Gå til innhold

3 damer!

Idaws

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Dag_driver skrev:

Skriften i screenshot er kyrillisk, så da er det vel sannsynligvis Bulgaria/Makedonia/Serbia..

Kyrillisk brukes også i Russland, Belarus og Ukraina. 

Men språket i meldingen jeg delte er russisk. 

Det kyrilliske alfabetet som brukes er forskjellig fra land til land. For de som kjenner til kyrillisk er det derfor ganske enkelt å se forskjell.

• Like 1
Lenke til kommentar
På 30.11.2024 den 5.08, Lukas666 skrev:

Jada, jeg skrev dette innlegget for å skryte litt siden jeg kan pule tre jenter så lenge jeg vil for 12-1300 kr. 😁
Men spørsmålet er reelt. Blir det for mye styr? 

Det er jo så godt som gratis. Skulle jeg hatt tre jenter hadde jeg plalagt det på denne måten:

- Line dem opp på senga med beina i været

- Ta alle sammen 5 min hver, for å teste.

- Ta den jeg er mest fornøyd med og kjøre på i doggy mens nr 2 er bak meg og nr. 3 er under nr 1 i misjonær og holder rompa hennes oppe.

- Ta den jeg er minst fornøyd med å spørre om hun kan lage en sandwich til meg

- Kjøre på med FMF sandwich liggende sidelengs, og bytte på halvveis

- Spise og drikke litt og bruke 30 min for å hente meg inn igjen

- Ta hun peneste i nr. 2, denne gangen må jeg ha DFK og bli ganget opp av de andre to med tett kroppskontakt

Det var min fantasi, hvordan gikk din @Idaws?

• Like 5
Lenke til kommentar
12 timer siden, Idaws skrev:

Det er faktisk helt korrekt. Dette foregår i et land som ikke finnes. 

Siden både Ukraina, Belarus, Makedonia, Moldova, Romania etc er egne land som eksisterer, så tipper jeg Transnistria, som er et utbryterrepublikk men ikke anerkjent som et egen land.

• Like 2
Lenke til kommentar
16 minutter siden, jegern skrev:

Det er jo så godt som gratis. Skulle jeg hatt tre jenter hadde jeg plalagt det på denne måten:

- Line dem opp på senga med beina i været

- Ta alle sammen 5 min hver, for å teste.

- Ta den jeg er mest fornøyd med og kjøre på i doggy mens nr 2 er bak meg og nr. 3 er under nr 1 i misjonær og holder rompa hennes oppe.

- Ta den jeg er minst fornøyd med å spørre om hun kan lage en sandwich til meg

- Kjøre på med FMF sandwich liggende sidelengs, og bytte på halvveis

- Spise og drikke litt og bruke 30 min for å hente meg inn igjen

- Ta hun peneste i nr. 2, denne gangen må jeg ha DFK og bli ganget opp av de andre to med tett kroppskontakt

Det var min fantasi, hvordan gikk din @Idaws?

Nå syns jeg du bommer litt igjen, @jegern.  Det er jo ikke alltid den peneste som det er best å ha sex med?  jeg trodde jeg hadde lært deg noe det siste året med mine mange, forskjellige anbefalinger.  

• Like 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Det er jo ikke alltid den peneste som det er best å ha sex med?  jeg trodde jeg hadde lært deg noe det siste året med mine mange, forskjellige anbefalinger.

Jeg foretrekker å ha øynene åpne mens jeg har sex

• Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Det er mange som tilkjennegir at de har prøvd X-kant i denne tråden. Jeg har ikke hatt den muligheten, men 3-kant er noe jeg kunne tenke meg. Drømmen for meg må jo, opphengt som jeg er i dem, være 3-kant med to Thai-damer.

Hvordan går dere frem for å planlegge dette? Mange av dere har sikkert familie som jo ikke må vite om denne opplevelsen, og man må jo også finne jenter som er med på dette eller som i hvertfall avslår høflig før man går videre. Hvor gjør dere dette, og hvordan oppnår man diskresjon? Hva er prisen, og hva kan man gjøre under trekant for ikke alle jenter liker andre jenter i lek? Hva må man være forsiktig med, det er sikkert noe?

Jeg kunne nøyd meg med såkalt Duo til å begynne med hvor damene kun har sex med meg, men målet bør kanskje være en 3-kant hvor de også har sex med hverandre.

Kan av forskjellige årsaker ikke reise til Thailand for å oppleve dette så det må skje her.

• Like 1
Lenke til kommentar

Dette var et aha øyeblikk for min del. @Thermos, du fikk meg til å skjønne at jeg har ikke hatt trekant, men duo. 2 ganger tidligere har jeg hatt to eskorter på en gang. Begge gangene var de samme to, de er vant til å jobbe sammen. Det var veldig bra opplevelse, og de var ikke sjenerte med hverandre. Men det var klart i ettertid at det ikke var trekant som vi gjerne fantaserer om, men duo, hvor begge hadde sex med meg. 

Det er nok sjeldent å oppleve slikt.

• Like 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Lukas666 skrev:

Siden både Ukraina, Belarus, Makedonia, Moldova, Romania etc er egne land som eksisterer, så tipper jeg Transnistria, som er et utbryterrepublikk men ikke anerkjent som et egen land.

Korrekt. 
Jeg har skrevet om dette i flere tidligere innlegg. 
Men det er nå straffbart her å kalle det Transnistria. Det er vissnok fascistisk ifølge presidenten! 
Det korrekte navnet er PMR eller Den pridnestroviske moldaviske republikk.

• Like 3
Lenke til kommentar
18 minutter siden, Idaws skrev:

Og bare for å toppe det....

I dag fikk jeg melding fra ei 41 år gammel dame som lurte på om jeg ville pule henne mens mannen ser på! Helt gratis. 
Snakket også litt med mannen. 

Har gjort det der et par ganger. Like kleint hver gang. En gang begynte gubben å spille piano i stua mens jeg prøvde å pule kona hans i sofaen. Ble bare traumer og tull!!

• Haha 5
Lenke til kommentar
30 minutter siden, Idaws skrev:

Korrekt. 
Jeg har skrevet om dette i flere tidligere innlegg. 
Men det er nå straffbart her å kalle det Transnistria. Det er vissnok fascistisk ifølge presidenten! 
Det korrekte navnet er PMR eller Den pridnestroviske moldaviske republikk.

Sorry 😉 vet egentlig det. Ja, jeg har lest du e reisebrev 👍

• Like 2
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Har gjort det der et par ganger. Like kleint hver gang. En gang begynte gubben å spille piano i stua mens jeg prøvde å pule kona hans i sofaen. Ble bare traumer og tull!!

Har ikke prøvd før. Men dama er sexy, så jeg skal prøve. Blir det rart så går jeg. 

• Like 1
Lenke til kommentar
24 minutter siden, Idaws skrev:

Har ikke prøvd før. Men dama er sexy, så jeg skal prøve. Blir det rart så går jeg. 

Funker det, så funker det. 

Knulla kona til en fyr på en swingersklubb i Nederland en gang. Det var greit nok, for der hadde folk vett nok til å stå på åtte meters avstand hvis de skulle glo. I Oslo står jo folk på huk mellom beina dine for å glo - eller henger over skulderen og titter ned på kukken din. Veldig forstyrrende! Spesielt når en av dem er en kjent nyhetsoppleser! Ble helt satt ut av absurditeten!

• Haha 4
Lenke til kommentar
5 timer siden, Tototre skrev:

Åh, jeg har glemt å fortelle at jeg er blind!

Alderen tynger oss alle, @Tototre. Men opp til et visst punkt så får man ikke beholde lappen mer, der er vel ikke du enda :)

Ellers har vi drodlet om privatsjåfør tidligere, jeg antar at hvis man har en samfunnsnyttig jobb så får man egen sjåfør på skattebetalernes regning?

Endret av jegern
  • Like 2
Lenke til kommentar
49 minutter siden, jegern skrev:

Alderen tynger oss alle, @Tototre. Men opp til et visst punkt så får man ikke beholde lappen mer, der er vel ikke du enda :)

Ellers har vi drodlet om privatsjåfør tidligere, jeg antar at hvis man har en samfunnsnyttig jobb så får man egen sjåfør på skattebetalernes regning?

Nå skal du være litt forsiktig med å sortere oss inn i samfunnsnyttige eller ei.  Tror de fleste her inne kan være enige i at uten sexarbeiderne er det mye som stopper opp!

Trekanter er fine de, for å holde meg litt til tråden.  Og duo er en fin spesifisering.  @Idaws jeg hadde en trekant i Lillestrøm med to jenter under 30 i forrige måned.  Trodde jeg hadde avtalt med hun ene, men fikk begge til prisen av en!

• Like 5
Lenke til kommentar