Lukas666 Skrevet Søndag klokken 11:04 Share Skrevet Søndag klokken 11:04 Tenker jeg skal utforske Sverige og Danmark noe i løpet av vinteren. Trenger da litt tips om byer der utvalget er brukbart (til vanlig), om noen har noen kontakt info som vil deles til jenter og om rimelige overnatting rundt om. Dumt å blåse av alt for mye på de dyreste hotellene hvis det finns ok andre muligheter. Takker for tips 🙂 1 Siter Lenke til kommentar
Ox1 Skrevet Søndag klokken 13:14 Share Skrevet Søndag klokken 13:14 (endret) Har null erfaring fra Sverige, men har gjort et par treff i Danmark. De få treffene jeg har gjort i Danmark har jeg funnet på Annoncelight.dk. Det finnes et par andre danske sider også, men etter mitt skjønn kan ikke disse måle seg med Annoncelight. Endret Søndag klokken 13:14 av Ox1 1 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Søndag klokken 22:22 Share Skrevet Søndag klokken 22:22 Søk på eroguide.dk 2 Siter Lenke til kommentar
Karsten Skrevet Mandag klokken 05:38 Share Skrevet Mandag klokken 05:38 18 timer siden, Lukas666 skrev: Tenker jeg skal utforske Sverige og Danmark noe i løpet av vinteren. Trenger da litt tips om byer der utvalget er brukbart (til vanlig), om noen har noen kontakt info som vil deles til jenter. Se Danmarks-seksjonen her på forumet.... 1 1 Siter Lenke til kommentar
Style Skrevet Mandag klokken 06:02 Share Skrevet Mandag klokken 06:02 SD i København funket mye bedre enn i Norge for meg 1 2 Siter Lenke til kommentar
Jonny Skrevet Mandag klokken 10:05 Share Skrevet Mandag klokken 10:05 Hei Jeg er administrator for et chatterom for utleieboliger for jenter i Skandinavia. Jeg ser etter folk som ønsker å leie leilighet, konfidensielt, daglig, ukentlig i store byer i Norge. 1000 nok ett rom per dag. Detaljer via WhatsApp +37258932215 Siter Lenke til kommentar
Karsten Skrevet Tirsdag klokken 14:05 Share Skrevet Tirsdag klokken 14:05 På 2.12.2024 den 7.02, Style skrev: SD i København funket mye bedre enn i Norge for meg Dette er veldig interessant @Style! Kan du beskrive dette litt mer? Hvordan du gikk frem, nettsted, hva slags damer, pris etc? Jeg er mye der, men ikke forsøkt dette i praksis der - ennå... 😈 1 Siter Lenke til kommentar
Lukas666 Skrevet Tirsdag klokken 19:12 Forfatter Share Skrevet Tirsdag klokken 19:12 På 2.12.2024 den 7.02, Style skrev: SD i København funket mye bedre enn i Norge for meg Har nå et meget seriøst napp. Legger opp til en hel kveld eller to... Er faktisk ei svensk frøken som bor i København 👍 1 Siter Lenke til kommentar
Lukas666 Skrevet Tirsdag klokken 19:13 Forfatter Share Skrevet Tirsdag klokken 19:13 5 timer siden, Karsten skrev: Dette er veldig interessant @Style! Kan du beskrive dette litt mer? Hvordan du gikk frem, nettsted, hva slags damer, pris etc? Jeg er mye der, men ikke forsøkt dette i praksis der - ennå... 😈 Er vel sugardaters.com som gjelder. La in København som søkested 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg