Gå til innhold

3 damer!

Idaws

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Idaws skrev:

Har ikke prøvd før. Men dama er sexy, så jeg skal prøve. Blir det rart så går jeg. 

Du kunne jo trent litt i Gøteborggata først:-)

Ikke mannen riktignok, men tre feststemte fnisende damer på andre siden av et forheng i stua herder deg kraftig på kort tid :-) Og den fjerde tar med seg en kunde inn på soverommet ved siden av. 

Endret av SolanGundersen
  • Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Hei Jeg er administrator for et chatterom for utleieboliger for jenter i Skandinavia.  Jeg ser etter folk som ønsker å leie leilighet, konfidensielt, daglig, ukentlig i store byer i Norge.  1000 nok ett rom per dag.  Detaljer via WhatsApp +37258932215

Lenke til kommentar
22 timer siden, Oslomann77 skrev:

Har gjort det der et par ganger. Like kleint hver gang. En gang begynte gubben å spille piano i stua mens jeg prøvde å pule kona hans i sofaen. Ble bare traumer og tull!!

Det kunne alltids ha vært verre, han kunne f.eks ha spilt trekkspill.  :D 

• Haha 5
Lenke til kommentar
19 timer siden, Tototre skrev:

Nå skal du være litt forsiktig med å sortere oss inn i samfunnsnyttige eller ei.  Tror de fleste her inne kan være enige i at uten sexarbeiderne er det mye som stopper opp!

Trekanter er fine de, for å holde meg litt til tråden.  Og duo er en fin spesifisering.  @Idaws jeg hadde en trekant i Lillestrøm med to jenter under 30 i forrige måned.  Trodde jeg hadde avtalt med hun ene, men fikk begge til prisen av en!

Visste ikke at Happy Hour var tema hos noen av disse damene, men jeg har vært borti "ta-to-betal-for-tre" opplegg en gang, hvis det teller? :/ 

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar