusje sammen så kan det være fordi hun faktisk trenger å dusje selv. Sier jeg nei kan jeg da risikere en sur lukt i 69. Ja, det har skjedd.

• Haha 2
Lenke til kommentar