SolanGundersen Skrevet i går, 14:17 Share Skrevet i går, 14:17 Besøkte Ayda når hun var på Lillestrøm. Nå er hun i Fredrikstad. Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet i går, 14:57 Forfatter Share Skrevet i går, 14:57 10 minutter siden, Espenols skrev: Bra? Ja, jeg likte jo dama. Det var et fint besøk. Massasjen ikke all verden. Den får jeg bedre andre steder (ikke thai-steder). Og litt rushing for å bli ferdig tidlig. Men det kan man forebygge med å snakke om det på forhånd. Ikke utenkelig at jeg besøker henne igjen, men enn så lenge har det vært andre som har fristet mer når jeg har gjort besøk. Hvor galt kan det gå når det er 1000,- for 30 minutter, eventuelt 1200 for 45 minutter som jeg hadde. Ser hun ikke oppgir pris nå så det er kanskje andre priser som gjelder. Skriv gjerne litt her om du gjør et besøk hos henne. 1 Siter Lenke til kommentar
jazmin Skrevet i går, 19:12 Share Skrevet i går, 19:12 https://vipurl.pro/hotlady Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg