Gå til innhold

Sugardating - Hvordan foregår det?

rberge1979

Anbefalte innlegg

På 30.11.2024 den 18.17, rberge1979 skrev:

Hei, jeg er ny her inne og relativt ny i gamet. Kan noen forklare meg konseptet med Sugardating - Hvordan fungerer det og hva bør en unngå? Hva er evt forskjellen på Sugardating og Eskorte?

Det er det visst ingen som egentlig vet siden du ikke har fått noe godt svar ennå.  SD er forbundet med mye mystikk.  Kjøp noen eskorter først.  Det er enklere å finne ut hva proffe sexarbeidere er :-) 

OBS!

Thaimassasje er innehyllet i østens mystikk, så det er oxo et krevende område.

Endret av Tototre
thaimassasje
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Sugardating i hodet på jentene: en mann betaler ei jente en viss sum per måned, pluss noen gaver, for å få tilgang til fitta hennes når det måtte passe ham. Har han mye penger kan dette noen ganger også være gratis leilighet, bil, klær, smykker osv. Skjer nok mest på film. 

Sugardating in real life: du kontakter ei dame du liker å spør henne hvor mye hun skal ha for å knulle deg. Drit i hva de skriver i profilen sin. Nesten samtlige av dem godtar noen tusenlapper for et knull. Men vær obs på scam. Aldri, jeg gjentar, aldri, send penger på forskudd. Aldri. 

Disse jentene liker å kalle det sugardating. For å skape en illusjon inni hodet sitt om at de ikke er ei hore som selger fitta si. 

Endret av Idaws
  • Like 4
  • Haha 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
På 30.11.2024 den 18.17, rberge1979 skrev:

Hei, jeg er ny her inne og relativt ny i gamet. Kan noen forklare meg konseptet med Sugardating - Hvordan fungerer det og hva bør en unngå? Hva er evt forskjellen på Sugardating og Eskorte?

Konseptet med sugardating er en ting men i realiteten er det jenter som leker med å flere profiler og til syvende og sist er ute etter å lure deg

Lenke til kommentar