Gå til innhold

Avhengig av sexkjøp?

Rhek84

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har i det siste skjønt at jeg er avhengig av å kjøpe sex. Usikker på om dette er rette stedet å legge ut dette på men det er sikkert noen der ute som har det som meg. Jeg har begynt å få hjelp men merker at det er veldig vanskelig å få snakket med andre i samme situasjon. Personlig har jeg hatt det helt jævlig med dette så sikkert noen der ute/her inne som føler det samme. 

Så hvis noen har lyst til å ta en prat, ta gjerne kontakt. Skjønner det er vanskelig selvfølgelig.  Men jeg prøver til tross.

Mail: [email protected]

• Like 5
Lenke til kommentar

Om du er født i 1984 og er 40 år har jeg kun følgende å gi deg support med «get it together man»

Når du går på Rema 1000 så kjøper du det du vil ha. Easy.

Når du browser RE så kjøper du det du vil ha. Easy

Det er ingen stigmata rundet det å kjøpe sex. Ikke noe feil med å jage rusen av en ny eskorte.

Keep doing what you are doing.

Jeg har vært aktiv i en årrekke og jeg gleder meg til fremtidige opplevelser.

• Like 5
  • Haha 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Jeg har vært aktiv i en årrekke og jeg gleder meg til fremtidige opplevelser.

Ikke mye sympati å hente fra Aksel her. Skjønner problemstillingen og på ett eller annet tidspunkt vil vel også jeg legge inn årene. Men ja, det er en rus å treff gull.

• Like 1
Lenke til kommentar
21 timer siden, Rhek84 skrev:

Hei

Jeg har i det siste skjønt at jeg er avhengig av å kjøpe sex. Usikker på om dette er rette stedet å legge ut dette på men det er sikkert noen der ute som har det som meg. Jeg har begynt å få hjelp men merker at det er veldig vanskelig å få snakket med andre i samme situasjon. Personlig har jeg hatt det helt jævlig med dette så sikkert noen der ute/her inne som føler det samme. 

Så hvis noen har lyst til å ta en prat, ta gjerne kontakt. Skjønner det er vanskelig selvfølgelig.  Men jeg prøver til tross.

Mail: [email protected]

Har aldri hatt dette problemet. Bare et av fire besøk til betalingsdamer er virkelig gode. Ofte føles det som bortkastede penger. Av og til møter man så dårlige og ekle sexarbeidere at det kan ta flere måneder eller år før man en gang vurderer å gjøre noe nytt fremstøt.

Neste gang du føler suget skal du finne en av damene med den mest glorete annonsen på RE og dra dit med store forventninger. Da er sjansen stor for at du blir skuffet og kurert.

Lenke til kommentar