Gå til innhold

Grand Master

Gaggball

Anbefalte innlegg

Det må jeg si @Gaggball.  Har ventet på denne at du skulle komme etter.

Nå kan du stikke innom eplebutikken i Storgata som ble innkjørt av trikken og hente en billigiphone (brukt, som du oxo kan ta ut batteriet, slik at du ikke blir overvåket når du ikke vil være det), den har speedial til oss andre GM.  Det er den grønne ikonet som ser ut som en hallikhatt.

• Thanks 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar
3 timer siden, Idaws skrev:

Får man gavekort fra Noresk med fritt valg av hore på RE når man blir GM?

Godt spørsmål.

Jeg fikk det ikke.  Nå er det jo noen som syns dette er barnslig og dumt, men det gjør noe med oss.  Rent pzykologisk.  Som gruppe.  Nå er vi fem som har gjort ting som gjør at vi er blitt GM.  Det er forskjellige veier dit.  Heldigvis.  Ellers ville vi vært kopier av hverandre.  Nå er det noen jeg "gruer" meg til blir GM.  

Sexarbeidere koster penger.  Ja, du sparer en god del med storhandel og faste gledespiker, men likevel.  Derfor fins det ikke noe budsjett pr. nå som vi kan bruke av til å "belønne" heldiggrisene.  Men alt det som @ShamanDureX skriver riktig, så du vil få det bedre.  

Lenke til kommentar
14 minutter siden, Idaws skrev:

De har stort sett likt alle innleggene mine for å samle "poeng". 😉

Nåja, de har i alle fall vært mye på forumet.  Sånn kan vi vel oxo se på det som et tegn på godt frammøte.  Ellers syns jeg jo at @SolanGundersen har tatt mye ansvar og kommet seg etter at han ble GM.  @Revenger har vært lite tilstede de siste månedene, men vi samarbeidet bra lenge.  @ShamanDureX har inntatt en litt annen rolle ved at han er kongen av memes.  Det viktige er at han følger med og har meninger.

Jeg følger nøye med på @Gaggball.  Har sett alt han har skrevet og vet han kommer til å endre seg han oxo nå.  Fordi han vil få annen tilbakemelding.

• Like 4
Lenke til kommentar
9 timer siden, Idaws skrev:

De har stort sett likt alle innleggene mine for å samle "poeng". 😉

Legg merke til at vi fortsatt liker innleggene dine selv om vi er GrandMasters. 
Det kan jo hende at vi bare er over gjennomsnittet aktive her inne. Samt gir en liten feedback til de som bidrar. 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
11 timer siden, Idaws skrev:

De har stort sett likt alle innleggene mine for å samle "poeng".

Jeg synes det er viktigere å samle Eurobonus-poeng. Da kan man enkelt svi avgårde og besøke ei "Sjefshøne" eller tilsvarende en weekend.

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
10 timer siden, nelson2 skrev:

Jeg synes det er viktigere å samle Eurobonus-poeng. Da kan man enkelt svi avgårde og besøke ei "Sjefshøne" eller tilsvarende en weekend.

En til nå lite omtalt hemmelighet er at dine poeng her går direkte inn på Eurobonus-kontoen din også ;-)

• Like 2
Lenke til kommentar
13 timer siden, nelson2 skrev:

Aj aj, jeg savner Sjefshøna!

• Like 1
Lenke til kommentar