Gjest Skrevet Desember 1, 2024 Share Skrevet Desember 1, 2024 Noen som kjenner til hen? Var fra Malaysia hadde hen på sc for en stund siden og traff hen i Oslo en gang. Siter Lenke til kommentar
Jonny Skrevet Desember 2, 2024 Share Skrevet Desember 2, 2024 Hei Jeg er administrator for et chatterom for utleieboliger for jenter i Skandinavia. Jeg ser etter folk som ønsker å leie leilighet, konfidensielt, daglig, ukentlig i store byer i Norge. 1000 nok ett rom per dag. Detaljer via WhatsApp +37258932215 Siter Lenke til kommentar
Merik Skrevet Desember 8, 2024 Share Skrevet Desember 8, 2024 På 1.12.2024 den 18.18, Rickh1970 skrev: Noen som kjenner til hen? Var fra Malaysia hadde hen på sc for en stund siden og traff hen i Oslo en gang. Jeg antar du tenker på Shemale Man Rammer. Det må vel være 3-4 år siden hun var i Oslo. Ved søk på nettet ser det ut som at hun er i ferd med slutte, men tenker å ta en siste runde før det. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg