Aksel Hennie Skrevet November 28 Share Skrevet November 28 Jeg dater en kvinne, tidligere eskorte, nå kun litt aktiv som jeg har falt litt for og ting er bra mellom oss. Sexen er enestående og er preget av mye nærhet og varme følelser. Ting er bra, men hun ønsker fortsatt å være aktiv swinger. Jeg er heller litt kjedelig og old school. Sist helg var hun deltagende på ett treff. Hvem er jeg til å hindre henne. Jeg setter ingen restriksjoner eller hindringer for kvinnene jeg er sammen med. Jeg ønsker at disse skal få den friheten voksene kvinner trenger. Hun kom da hjem, 06.47 på lørdag morgen, etter en heftig natt. 2 menn sprutet inni henne, en annen kvinne slikket seden ut av henne. Hun ble tatt i alle hull og var mer eller mindre sliten hele lørdagen. Jeg gjorde det jeg kunne for henne med lunch og kald Pepsi max på senga, men det er en veldig spesiell opplevelse at kjæresten din har blitt pult i senk. Jeg har bred erfaring med kvinner, men har nå møtt min overperson. I mitt stille sinn på lørdag kveld når vin flasken kom frem måtte jeg ta noen runder med meg selv. Slik er det å ha en swingers kjæreste, når man selv ikke er det… 1 8 1 Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet November 28 Share Skrevet November 28 Så du måtte ta deg et runk på lørdagen fordi dama "di" var så sliten etter å hatt sex med en hel haug med andre folk? Høres maksimalt uakseptabelt ut, spør du meg. Sendte deg for øvrig en PM tidligere angående denne kjæresten/eskorten. Kan imidlertid ikke se å ha fått svar. 3 Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet November 28 Share Skrevet November 28 Folk er forskjellige.., før jeg begynte med denne deilige hobbyen hadde jeg spredt bena for en håndfull menn.. og i mine forhold var jeg 100% monogam.., dette fordi når jeg får følelser for en mann, er det bare den mannen jeg vil ha, selv om det blir mindre sex.. slik er jeg skapt.. jeg hadde en periode utviklet følelser for en mann da jeg hadde denne hobbyen.., jeg ble ikke våt i det hele tatt.., jeg som vanligvis blir rennende.. ved et tilfelle kom det en kunde som minnet om den jeg hadde følelser for, og jeg klarte å kanalisere alle følelsene over i denne stakkars stamkundene.. Som virkelig fikk kjenne på den mest lidenskapelige girlfriend experiencen at at ved flere anledninger under og etter treffet ytret at han elsket meg.. Ville gå fra kvinnen i sitt liv og flytte til utlandet med meg… Jeg fikk snakket han ned, og etter det, har han ikke klart å møte meg, fordi følelsene kom i veien.. heldigvis så gikk følelsene over, så jeg kom meg på hesten igjen for å forfølge mine drømmer… poenget er.., for min del, vil ikke et forhold la seg kombinere med denne hobbyen.., ei heller swinger for min del. Tror jeg hvertfall. Mens for andre, fungerer det utmerket.. Jeg tenker at om dette plager deg nå, vil det alltid gjøre det.. Da vil heller ikke dette forholdet være et godt forhold for noen av dere, ikke for henne som må se du sliter med det, og for deg som unner henne det hun ønsker.. Lykke til 💐 3 2 Siter Lenke til kommentar
Aksel Hennie Skrevet November 28 Forfatter Share Skrevet November 28 5 timer siden, Tid for Nytelse skrev: Jeg tenker at om dette plager deg nå, vil det alltid gjøre det.. Da vil heller ikke dette forholdet være et godt forhold for noen av dere, ikke for henne som må se du sliter med det, og for deg som unner henne det hun ønsker.. Lykke til 💐 Wow Flott forfattet ! -og du har trolig rett. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Grisegutt Skrevet Tirsdag klokken 20:28 Share Skrevet Tirsdag klokken 20:28 På 28.11.2024 den 12.56, Aksel Hennie skrev: Jeg dater en kvinne, tidligere eskorte, nå kun litt aktiv som jeg har falt litt for og ting er bra mellom oss. Sexen er enestående og er preget av mye nærhet og varme følelser. Ting er bra, men hun ønsker fortsatt å være aktiv swinger. Jeg er heller litt kjedelig og old school. Sist helg var hun deltagende på ett treff. Hvem er jeg til å hindre henne. Jeg setter ingen restriksjoner eller hindringer for kvinnene jeg er sammen med. Jeg ønsker at disse skal få den friheten voksene kvinner trenger. Hun kom da hjem, 06.47 på lørdag morgen, etter en heftig natt. 2 menn sprutet inni henne, en annen kvinne slikket seden ut av henne. Hun ble tatt i alle hull og var mer eller mindre sliten hele lørdagen. Jeg gjorde det jeg kunne for henne med lunch og kald Pepsi max på senga, men det er en veldig spesiell opplevelse at kjæresten din har blitt pult i senk. Jeg har bred erfaring med kvinner, men har nå møtt min overperson. I mitt stille sinn på lørdag kveld når vin flasken kom frem måtte jeg ta noen runder med meg selv. Slik er det å ha en swingers kjæreste, når man selv ikke er det… Deilig med flere på samme dame da men sikkert noe annet å ikke være men å få henne hjem godt brukt da😉 men deilig å trenge seg i nymalt å fylt mus da... Håper det kommer mere historier... Har noen "venninder" selv opp igjennom årene som har blitt delt med gutta Og noen treff med par og dogging helt konge Kos deg og nyt det eller gå videre👍 er det ikke greit at hun kommer hjem utpult og fylt opp så blir det ikke greit om en stund heller...blir bare vanskeligere å leve med 3 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg