GQRBM Skrevet Søndag klokken 08:12 Share Skrevet Søndag klokken 08:12 Lurer på om noen vet om damer som kun tilbyr fot relaterte greier (ja, jeg er en av de). I USA og Storbritannia har jeg sett mye av det, hvor de annonserer på mest på twitter, men finner absolutt ingenting her. Det er ofte damer som hovedsakelig selger fotbilder, men som også tilbyr treff. Tenker da ikke på en domina. Alternativt tar jeg gjerne anbefalinger generelt til andre dere vet er flinke med tærne dersom noen her har erfart det. 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Søndag klokken 09:11 Share Skrevet Søndag klokken 09:11 Ser du etter store eller små føtter? 1 Siter Lenke til kommentar
GQRBM Skrevet Søndag klokken 10:40 Forfatter Share Skrevet Søndag klokken 10:40 1 time siden, JoeRoganJosh skrev: Ser du etter store eller små føtter? Er ikke kresen så lenge de ser greie ut 1 Siter Lenke til kommentar
Jonny Skrevet Mandag klokken 10:24 Share Skrevet Mandag klokken 10:24 Hei Jeg er administrator for et chatterom for utleieboliger for jenter i Skandinavia. Jeg ser etter folk som ønsker å leie leilighet, konfidensielt, daglig, ukentlig i store byer i Norge. 1000 nok ett rom per dag. Detaljer via WhatsApp +37258932215 Siter Lenke til kommentar
Vikinghore Skrevet i går, 13:13 Share Skrevet i går, 13:13 Tar imot tips selv på denne tråden . Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg