Tardetpåsjarmen Skrevet Søndag klokken 09:59 Share Skrevet Søndag klokken 09:59 Haha, jeg prøver. Mann i midten av 20 årene her, pen og sporty. Jeg har lyst til å oppleve en eldre kvinne. Det vil si 35+ Jeg bare slenger det ut her, send meg en melding, jeg kan møtes i oslo et sted. Må være klar for å gå rett på sak. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Jonny Skrevet Mandag klokken 10:25 Share Skrevet Mandag klokken 10:25 Hei Jeg er administrator for et chatterom for utleieboliger for jenter i Skandinavia. Jeg ser etter folk som ønsker å leie leilighet, konfidensielt, daglig, ukentlig i store byer i Norge. 1000 nok ett rom per dag. Detaljer via WhatsApp +37258932215 Siter Lenke til kommentar
jazmin Skrevet Tirsdag klokken 19:09 Share Skrevet Tirsdag klokken 19:09 https://vipurl.pro/hotlady Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Tirsdag klokken 20:16 Share Skrevet Tirsdag klokken 20:16 På 1.12.2024 den 10.59, Tardetpåsjarmen skrev: Jeg har lyst til å oppleve en eldre kvinne Ikke dumt å poste her, kanskje noen forsømte koner som har funnet veien hit gjennom ektemannens bruker vil svare deg?🙂 5 1 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet 21 timer siden Share Skrevet 21 timer siden På 1.12.2024 den 10.59, Tardetpåsjarmen skrev: Haha, jeg prøver. Mann i midten av 20 årene her, pen og sporty. Jeg har lyst til å oppleve en eldre kvinne. Det vil si 35+ Jeg bare slenger det ut her, send meg en melding, jeg kan møtes i oslo et sted. Må være klar for å gå rett på sak. Her kan det fort bli noen damer på 35 som blir rimelig fornærmet! 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg